Kaverini löi miestään kerran - mies otti lapset ja lähti
Olen aika järkyttynyt. Onhan noita naisiakin kävellyt yhdestä lyönnistä ulos ovesta ja jättäneet rikosilmoituksen. Nyt aika ristiriitaiset olotilat. Ymmärrän kaksinaismoralismin tässä ja olen aika kauhuissani, miten asiaan pitäisi suhtautua. Kaverikin on ihan hajalla.
Kommentit (243)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"]
Siellä on joku vänkäämisestä orgasmin saava väittelemässä samoista pointeista joka viestissä. Alan kyllästyä. No, mutta saadaksesi vastaukset, selaa vaikka vanhat viestit uudelleen läpi ja kuvittele että ne on uusia. Tämä toistaminen ottaa voimia.
[/quote]
Sori, mutta kirjoitin vain viestit 54 ja 57. Olen mies. Rikoslaki puhuu pahoinpitelystä eri asteisina, sukupuolesta siellä ei puhuta mitään. Tältä pohjalta lähdin kyselemään, haittaisiko jos joku nainen pieksisi toisen naisen kadulla..? Mietä mieltä olet?
[/quote]
Tähänkin kysymykseesi olen vastannut jo useassa viestissä. Ei ole hyvä. Väkivalta paha. Hengissäselviämisen mahdollisuus tappelukumppanin koon puolesta hyvä. Eli vielä suomeksi: mieluummin 160 cm ja 60 kiloinen nainen kuin 185 cm ja 100 kiloinen mies. Sukupuolella ei niin väliä muuten mutta jos mulle annettaisiin arpa minkä mukaan saisin valita henkilön randomina naisten tai miesten keskuudesta, ottaisin naisen. Tuli mitä tuli. Todennäköisyyden vuoksi vain.
[/quote]
Jos joku todella pienikokoinen nainen pahoinpitelisi minut, ei kyllä lohduttaisi yhtään ajatus siitä, että pahoinpitelijä olisi voinut isompikin. Pienempikin voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi, varsinkin jos ottaa käyttöön apuvälineitä. Miehille myös opetetaan edelleen, että naista ei saa lyödä, joten miehet eivät välttämättä uskalka tämän kaksinaismoralismin takia puolustautua edes sitä vertaa kuin olisi kohtuullista. Uskoisin myös, että puolisoaan lyövä henkilö käyttää myös henkistä väkivaltaa ja on alttiimpi lyömään myös lapsia, joten tilanteesta lähteminen on myös lasten kannalta ainoa oikea ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:52"]Itse lyön miestäni, koska se on naisen oikeus. Kyllä miehen pitää vahvempana pienet raivonpuuskat kestää.
[/quote]
Itse nappaan joka kerta takaisin about samalla voimakkuudella ja siihen nämä hyökkäykset naisen toimesta ovat loppuneet.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:14"] Siellä on joku vänkäämisestä orgasmin saava väittelemässä samoista pointeista joka viestissä. Alan kyllästyä. No, mutta saadaksesi vastaukset, selaa vaikka vanhat viestit uudelleen läpi ja kuvittele että ne on uusia. Tämä toistaminen ottaa voimia. [/quote] Sori, mutta kirjoitin vain viestit 54 ja 57. Olen mies. Rikoslaki puhuu pahoinpitelystä eri asteisina, sukupuolesta siellä ei puhuta mitään. Tältä pohjalta lähdin kyselemään, haittaisiko jos joku nainen pieksisi toisen naisen kadulla..? Mietä mieltä olet? [/quote] Tähänkin kysymykseesi olen vastannut jo useassa viestissä. Ei ole hyvä. Väkivalta paha. Hengissäselviämisen mahdollisuus tappelukumppanin koon puolesta hyvä. Eli vielä suomeksi: mieluummin 160 cm ja 60 kiloinen nainen kuin 185 cm ja 100 kiloinen mies. Sukupuolella ei niin väliä muuten mutta jos mulle annettaisiin arpa minkä mukaan saisin valita henkilön randomina naisten tai miesten keskuudesta, ottaisin naisen. Tuli mitä tuli. Todennäköisyyden vuoksi vain.
[/quote]
Joo varmaan mieluummin ottaa turpaan heikommalta henkilöltä jos on pakko turpaan ottaa, mutta siitä huolimatta heikomman henkikön harjoittama väkivalta on aivan yhtä tuomittavaa kuin vahvemmankin ja sen heikomman henkilön harjoittaman väkivallan vähättely sen heikkouden perusteella on kaksinaismoralismia.