Minkä merkkinen tietokone sinulla on?
Kommentit (63)
No ei ainakaan minkään "merkkinen"
Itse valinnut osat sen mukaan, mitä on tarvinnut.
Ns. merkkikoneissa joutuu tyytymään muiden tekemiin valintoihin, jotka pääasiassa pohjautuvat eri komponenttien hintoihin, ja sen jälkeen joku toinen on liimannut koteloon erittäin kalliin ja mitään tekemättömän tarran.
Apple tabletti, asus läppäri ja ite kasattu pöytäkone
Meillä 2 läppäriä, toinen Asus ja toinen HP.
Itse kasattu pöytäkone ja Lenovon läppäri
Nokia MikroMikko , mut nyt koneet kiinni ja naisiin
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:36"]
Katsotaan mitä löytyy eniten!
[/quote]Mac, lähtee tulille muutamassa sekunnissa, toisin kuin windows.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:13"]
Mac, lähtee tulille muutamassa sekunnissa, toisin kuin windows.
[/quote]
Siihen se sitten jääkin.
Mulla on Macbook Air. Tämä on toinen Macbookini, en enää halua PC:tä.
Aika omppuvoittoista. Vaan eipä ihme, paras on paras.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:13"]
Nokia MikroMikko , mut nyt koneet kiinni ja naisiin
[/quote]
Ei paha. Tuota voit naisia metsästäessäsi hyödyntää iskurepliikkinäkin: "Lähtisitkös meille katsomaan mun MikroMikkoani?" Kuka nainen voisi niin hellyyttävästä ehdotuksesta kieltäytyä?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:47"]Acer-läppäri, Lenovo-tabletti ja todennäköisesti kohta itsekasattu pöytäkone.
[/quote]En yleensä "kysy" peukutusten syitä enkä valita, mutta tämä löi ällikällä. Mikä tuossa oli kuuden alapeukun arvoista? Vai onkohan vain joku alapeukuttaja incognito-tilassa ja alapeukuttele kaikkea... :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:47"]Acer-läppäri, Lenovo-tabletti ja todennäköisesti kohta itsekasattu pöytäkone. [/quote]En yleensä "kysy" peukutusten syitä enkä valita, mutta tämä löi ällikällä. Mikä tuossa oli kuuden alapeukun arvoista? Vai onkohan vain joku alapeukuttaja incognito-tilassa ja alapeukuttele kaikkea... :D
[/quote] Joku "pipipää" vissiin alapeukuttelee. (ohis)
Tuli taas todistettua Applen porukan itseriittoisuus otannassa, kilvan hypettämässä niinkus olisi jotenkin hienoa kun on valinnut macin;). En suostu tukemaan sitä firmaa sentilläkään.
MikroMikko kaveri oli paras samoin kun itse kootut, peukut heille.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 21:31"]
Tuli taas todistettua Applen porukan itseriittoisuus otannassa, kilvan hypettämässä niinkus olisi jotenkin hienoa kun on valinnut macin;). En suostu tukemaan sitä firmaa sentilläkään.
MikroMikko kaveri oli paras samoin kun itse kootut, peukut heille.
[/quote]
Aika raskasta tulkintaa.
Oma läppäri on joku A:lla alkava lyhyt. Oiskohan Acer? Koulun läppäri on hp.
Apple Macbook 2015-mallia.
T. Kaikkien inhoama Apple-uskovainen ;-)
Asrock, Intel, G.Skill, Corsair, Asus, Fractal Design, Noctua, LG. Noista merkeistä se pääpiirteittäin koostuu.