"Lauri seurustelee kahden naisen kanssa"
Kommentit (54)
Nykyään on muotia olla kakkos tai kolmosmies/nainen jos arjessa ei ole aikaa olla ykkönen ja joillekin ei ole niin nuukaa jos kepillä tai kolossa käy muutkin ketut kylässä
Vierailija kirjoitti:
Soolopoly ja tapailukumppaninsa?🙄
Muakin nauratti tuo soolopoly:D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset hermostuvat jos joku on polysuhteessa? Mikä siinä on niin väärin? Vai oletteko katkeria ikisinkkuja?
Kuka täällä nyt on hermostunut? Kai täällä saa elämän ilmiöitä ihmetellä. Varsinkin uusia ja ihmeellisiä. Olet itse olevinasi nykyaikainen ja suvaitsevainen, ja käytät itse tuollaisia leimaavia olettamia kuin "katkera ikisinkku". Miksi ikisinkku olisi automaattisesti katkera? Itse olen sattunoisin sinkku eikä kyllä kiinnosta tuollainen parisuhdemalli yhtään vaikka tuo Lauri olisi maailman viimeisin mies. Jos jotakuta kiinnostaa niin siitä vaan.
Harvoin kuulee polyamorisista suhteista, jotka ovat kestäneet jo vaikka yli 5 vuotta.
Ihmiset on sekaisin. Eletään riettaasti kuin Babyloniassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ois varmaan halunnut jos ois kehdannut. Vuosi meni pohtiessa haluaako entisensä vai minut, ajatella jos ois voinut ottaa molemmat niin ei ois tarvinnut tehdä vaikeita päätöksiä tai pahoittaa exän mieltä:'(
Sun mieles taisi pahoittaa kun et selvästi vienyt jalkoja alta niin, ettei olisi kehdannut empiä ja vaarantaa suhdetta sinuun :D yhä katkera miehen exälle kun mies ei rakastunut sinuun täysillä. Mut saitpa edes jonkinlaisen miessuhteen, minkä huteraan varaan rakentaa elämää. Tyytyjät joutuu tyytymään :')
Vierailija kirjoitti:
Aika outo asetelma sinällään, vaatimaton mies saanut pari jopa ihan hyvävartaloista naista. Katteeks käy ja kivaa varmasti on.
No hyvin vaatimattomia oli naisetkin. Se hyvännäköinen blondi taisi olla toimittaja?
Nyt vuosi 2022 ja tuo on normaalia, saisi fossiilitkin tajuta tuon.
Kohta sitten nussitaan kissojen ja koirien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Aika outo asetelma sinällään, vaatimaton mies saanut pari jopa ihan hyvävartaloista naista. Katteeks käy ja kivaa varmasti on.
Taisit katsoa vaan kuvat etkä lukenut tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta saa olla mikä pöly tahtoo mutta miksi sitä pitää hieroa muiden naamaan?
Koska kyse on nimenomaan muille esittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Poly on näköjään uusi seksityö, kun sitä pitää koko ajan mainostaa.
Huomaathan että tuo on Ilta-Sanomien linkki. Ne kirjoittaa juuri siitä mitä te haluatte lukea ja mitä klikkailette. Te haluatte lukea seksityöstä ja polysuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvin vaatimattomia oli naisetkin. Se hyvännäköinen blondi taisi olla toimittaja?
Aivain, blondi oli vain toimittaja. Artikkelissa ei näytetä toista naista, joka on rullatuolissa ja jolla on ilmeisesti joku kehityshäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset hermostuvat jos joku on polysuhteessa? Mikä siinä on niin väärin? Vai oletteko katkeria ikisinkkuja?
Ennen perinteisiin arvoihin (niihin jotka tulivat 15 min sitten tai aikaisintaa 70-luvulla kun kaikilla oli vielä homoviikset) uskovat pelkäsivät homot tulevat ja raiskaavat heidät, nyt pelätään että joku bongonkolistaja villapaitaheppu vie vaimon haaremiinsa. Kaikki perustuu pelkoon. Vieras aiheuttaa pelkoa. Yleinen pelkokerroin väestössä on kääntäen verrannollinen väestön keski-ikään. Mitä enemmän paappoja ja mummoja sitä turvattomammalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen perinteisiin arvoihin (niihin jotka tulivat 15 min sitten tai aikaisintaa 70-luvulla kun kaikilla oli vielä homoviikset) uskovat pelkäsivät homot tulevat ja raiskaavat heidät, nyt pelätään että joku bongonkolistaja villapaitaheppu vie vaimon haaremiinsa. Kaikki perustuu pelkoon. Vieras aiheuttaa pelkoa. Yleinen pelkokerroin väestössä on kääntäen verrannollinen väestön keski-ikään. Mitä enemmän paappoja ja mummoja sitä turvattomammalta tuntuu.
Oletkohan havainnut, että paappoja ja mummoja tulee suhteellisesti olemaan aina vain isompi osa väestöstä?
Höh. Mä tein tota nuorempana paljonkin. Mimmit ei vaan tienneet toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tuo touhu vaikuttaa teennäiseltä. Hukassa olevat ihmiset tekevät itselleen identiteetin siitä että heillä on useita kumppaneita. Ei minua pelota tai ärsytä vaan säälittää, korkeintaan ärsyttää että media klikkien toimesta esittelee ihmisiä kuin sirkuseläimiä.
Näyttäkää minulle polyamorinen kolmio/ryhmä whatever joka on yhdessä koko ikänsä niin sitten uskon että tuo on mahdollista. Kun se on niin harvinaista yksiavioisellekin niin miten se helpottuu kun kuvioon tulee vain lisää muuttujia?
Vierailija kirjoitti:
Kohta sitten nussitaan kissojen ja koirien kanssa
Ei ehkä niin toivottava, mutta todennäköisesti vääjäämätön kehityskulku johon meidän on vaan sopeuduttava liberaalissa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ois varmaan halunnut jos ois kehdannut. Vuosi meni pohtiessa haluaako entisensä vai minut, ajatella jos ois voinut ottaa molemmat niin ei ois tarvinnut tehdä vaikeita päätöksiä tai pahoittaa exän mieltä:'(
Sun mieles taisi pahoittaa kun et selvästi vienyt jalkoja alta niin, ettei olisi kehdannut empiä ja vaarantaa suhdetta sinuun :D yhä katkera miehen exälle kun mies ei rakastunut sinuun täysillä. Mut saitpa edes jonkinlaisen miessuhteen, minkä huteraan varaan rakentaa elämää. Tyytyjät joutuu tyytymään :')
Ihmiset tapaavat uusia ihmisiä hyvin erilaisissa elämän-tilanteissa. Elämä ei ehkä mene aina jonkun romanttisen Hollywood-elokuvan mukaan, mutta olennaisempaa ei ehkä olekaan se, miten se alkaa, vaan miten se päättyy?
Ei ole, koska vain pohjois- ja keskieurooppalainen jälkiprotestanttinen kulttuuri on normaalia tehtiin sitten mitä tahansa. Muualla kaikki on epänormaalia, sairasta tai muuten vaan ei-toivottavaa.