Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini löi miestään kerran - mies otti lapset ja lähti

Vierailija
18.06.2015 |

Olen aika järkyttynyt. Onhan noita naisiakin kävellyt yhdestä lyönnistä ulos ovesta ja jättäneet rikosilmoituksen. Nyt aika ristiriitaiset olotilat. Ymmärrän kaksinaismoralismin tässä ja olen aika kauhuissani, miten asiaan pitäisi suhtautua. Kaverikin on ihan hajalla.

Kommentit (243)

Vierailija
161/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:43"]No on toi nyt ehkä vähän liioittelua. Tai riippuu vähän, millainen lyönti. Olen minäkin motannut miestäni, pään päälle yhdellä kädellä, kerran, ja se jäi siihen. Mutta ehkä mies tosiaan pelkää naistaan, eikä itsekään kykene keskustelemaan, saati rauhoittelemaan naista. Mun mies ei paisutellut asiaa, ei vetäytynyt, eikä provosoitunut ja asia jäi siihen.  Melkein kuule tulee mieleen, että mies on suunnitellut tuota jo jonkin aikaa ja sai tuosta kimmokkeen toteuttaa aikomuksensa. Oliko lyönnin ja lasten mukaan keräämisen välissä kuinka paljon aikaa? Jos ihan siltä seisomalta lähti niin ei kerro hyvää miehestä. Mutta jos miettimisen jälkeen esim. 1-2 vrk:n päästä, niin sitten mies oli kyllä myös ihan harkinnan kanssa tehnyt päätöksensä ja voin hiukan kunnioittaakin. [/quote] Miksi olisi uhrin tehtävä rauhoitella väkivaltaista lyöjää? Toihan on ihan sairasta!

[/quote]

No jos toinen on provosoitunut aivan turhaan jostain? Esim. itsellä menee hermo välillä hyvinkin äkkiä vaikken itsekään halua. Silloin jos joku osaa sanoa oikeat sanat saatan rauhoittuakin yhtä äkkiä kuin suutuinkin. Kummallinen asenne sulla, että ihminen muka yksin riitelisi. Tietysti joskus joku on aivan älytön, mutta yleensä aina riitaan tarvitaan kaksi. Sekään ei oikeuta lyömään, mutta joskus toinen on vain niin ärsyttävä, eikä rauhoittele, vaan pahentaa vain asiaa, niin itsepähän kerjäsi esim. mottausta. Jos sillä ei oikeasti satuteta, niin aika hermoheikkoa alkaa ulista, että "tuo löi".... Niin, mitäs itse teit? Ärsytit etkä rauhoitellut. 

[/quote]

Mitä helvettiä selität? Olet hermoheikko. 

Toista ihmistä ei saa lyödä. IKINÄ!

[/quote]

Ai oikein hermoheikko, mutta sä saat ärsyttää? Ärsytä mua, niin saat nyrkistä. Mutta mä huudan suullisesti aika pahasti kyllä ensin, niin että voit päätellä, että ärsyttämisesi ei enää kannata. 

[/quote]

Jos sinä lyöt minua niin minä lyön 100% varmasti takaisin ja monta kertaa. Minulla ei ole ongelmaa lyödä naista joka lyö minua. 

Kannattaisi oikeasti mennä puhumaan ongelmastasi jollekkin ammattilaiselle

[/quote]

Tuskinpa osut minuun ja saat sitten kunnon pahoinpitelytuomion. Mene itse istumaan kallonkutistajan pakeille, sulla on kaksi ongelmaa: oikeutat itsellesi luvan ärsyttää muita sekä aiot hakata. Olet ainoastaan pikkumunainen tai hiekkapilluinen nuija.

[/quote]

Itseään saa puolustaa tappavalla voimalla. Jos sinä käyt päälle niin sinua saa ihan lain mukaan lyödä ja kovaa. 

Aikuinen ihminen EI IKINÄ käy päälle vaikka toinen miten "ärsyttäisi". Ei jos päässä on asiat kondiksessa.

Sillä sekunnilla kun sinä päätät lyödä toista niin SINÄ rikot lakia ja annat toiselle oikeuden lyödä sinua. 

Toisen äryttäminen ei ole laitonta millään tavalla. 

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Voi voi sinua. Jäljet todistavat, ei sinun harhaiset lausuntosi. Sinä pahoinpitelit minut, mun lyöntini sinuun oli vain itsepuolustusta. Eikä yksikään lyönti oikeuta sinua satuttamaan ketään. Sinäkö se täällä vaahtositkin, ettei ketään saa koskaan lyödä? Just.

[/quote]

Itseään saa puolustaa erittäin kovaakin. Ketään ei saa lyödä tarkoittaa sitä että toisen päälle ei saa käydä. Mutta jos toinen käy päälle niin itseään saa kyllä puolustaa.

Todisteet kertovat kyllä aivan muuta. Sillä jos minä sinua lyön kerran niin sinä et enää maasta nouse. Joten et ole voinut myöskään puolustautua sen jälkeen. Joten sinun tarinasi ei uppoa kehenkään. 

Olet aika säälittävä. Uhoat miten sinä lyöt niitä jotka ärsyttävät sinua ja sitten sinä juokset karkuun kuin mikäkin pelkuri. 

Jopa pedofiileillä on enemmän selkärankaa kuin sinulla. 

[/quote]

Nyt harmittaa, että menen karkuun -> kirjoittajalla ei ole mahdollisuutta lyödä takaisin, todellista hätävarjelua siis JA löisit kerran niin etten enää maasta nousisi. Ei mene hätävarjeluna, sori ;)

[/quote]

Et sinä karkuun pääse kun lyön heti kun sinä lyöt minua. 

[/quote]

Silloin se ei ole enää hätävarjelua ;)

[/quote]

Silloinhan se juuri on sitä. 

[/quote]

Ei ole, juurihan itse määrittelit että väkivallan jatkumisen estämiseksi. Jos mä en enää lyö ja menen karkuun niin sun ei tarvii tehdä mitään. Mutta kostaa sä haluat ja tapella ja naamioida sen hätävarjeluksi täällä V:llä. 

[/quote]

Minä lyön heti ennen kuin ehdit juosta karkuun. Suomen laki myös mahdollistaa mm. rikollisen pysäyttämisen väkivaltaa käyttäen. Joten minä voin ja saan pysäyttää sinut jos yrität karata. 

[/quote]

Jos lyöt vaikka yritän karata se ei mene hätävarjeluna. Kiinniottaessasikaan et saa lyödä. Saat vain pysäyttää. Ja mitä sä vellihousu täällä iniset kun aivan selkeästi haluat tapella etkä mitenkään "suojella itseäsi"? Haluat tapella vieläpä naisen kanssa. Vittu että sä olet säälittävä, oikea steroidimättöjonne, mitäpä jos tappaisit itsesi ja niin päästäisiin sinustakin ja pääsis kunnon ihmiset yöpuulle?

[/quote]

Sinä olet ainoa joka olet uhannut toisia ihmisiä lyömisellä. Sinä olet ainoa joka on lyönyt toisia ihmisiä ilman syytä. 

[/quote]

On mulla ollut syy.  Mikä sua oikein vaivaa kun ketään ei sais koskaan lyödä? Olet jossain pumpulissa kasvanut vai?

[/quote]

Ketään ei todellakaan saa lyödä. Sillä jos saisi niin sinua olisi hakkaamassa tuhannet ihmiset. 

Vierailija
162/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se väkivaltainen hullu olet. En ole saanut nyrkistä. Enkä lyönyt nyrkillä. Fantasioi sä vaan sellaisesta, väkivaltainen älykääpiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sun kotonas ollut joku väkivaltainen isäpuoli tms vähän pedofiili tyyppi, jonka kanssa haluaisit nyt ottaa hätävarjeluna jonkun tilanteen eikä haittais vaik se kuolis? Kun en nyt vaan ymmärrä että miksi sun hätävarjelu fantasioi taposta? 

Vierailija
164/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisiä saa lyödä, jos ne on tuollaisia älykääpiöitä kuin sinä. Varsinkin siellä vankilassa sais.

Vierailija
165/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:31"]

Vai onko sun kotonas ollut joku väkivaltainen isäpuoli tms vähän pedofiili tyyppi, jonka kanssa haluaisit nyt ottaa hätävarjeluna jonkun tilanteen eikä haittais vaik se kuolis? Kun en nyt vaan ymmärrä että miksi sun hätävarjelu fantasioi taposta? 

[/quote]

Sinähän täällä uhoat toisten hakkaamisella. Minä inhoan väkivaltaa. Mutta puolustan itseäni kyllä. 

Vierailija
166/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:34"]

[/quote]

Sinähän täällä uhoat toisten hakkaamisella. Minä inhoan väkivaltaa. Mutta puolustan itseäni kyllä. 

[/quote]

Älä nyt itsellesi valehtele, että inhoat väkivaltaa. Haluat käyttää sitä, kostaa sen avulla. Nauttisit kun voisit hakata jonkun... Kunhan se löisi tai vaikkapa hipaisisi sinua ensin. Jep. Siinä ois syy.

Vierailija
167/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 02:34"]

[/quote]

[/quote]

Minäkin inhoan henkistä väkivaltaa ja puolustan itseäni kyllä, jos joku netissä sanoo tappavansa minut. Ja mä en neitinä selitä että tää on hätävarjelua, vaan uhoa mulle, niin mä hyökkään, siis sanallisesti. 

Vierailija
168/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sä et koskaan seurustele, kun et osaisi hillitä itseäs, jos naisystäväsi löisi sinua :(

Mut en mä uskokaan, että siitä mitään vaaraa onkaan, et saisit ketään niin pitkäaikaiseksi et ehtis joskus hermostua niin. Kyllä mies puolustautua saa, mutta tuo mitä sinä kuvailit ei sovi siihen.

Vierailija
169/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe juhannussimaa lipitelty selkeesti täällä runsaanlaisesti.

Vierailija
170/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 03:32"]

Hehe juhannussimaa lipitelty selkeesti täällä runsaanlaisesti.

[/quote]

Juhan nussimaa nauttineet haluavat päästä riitelemään. Taidettu juoda sittenkin rähinäjuomaa?

Vierailija
171/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 15:24"]

Kyllä sillä on väliä, onko kyseessä läpsäytys vain lyönti. Kumpikin on väkivaltaa mutta edelleen se lyönti rikkoo, läpsäytys ei. Ja minustakin sillä on väliä, minkä kokoinen ihminen siihen väkivaltaan turvautuu ja missä tilanteissa.

Meillä mies työnsi minut nurkkaan, käytti vartaloaan tönimiseen, huusi ja karjui ja käyttäytyi pelottavasti. Kun jouduin seinää vasten ja miehen käsi ja vartalo esti poispääsyn, yritin tönäistä käden pois hyvin voimakkaasti, kaikella voimalla, mitä vartalostani sain irti. Käytin siis vartaloani lyömäaseena. Miehen käsi ei saanut mustelmaa, eikä voimaperäinen iskuni aiheuttanut edes sen heilahtamista. Minä 50 kg, mies 100 kg. Mies iski sitten takaisin ja se on viimeinen asia, mitä muistan.

Jälkeenpäin sain monenlaista kommenttia teostani. Mies tietysti oli sitä mieltä, että ilman tekoani hän ei olisi lyönyt vaan olisi asiallisesti keskustellen saanut riidan ratkaistua. Osittain samaa mieltä tuntui olevan hoitohenkilökuntakin, ohjeiksi sain mm. että ensi kerralla odotan, mitä miehelä on sanottavaa. Ei saa itse aloittaa ja että käytinhän minäkin väkivaltaa ja vieläpä ensin.

On vaikea saada ihmisiä ymmärtämään, mitä päässä tapahtuu, kun sinut tönitään nurkkaan seinää vasten huutaen ja karjuen. Ihmettelen, etten yrittänyt purra, raapia ja potkia. Olisin ehkä tehnyt niin, jos ei miehen isku olisi vieinyt tajua.

Kun toinen käyttäytyy uhkaavasti, ei saisi koskaan puolustautua. Pitää vain odottaa sitä iskua ja vasta sitten paeta, nätisti niin, ettei vaan toiseen jää jälkiä. Niinhän tuolle yhdelle miehellekin saarnattiin niistä mustelmista käsissä. Heillä ilmeisesti se kokoero ei ollut niin valtava kuin meillä. Harmi vain, että siinä itse tilanteessa ei järki luista samalla tavalla. On vain tarve paeta, keinolla millä hyvänsä. Väkivaltaa ei tietenkään saisi käyttää mutta edelleen pitäisi huomimoida, minkälaisen uhan se toinen pystyy aiheuttamaan karjumalla, huutamalla ja tönimällä. On aivan eri asia, jos on samankokoinen ja pystyy ehkä sen tönimisen lopettamaan seisomalla jämäkästi paikoillaan. Mutta jos on sellainen heittopussi kuin minä, niin se uhkaava työntäminen on jo niin pelottavaa, ettei paljoa hyötyä ole siitä, että käsketään olla provosoimatta. Kyllä minusta se kokoero vaikuttaa. Jjos en pysty seisomaan edes paikoillani riidassa vaan minut voidaan työtää minne tahansa, on aivan eri asia turvautua väkivaltaan kuin suhteessa, jossa osapuolet eivät voi käyttää kokoa edukseen.

Mitä itse olisit tehnyt tilanteessani?

[/quote]

Ihmeellistä jankkaamista tässä ketjussa, mutta tämä vastaus tuntui aidolta kokemukselta. Itse olen suht saman kokoinen, ja samassa tilanteessa tekisin niinkuin sinä ja taistelisin vastaan, kunnes lähtee taju, tai jähmettyisin kokonaan paikoilleni. Itse en kestä ollenkaan tuollaista nurkkaan ahdistamista, ja jos pysyisin tilanteessa paikoillani, se johtuisi ainoastaan siitä, että odottaisin tilanteen menevän ohi, ja kuvittelisin mielessäni kuinka ottaisin esimerkiksi veitsen, jolla vahingoittaisin toista. Ehkä haluaisin tappaa, mutta en usko että koskaan tilanteen rauhoituttua tekisin niin. Rehellisesti sanottuna kyllä olen seissyt veitsi kädessä nukkuvan mieheni vieressä sen jälkeen, kun hän on minua pahoinpidellyt. Jotenkin se kuitenkin riitti, ajatus siitä, että voisin hänet tappaa, niin ei tarvinnut. Se oli ikäänkuin vastapaino sille, kun siinä tilanteen ollessa päällä ei yksinkertaisesti voi mitään.. Yritän suojata käsillä kasvoja, mutta mies voi vääntää ne pois.. Yritän mennä kyyryyn ja suojata itseäni, mutta mies heittää minut minne haluaa. Raapiminen ja pureminen sattuu miestäkin, mutta ainakin omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei tarpeeksi, ei tee oikeastaan mitään eroa, mies enemmänkin provosoituu lisää. Joskus olen myös uhannut puukolla, kun olen nähnyt tilanteen tulevaksi tarpeeksi ajoissa, ja senkin hän saa pois minulta helposti, en tiedä johtuuko se siitä, etten oikeasti ole valmis sillä lyömään vai siitä, että se yksinkertaisesti on niin helppoa.. Mutta kyllä mä ennen näitä juttuja ajattelin, että aina sitä jotain voi tehdä jos joku käy päälle.. Mutta ei kyllä oikeasti voi ainakaan minun kokoinen ihminen, ei voi muuta kuin ottaa sen kerran turpaan sen verran kuin tulee ja sitten tehdä ilmoituksen. Ja ilmoituksen jälkeen on kyllä ainakin oman kokemukseni perusteella järjestelmä naisen puolella..  

Jokatapauksessa, kyllä lyöminen on väärin, oli tekijänä mies tai nainen. Eli oikein oli mieheltä viedä lapset pois äidin luota, ja selvitellä tilanne loppuun myöhemmin. Nainen ja mies voi vielä keskenään aika paljon sopia ja "ottaa riskin" toisen luonteenlaadun suhteen. Mutta jos pelissä on lapsetkin, niin silloin yksi hölmöily riittää, jonkun ulkopuolisen täytyy arvioida tilanne ja katsoa, mikä on lasten parhaaksi.

Vierailija
172/243 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se kyllä kokemus, jota ei pidä yhtään vähätellä, kun oikeasti tietää oman elämän olevan jonkun toisen käsissä. Varsinkin jos se toinen sillä hetkellä vaikuttaa aivan raivohullulta. Moni mun mielestä esittää ihan typeriä kommentteja siitä, mikä on väkivaltaa ja mikä ei, ja miten tulisi toimia ja miten ei, kun ei tiedä asiasta mitään. Väkivalta on väkivaltaa ja paha asia silloin, kun se herättää toisessa aitoa (kuoleman)pelkoa ja pahaa oloa. Vähän kuin raiskaus. Ja niistäkin ihan hyvin selviää, jos ei jää rypemään.

Vierailija
173/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies.

Vierailija
174/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Vaimoni tönäisi minua kerran suutuspäissään ja sanoin että seuraavasta lähden lopullisesti... Ei ole kahdeksaan vuoteen käynyt käsiksi sen jälkeen.

Vierailija
175/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksikin lyönti riittää.

Vierailija
176/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Suomessa mies ei mies voi viedä lapsia ilman syytettä kidnappauksesta vaikka muija lyö.

Vierailija
177/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:36"]Paskapuhetta. Suomessa mies ei mies voi viedä lapsia ilman syytettä kidnappauksesta vaikka muija lyö.
[/quote]

Herää todellisuuteen...

Vierailija
178/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sinä olet sekaisin? Pitäisikö miehen jatkaa eloa väkivaltaisessa suhteessa ja jättää lapsetkin väkivaltaiselle puolisolle? Mitä väliä sukupuolella on?

Vierailija
179/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:36"]Paskapuhetta. Suomessa mies ei mies voi viedä lapsia ilman syytettä kidnappauksesta vaikka muija lyö.
[/quote]
Höpö höpö. Ei nainen ole mikään jumala vaikka häntä äidiksi kutsuttaisiinkin.

Vierailija
180/243 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:36"]

Paskapuhetta. Suomessa mies ei mies voi viedä lapsia ilman syytettä kidnappauksesta vaikka muija lyö.

[/quote]Tämä on valitettavasti totta. Pitää olla muutakin "vikaa" naisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan