Sosiaalityö 2022
Kommentit (1389)
Johan tässä kohta tarvii kosteutustippoja silmiin, kun ei Opintopolun tuijottamisesta pääse irti. Ja jos tätä jännittämistä kestää 8.7. saakka, niin piilarit palaa verkkokalvoon kiinni pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä kohta tarvii kosteutustippoja silmiin, kun ei Opintopolun tuijottamisesta pääse irti. Ja jos tätä jännittämistä kestää 8.7. saakka, niin piilarit palaa verkkokalvoon kiinni pysyvästi.
😂
Näkeehän sieltä koodista millon tilaa on muutettu. Itellä ainakin viimeks 22.5. Ei tarvii mitään palkkeja laskeja
Hyvin liikkuu lapin avoimen väylän varasijatki, eka oli 60. ja nyt jo 43. 🤣🤣
Jyväskylän yliopisto/ Kokkola Chydenius palkki auki, hui kamala 🤣 Nyt alkaa jännittää 🤭
Onpa paljon avoimen väylään kelpoisia hakijoita!
Sitähän tuo vain tarkoittaa, että kaikki (jotka ovat hakeneet myös Lappiin) ovat olleet siellä hetken sisällä.
Tuliko teille, jotka olette jo saaneet tiedon paikasta, hylkäyksestä tai varasijasta, heti sähköpostia, kun tieto tuli näkyviin Opintopolkuun?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko teille, jotka olette jo saaneet tiedon paikasta, hylkäyksestä tai varasijasta, heti sähköpostia, kun tieto tuli näkyviin Opintopolkuun?
Ei tule.
Te jotka ootte hakeneet avoimen väylän kautta, onko teillä kuinka paljon opintoja avoimessa takana ja millaiset arvosanat?
Kyllä on jännää tämä odotus..
Vierailija kirjoitti:
Te jotka ootte hakeneet avoimen väylän kautta, onko teillä kuinka paljon opintoja avoimessa takana ja millaiset arvosanat?
Kyllä on jännää tämä odotus..
Mulla oli vaan muistaakseni 65op ja Lappiin jotain 115 pisterajana. Lapissa ei minusta keskiarvo ees vaikuta, mulla se oli 4,7
Vierailija kirjoitti:
Eli 115 op olis pitäny olla suoritettuna? Aika paljon!
Näin mä sen ymmärsin. Minusta kans kuulostaa tosi isolta määrältä 🤔 viime vuonna oli jotain yli 100op kans ollut rajana
Nyt pakko esittää todella tyhmä kysymys, mutta miten on edes mahdollista suorittaa avoimessa noin monta opintopistettä?
Vaikka en avoimen väylällä hakenutkaan, niin olen kyllä jo lähes menettänyt toivoni opiskelupaikan saamisesta. :D Tuntuu, että kaikilla on keskiarvo aineopinnoista vähintään 4,5 ja minulla aiempi opinnäytetyökään ei tuonut kovin kaksisia pisteitä.
_sos_ kirjoitti:
Nyt pakko esittää todella tyhmä kysymys, mutta miten on edes mahdollista suorittaa avoimessa noin monta opintopistettä?
Vaikka en avoimen väylällä hakenutkaan, niin olen kyllä jo lähes menettänyt toivoni opiskelupaikan saamisesta. :D Tuntuu, että kaikilla on keskiarvo aineopinnoista vähintään 4,5 ja minulla aiempi opinnäytetyökään ei tuonut kovin kaksisia pisteitä.
perusopinnot, aineopinnot, sivuaineopinnot, yhteiskuntapolitiikan perusopinnot, menetelmäopinnot jne
Sos.työn perus ja aineopinnothan riittää?saako noista lisäpisteitä?
Vierailija kirjoitti:
_sos_ kirjoitti:
Vaikka en avoimen väylällä hakenutkaan, niin olen kyllä jo lähes menettänyt toivoni opiskelupaikan saamisesta. :D Tuntuu, että kaikilla on keskiarvo aineopinnoista vähintään 4,5 ja minulla aiempi opinnäytetyökään ei tuonut kovin kaksisia pisteitä. , ;
perusopinnot, aineopinnot, sivuaineopinnot, yhteiskuntapolitiikan perusopinnot, menetelmäopinnot jne
Juu, aivan, onhan minullakin toki menetelmä- ja sivuaineopintoja ja . Harmi, ettei noista hyödy maisteriohjelmaan haettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Sos.työn perus ja aineopinnothan riittää?saako noista lisäpisteitä?
Huomenna uus päivä ja ehkä uusia tietoja🤔
Oletteko ensikertalaisia sosiaalityön hakijoita vai jo useamman kerran hakeneita? Itse hain nyt toisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ensikertalaisia sosiaalityön hakijoita vai jo useamman kerran hakeneita? Itse hain nyt toisen kerran.
Olen sosionomi ja hain ekaa kertaa sosiaalityötä lukemaan. Toki ensikertalaiseksi minua ei lasketa sosionomin tutkinnon takia.
Eikä lipsahdakaan. Se on moneen kertaan tarkistettu. Asiasta oli lehtijuttu viime vuonna.