Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lauri seurustelee kahden naisen kanssa"

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä näytä olevan edes mikään YTM. Tosin harvemmin kai he tuollaiseen lähtevät mukaan. 

Vierailija
2/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soolopoly ja tapailukumppaninsa?🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa hölynpolya

Vierailija
4/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaa hölynpolya

Kyllä, mutta tätä ei saa sanoa ääneen.

Polyamoria on vain hienompi termi sille, että täytyy olla kaksi tyttöystävää jne.

Vierailija
5/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on ahne.

Vierailija
6/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ois varmaan halunnut jos ois kehdannut. Vuosi meni pohtiessa haluaako entisensä vai minut, ajatella jos ois voinut ottaa molemmat niin ei ois tarvinnut tehdä vaikeita päätöksiä tai pahoittaa exän mieltä:'(

Vierailija
7/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tässä mitään vikaa. On ihmisiä joilla on kaksi kumppania, löytyy niitä jotka eivät löydä ketään ja on myös niitä jotka haluavat olla yksin.

Vierailija
8/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo asetelma sinällään, vaatimaton mies saanut pari jopa ihan hyvävartaloista naista. Katteeks käy ja kivaa varmasti on.

Vierailija
9/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poly on näköjään uusi seksityö, kun sitä pitää koko ajan mainostaa.

Vierailija
10/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seuraavaksi alkaa valitus siitä, miksi Tintta-Maaria ei saa lain mukaan mennä naimisiin Mikon ja Eetun kanssa.

"Olen itkenyt itseni usein uneen, kun suurin unelmani ei toteudu lain takia", Tintta-Maaria tilittää.

Vierailija
11/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poly on in, mutta sitten on paha jos muslimi- tai mormonimiehellä on monta vaimoa? Ihan sama järjestelyjähän tuo on.

Vierailija
12/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut rumia, kauniita, lihavia, sporttisia, tyhmiä, vähemmän tyhmiä naisia. Juuri koskaan en ole naisia iskenyt itse. Parhaimmillaan 3 samaan aikaan. Tyhmyyksissäni olen päästänyt ainakin kaksi kivaa empaattista ja fiksua naista menemään. Kadun tyhmyyttäni.

Vierailija
13/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poly on in, mutta sitten on paha jos muslimi- tai mormonimiehellä on monta vaimoa? Ihan sama järjestelyjähän tuo on.

No ei ole. En usko että musliminaisilta ja mormoninaisilta kauheasti kysytään mielipidettä uuden vaimon ottamisesta. Eikä voi häipyä jos ei hotsita.

Vierailija
14/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset hermostuvat jos joku on polysuhteessa? Mikä siinä on niin väärin? Vai oletteko katkeria ikisinkkuja?

Vierailija
15/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa olla mikä pöly tahtoo mutta miksi sitä pitää hieroa muiden naamaan?

Vierailija
16/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunistista agendaa tämäkin ja tahallaan tätä kulttuuria levitetään, mainostetaan ja tyrkytetään.

Uudessa uljaassa maailmassa ei saa olla mitään kilpailevia auktoriteettejä monikansalliselle keskushallinnolle.

Sen vuoksi hyökkäyksen kohteena ovat kansallisvaltiot, uskonto sekä ydinperhe.

Polysuhteissa ei pääse syntymään ydinperheitä vaan ihmiset menevät ja tulevat miten sattuu.

Kasvattajan ja turvan tuojan rooli jää lopulta keskushallinnolle.

Vierailija
17/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi media syytää polyamorian ja prostituution ihanuutta lähes päivittäin? Tottakai se myy mutta kuitenkin. Jonkinlainen erikoisempien asioiden normalisoiti tässä nyt haiskahtaa.

Vierailija
18/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset hermostuvat jos joku on polysuhteessa? Mikä siinä on niin väärin? Vai oletteko katkeria ikisinkkuja?

Ei kukaan muu hermostu kuin sinä. Tulepa nyt polyamir antamaan mulle pillua. Voit lähteä sen jälkeen muiden suhteidesi luokse. Kahvit voin keittää mutta syödä saat niiden muiden luona.

Vierailija
19/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat alkuperäiskansat ovat luonnostaan moniaviollisia. Molempien sukupuolien osalta eli kaikki panevat ristiin. Tämä on vähentänyt konflikteja ja lisännyt yhteistyötä.

Vierailija
20/54 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu hermostu kuin sinä. Tulepa nyt polyamir antamaan mulle pillua. Voit lähteä sen jälkeen muiden suhteidesi luokse. Kahvit voin keittää mutta syödä saat niiden muiden luona.

Selvästi moni hermostuu kun tätä keskustelua seuraa. Pakko haukkua ja arvostella poly ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä