Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalityö 2022

Vierailija
08.02.2022 |

Moniko on hakemassa? :)

Kommentit (1389)

Vierailija
681/1389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä opinnäytetyän pisteet lasketaan maisteriin? Sivistäkää.

Esim sosionomi

AMK tutkinto ei käy, vaan maisteriohjelmaan voi hakea, jos on ylempi tai alempi korkeakoulututkinto (siis kandin tai maisterin tutkinto).

AMK-tutkinto on alempi korkeakoulututkinto ja muodostaa sosiaalityön aineopintojen kanssa hakukelpoisuuden maisterintutkintoon. Myöskään kandintutkinto yksinään ei riitä, vaan pitää olla ne sosiaalityön aineopinnot suoritettuna.

Vierailija
682/1389 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä opinnäytetyän pisteet lasketaan maisteriin? Sivistäkää.

Esim sosionomi

AMK tutkinto ei käy, vaan maisteriohjelmaan voi hakea, jos on ylempi tai alempi korkeakoulututkinto (siis kandin tai maisterin tutkinto).

AMK-tutkinto on alempi korkeakoulututkinto ja muodostaa sosiaalityön aineopintojen kanssa hakukelpoisuuden maisterintutkintoon. Myöskään kandintutkinto yksinään ei riitä, vaan pitää olla ne sosiaalityön aineopinnot suoritettuna.

AMK on ammattikorkeatutkinto ja alempi korkeakoulututkinto on yliopiston kandidaatin tutkinto. Ylempi korkeakoulututkinto on maisterin tutkinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon suoraan: jauhakaa noista ylemmistä ja alemmista tutkinnoista jossain toisaalla. Kysyin minkä opinnäytetyön pisteet ja sain vastauksen, että tosiaan sen aiemman tutkinnon. Se riittää. Älkää jaksako jauhaa mikä on alempi ja mikä ylempi ei liity tähä mitenkään.

Vierailija
684/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekään ilmestynyt vielä palkkeja mihinkään?

Vierailija
685/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt hyväksytty Itä-Suomen avoimeen:) Eilen neljäs varasija. Äkkiä näköään jono liikkui jo tässä vaiheessa! Mulla tosin tuo viimeinen hakuvaihtoehto, enkä edes tiedä miten opiskelu onnistuis koska en ole muuttamassa. Otan kuitenkin paikan vastaan, jos en saa ylemmistä hakutoiveista ja yritän opiskella täältä Ok seudulta käsin..

Vierailija
686/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja luvattu 8.7. mennessä niin että vielä voi nauttia kesästä ja helteestä ja välillä käydä katsomassa sähköpostista onko tieto tullut.

Vierailija
687/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt hyväksytty Itä-Suomen avoimeen:) Eilen neljäs varasija. Äkkiä näköään jono liikkui jo tässä vaiheessa! Mulla tosin tuo viimeinen hakuvaihtoehto, enkä edes tiedä miten opiskelu onnistuis koska en ole muuttamassa. Otan kuitenkin paikan vastaan, jos en saa ylemmistä hakutoiveista ja yritän opiskella täältä Ok seudulta käsin..

Ei ole

Vierailija
688/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvaa onko? 🤭

Vierailija
689/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen hakukohtaan on ilmestynyt jotain palkkeja, viimeiseen ei

Vierailija
690/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pääsykokeen palkkeja vielä tullut

Vierailija
691/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä Suomen avoimen jono liikkuu hyvin. Olin varasijalla 41 ja nyt 28

Vierailija
692/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä Suomen avoimen jono liikkuu hyvin. Olin varasijalla 41 ja nyt 28

Nyt on selvästi muita reittejä sijoittelussa.

Vierailija
693/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- Suomi kelpaisi oikein hyvin minullekin, mutta en ole saanut vielä mitään tietoa.

Vierailija
694/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Itä-Suomessa mahdollisuutta etäopintoihin edes jossain määrin, vai onko vaan läsnäolo-opetusta? Viimevuodet on toki ollu erilaisia Koronan vuoksi.

Vierailija
695/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ilmaantuneet palkit nyt Itä-Suomen yliopiston ja Jyväskylän (maisteriohjelmat) hakutoiveiden kohdalle, Lapin yliopiston kohdalle ei vielä. Huh!

Vierailija
696/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen sijaan koodista ei vieläkään mitään pääteltävissä. Ehkä parempi niin? :D 

Vierailija
697/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Itä-Suomessa mahdollisuutta etäopintoihin edes jossain määrin, vai onko vaan läsnäolo-opetusta? Viimevuodet on toki ollu erilaisia Koronan vuoksi.

Itse ymmärsin, että itä-suomessa on hyvin vähän etäopetusmahdollisuutta ja siksi en sinne hakenutkaan

Vierailija
698/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

_sos_ kirjoitti:

Minulle on ilmaantuneet palkit nyt Itä-Suomen yliopiston ja Jyväskylän (maisteriohjelmat) hakutoiveiden kohdalle, Lapin yliopiston kohdalle ei vielä. Huh!

Sama, Lapin yliopiston kohdalla ei ole maisterissa palkkeja. Jännittää

Vierailija
699/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kooditilanne?

Vierailija
700/1389 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lipsahtanut koodista mitään ylimääräistä tietoa pihalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi