Sosiaalityö 2022
Kommentit (1389)
Olen varasijalla 8 Lappiin, pisteitä 99,8. Pääsenköhän sisään?
Vierailija kirjoitti:
Toiskertalainen?
Kyllä varmaan, mutta mene kuitenkin kokeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiskertalainen?
Kyllä varmaan, mutta mene kuitenkin kokeeseen.
Toiskertalainen olen
Olen 9. varasijalla lappiin (ensikertalainen), voiskohan olla mahikset? :D
Vierailija kirjoitti:
Tosta pääsee 100 % varmuudella. Niin paljon menee muihin kaupunkeihin ja muille aloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte voinko päästä todistusvalinnassa Lappiin? En ole ensikertalainen, kirjoitin LEEEEE, mutta en kirjoittanut matikkaa ollenkaan. Laudaturkin tuli lyhyestä kielestä. Haluaisin kovasti opiskelemaan, mutta lukeminen on sujunut aika surkeasti. Tuleekohan todistusvalinnan tulokset ensi maanantaina?
Kyllä ihmettelisin, jos et pääsisi noilla arvosanoilla.
Kiitos vastauksesta. Alkaa vähän epätoivo tosiaan iskeä lukemisen kanssa. Tuskaa tuottaa nyt erityisesti tuo ammatinvalintamotiiveihin liittyvä artikkeli kun täytyy opetella ulkoa niitä tuloksia enkä ole hyvä tällaisessa pikkutarkassa pänttäämisessä. Kunpa vain voisin jättää pääsykokeen väliin.
Todistusvalinnan tulokset tulevat varmasti ennen koetta. Onhan yksi noista aineista hi, ps, yh tai fi?
Muistaakseni ne tulevat koetta edeltävänä päivänä. Siihen asti pitää siis jännittää.
(eri)Tulevat aikaisemmin. Ne tulevat viimeistään 30.5., mutta aina on saatu julkaistua ennen viimeistä päivää. Todistusvalinta etenee tänäkin vuonna hyvin ja aikataulussa.
Kiitos selvennyksestä, en muistanut tuota. Tulisipa pian Turun tulokset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta pääsee 100 % varmuudella. Niin paljon menee muihin kaupunkeihin ja muille aloille.
No en nyt ihan näinkään menis lupailemaan, että 100% varmasti pääsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Kuopioon on tullut todistusvalinnan tulokset
Paljonko raja? Kaikkihan on kuitenkin jo sijoiteltu, joten muualle on sitten pääsääntöisesti korkeampi.
Tällä hetkellä ensikertalaisilla 103,7 ja kaikilla hakijoilla 104. Itse ensikertalaisena varasijalla 42 eli ei toivoakaan todistuksella päästä :D
Olen helsinkiin varasijalla 6 (ei ensikertalainen). Onkohan mahdollisuus päästä?
Onko Tampereen tai Jyväskylän rajat nyt tulleet kenellekkään?
Ei ole tullut Tampere, Turku on.
Varasijalla 4 Turkuun todistuksella. Jännäksi menee.
Mulla näkyi aiemmin päivällä helsinki ja turku, nyt molemmissa taas opiskelijavalinta kesken, onko muilla?
mulla on Turkuun liikkunut varasija, niin varmaan päivityksiä vain? Tamperetta ei ole ollut ollenkaan koko päivän aikana.
Paljonko raja? Kaikkihan on kuitenkin jo sijoiteltu, joten muualle on sitten pääsääntöisesti korkeampi.