Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri väitti että poikaystäväni petti, vaikka _ei ole_ pettänyt.

Vierailija
19.06.2015 |

Paras kaverini laittoi viestin päivällä:
"*poikaystävän nimi* muuten petti sua eilen, kun et ollut kotona."
Mitä?! Poikaystävä oli koko eilisenpäivän kanssani, paitsi silloin kun kävin kaupassa. Poikaystävä ei ole pettänyt, sen tiedän itsekin, mutta miksi helvetissä PARAS YSTÄVÄNI yrittäisi tuhota suhteeni??
-
-
Jo on pokkaa! Viivyin kaupassa eilen 30 min, ja nyt ystäväni yrittää lavastaa poikaystävääni. Poikaystävä on aina ollut uskollinen minua kohtaan, eikä itsekkään millään tapaa hyväksy pettämistä, joten miksi helvetissä hän pettäisi? Poikaystävä sanoi että ei todellakaan ollut pettänyt, jonka uskon 100%.
-
-
Ystäväni ei ole vähään aikaan edes jutellut minulle tai ottanut yhteyttä, joten ihmettelen miksi yhtä-äkkiä laittoi viestin. Ihan kun olisi itse kiinnostunut poikaystävästäni...
N19

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:33"]Mikä vittu teitä av-mammoja vaivaa?! Huomaa kyllä mitenkä alentavasti yleistetään miehet pettäjiksi jne. Ihankun naiset ei pettäisi! Nartut helposti keksii tuollaista pettämis paskaa saadakseen toisen jätkän.

[/quote]

Huoh. Kyse ei ole siitä, että "kaikki miehet olisivat pettäjiä" ja että automaattisesti poikaystävä pettää, kun hänet jättää yksin 30min kestävän kauppareissun ajaksi.
Kyse on siitä, että Ap ei tunnu tajuavan miten sinisilmäiseltä ja typerältä hän kuulostaa, kun väittää, ettei hänen poikaystävä koskaan pettäisi häntä. Perustelu siihen on se, että poikaystävä on sanonut, että jos Ap pettäisi, niin suhde olisi kerrasta poikki.
En ole mikään miestenvihaaja ja tiedän, että naisetkin pettävät samalla tavalla. Itsekin seurustelen tällä hetkellä. Luotan mieheeni ja toivon, ettei hän koskaan pettäisi minua, koska suhteemme on loistava tällä hetkellä. En voi kuitenkaan sanoa tietäväni, koska mitä tahansa voi tapahtua, etkä voi päättää/tietää asioita toisen ihmisen puolesta. Periaatteessa kehenkään ei voi luottaa ns. 100 prosenttisesti. Tietenkin jokainen parisuhteessa oleva sanoo, ettei koskaan pettäisi kumppaniaan. Siksi ne pettämiset usein tulevatkin yllätyksenä.

Vierailija
2/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKKIKSES ON VEDELLYT SITÄ HOROA JOKA REIKÄÄN. TÄLLÄKIN HETKELLÄ SILLÄ ÄMMÄLLÄ VALUU POIKKIKSES SPERMAA LEUKAPERISTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaatteko? Siis että poikkis olisi ehtinyt pettää puolen tunnin kauppareissun aikana samaan aikaan kun ystävä on nähnyt aloittajan kaupan pihalla? Vaikea uskoa. Musta on myös hyvä, että luottoa löytyy, koska itsellä on ollut ongelmia sen kanssa. Sinisilmäinen ei tietenkään saa olla, mutta tuossa välissä pettäminen kuulostaa vaan ystävän keksityltä puheelta - mitä se taisi ollakin. Tosin epäilen vähän tätä jutun todenperäisyyttä.

Vierailija
4/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon varmaan sinisilmäinen kun oon 100% varma että mies ei pettäisi mua kauppareissun aikana.

Vierailija
5/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa tuli niin mieleen kun teininä paras kaverini väitti mulle että mun poikaystävä oli yrittänyt iskeä kaverini siskoa selkäni takani, en tiennyt ketä uskoa, joten pistin välit poikki sekä kaverini että poikaystäväni kanssa... Ugh, teini-ikä.

Vierailija
6/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:06"]Särähtää pahasti korvaan, kun kutsut tollasta henkilöä ystäväks.. [/quote] No en kutsu enää. Se nimittäin laittoi "Anteeks. Mulla vaan on tunteita *poikaystävän nimi* kohtaan. Ymmärrän et oot varmasti vihanen. Voidaanko silti olla kavereita?"....no ei voida. Arvasin tämän. ap [/quote] Hävitä tuollaiset ystävät elämästäsi. Minulla on ollut samanlaisia kavereita.

[/quote]

Minulla myös. Oli kertonut kaverilleen, että oli pannut minun avokin kanssa. Juttu tuli korviini ja erohan siitä avokin kanssa tuli. Avokki vannoi ja vannoi, ettei ole ikinä pettänyt tämän ämmän kanssa (oli kyllä pettänyt, joten ero nuoruudenrakkauden kanssa ei nyt niin iso menetys ollut).

Vuosia myöhemmin kaverini tunnusti, ettei ollut hässinyt avokkini kanssa. Oli kutsunut yöllä kahville, kun oli ollut muka asiaa avokilleni ja yrittänyt viekoitella, mutta avokkini ei ollut suostunut.

Vierailija
7/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 - siinä vastaus sekoiluun

Vierailija
8/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:27"]N19 - siinä vastaus sekoiluun
[/quote]

??
ap

Vierailija
9/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahtiko bestiksesi poikaystäväsi luona, kun olit kaupassa?

Kateellisia horoja riittää tähän maahan, siitä on kyse. Sulla on hyvä suhde, josta se muidu on todella kateellinen

Vierailija
10/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne.

Vierailija
11/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]Piipahtiko bestiksesi poikaystäväsi luona, kun olit kaupassa?

Kateellisia horoja riittää tähän maahan, siitä on kyse. Sulla on hyvä suhde, josta se muidu on todella kateellinen
[/quote]

Ei ole käynyt. Poikaystävä ei erityisemmin tykkää hänen seurasta, koska kyseinen henkilö osaa olla aika...bitch.
ap

Vierailija
12/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne.
[/quote]

En ole vastannut sille mitään. Mitä sille voi vastata?
ap

Vierailija
13/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus, jätä se sika

Vierailija
14/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt teinilikoista selvää. Kaverille tultiin samalla lailla väittämään juurikin tuon ikäisenä - töllössä ei kai ollut Gossip Girliä joten piti kehitellä itse draamaa. Kummasti tuo pelleily loppui kun tyypit kasvoivat aikuisiksi.

Vierailija
15/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.

Vierailija
16/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]No aika epämääräinen tuo. Kenen kanssa petti, monelta jne.
[/quote]

En ole vastannut sille mitään. Mitä sille voi vastata?
ap
[/quote]

Oletko ihan tyhmä? Kyllä mulla ainakin tuossa kohtaa olisi kaverille hyvinki monta kysymystä.

Vierailija
17/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:28"]Piipahtiko bestiksesi poikaystäväsi luona, kun olit kaupassa?

[/quote]

Ei ole käynyt. Poikaystävä ei erityisemmin tykkää hänen seurasta, koska kyseinen henkilö osaa olla aika...bitch.
ap
[/quote]
Poikaystäväsi valehtelee, pannut bestistäsi useimmin kuin kerran.

Vierailija
18/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:31"]Kyllähän sitä ehtii kauppareissunki aikana pettää. Sinuna kysyisin vielä kaverilta pettämisen ajankohdan - jos se täsmää kauppareissun kanssa niin pohtisin asiaa uudelleen. Jos ei täsmää niin hommahan on sillä selvä.
[/quote]

Miksi edes vaivautuisin. Tiedän että minua ei ole petetty. Poikaystävä itsekin sanoo että pettämisestä tulisi välittömästi ero, niin mikä järki hänellä olisi pettää? Meillä menee tosi hyvin.
ap

Vierailija
19/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvän provon elementit. Sanoisin 9/10 pistettä. 

Vierailija
20/71 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:33"]Kaikki hyvän provon elementit. Sanoisin 9/10 pistettä. 
[/quote]

Tiedätkös että jos aloitus ei miellytä sinua, niin se ei silti tarvitse olla provo.
ap