Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehistä: Aina sama lopputulos!

Vierailija
18.06.2015 |

Alkaa mennä usko tähän hommaan... Usein miehistä, joiden kanssa vaihtanut numeroa, tai jopa viettänyt yön, ei kuulu mitään tai hetken ajan ollaan intoa puhkuen ja homma loppuu kuin seinään.
Joskus olen tulkinnut olleeni liian innokas, mikä on ilmeisesti ollut liikaa. Nyt viimeksi olin vähemmän innokas ja mies kehui&pommitti viesteillä. No, tuli hiljainen vuorokausi ja toinen, joten otin yhteyttä viestillä. Ei vastausta! Vihaan miehiä.
En jaksa enää kohta edes ottaa ukkoja todesta. Miksei viestiin voi vain vastata kohteliaisuutta edes? Tai kertoa suoraan, jos ei kiinnosta?!
Ja nämä tapaukset olleet n.20-40v. Testattu siis laajemmalla ikäskaalalla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:39"]Epätoivo on välitön turn off miehissä ja naisissa. Siinä ongelmasi on.
[/quote]

Siitä tuskin tässä aina voi olla kyse. Viime kerrallakin se oli enemmän toisinpäin! Ja silti noin kävi.

Ja tuohon maine -asiaan. En harrasta näitä niin aktiivisesti enkä missään pikkupaikkakunnalla, joten eipä taida olla siitä kyse...

Ehkä sitten tosiaan iskee silmänsä pelureihin ja aarteille antaa pakkia. Tai en tiedä sit :/

Ap

Vierailija
2/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Toivottavasti jatkossa onnistuu. Tuollainen käytös on ala-arvoista mieheltä tai naiselta.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen maine on peli mies mutta aina vastaus tulee naiselle ja se on kohtelias vastaus. En arvosta ketä ei vastaa mitään, siitä on peli kaukana.

Vierailija
4/20 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmissuhteet ovat muuttuneet niin kevyiksi, ettei velvotteita tunneta ja ajatellaan omaa itseään eläen hetkessä

Vierailija
5/20 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistå ei pysty/halua sitoutua yhteen naiseen.Ei sinussa mitään vikaa ole.Arvaa vaan miten monet naimisissa olevat miehet pettää puolisoitaan

Vierailija
6/20 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet vetoa tavoittamattomiin miehiin. Ihan tyypillistä naisille. Jos mies on sopivan itsevarma ja välinpitämätön niin naiset käy ihan hulluna, mutta mitä luulet onko välinpitämätön mies kiinnostunut sinusta muuta kuin panona? S

Vierailija
7/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko naisena sanoa, että itse vastaan miehille viesteihin, vaikken ole kiinnostunut. Ilmaisen myös kohteliaasti, jos en halua tavata jatkossa tms.

Vierailija
8/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia :/

Vierailija
9/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap i feel you :( mä haluaisin kanssa vaan luovuttaa, mutta kun en haluaisi olla yksin :/

Vierailija
10/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:39"]Ja pakko naisena sanoa, että itse vastaan miehille viesteihin, vaikken ole kiinnostunut. Ilmaisen myös kohteliaasti, jos en halua tavata jatkossa tms.
[/quote]
Aika harvinaista tuo kuitenkin on että viesteihin vastataan jos ei olla kiinnostuneita. Oli sitten mies taikka nainen.

Vierailija
11/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valkkaa pelimiestä, jos haluat enemmän

Vierailija
12/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa.

Vierailija
13/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:39"]Ja pakko naisena sanoa, että itse vastaan miehille viesteihin, vaikken ole kiinnostunut. Ilmaisen myös kohteliaasti, jos en halua tavata jatkossa tms. [/quote] Aika harvinaista tuo kuitenkin on että viesteihin vastataan jos ei olla kiinnostuneita. Oli sitten mies taikka nainen.

[/quote]

No ei todellakaan ole. Sivistyneet ihmiset kyllä vastaavat ja kykenevät muutenkin ilmaisemaan itseään.

Vierailija
14/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattunut huonoja miehiä kohdalle, ei sen kummempaa.

m41

Vierailija
15/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:39"]Ja pakko naisena sanoa, että itse vastaan miehille viesteihin, vaikken ole kiinnostunut. Ilmaisen myös kohteliaasti, jos en halua tavata jatkossa tms.
[/quote]
Aika harvinaista tuo kuitenkin on että viesteihin vastataan jos ei olla kiinnostuneita. Oli sitten mies taikka nainen.
[/quote]

Minusta on ilkeää ja moukkamaista olla vastaamatta. Normaalit käytöstavat kunniaan.

Ap

Vierailija
16/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli minullakin. Sitten tapasin nykyisen aviomiehen, eikä hetkeäkään tarvinnut tuntea oloa epävarmaksi :)

Vierailija
17/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kulttuuri on juuri tuollaista... Kommunikointi on helpompaa mitä koskaan aiemmin historiassa (fb, whatsapp, jne) ja silti käytöstavat ala-arvoisia :D Itse en tosiaan myöskään jaksa kun henkisesti liian kuluttavaa, koskaan ei voi olla varma vastapuolen motiiveista tai lupauksista. Mieluiten keskityn itse itseeni sitten.

Vierailija
18/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet itsesi kaltaisia ihmisiä, helppoja yhdenillanjuttuja, joilla on mielessä vain se hetken tyydytys. Etsi jotain muuta kuin pelimiehiä tai rasvaisia flirttailijoita. Tosin jos pienehkö paikkakunta, niin sinulla saattaa olla tietynlainen maine tai ulkoantisi on tietynlainen.

Vierailija
19/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:27"]

Tapailet itsesi kaltaisia ihmisiä, helppoja yhdenillanjuttuja, joilla on mielessä vain se hetken tyydytys. Etsi jotain muuta kuin pelimiehiä tai rasvaisia flirttailijoita. Tosin jos pienehkö paikkakunta, niin sinulla saattaa olla tietynlainen maine tai ulkoantisi on tietynlainen.

[/quote]muistakaa naiset, että myös miehet kommunikoivat ja juoruavat naisista keskenään. yleensä kaveripiirissa jollain on jotakin tietoa jonkun deitistä tai kiikarissa olevasta naisesta. Ehkä mies ei vastannut enää, kun oli kuullut sinusta jotakin huhua kaveriltaan

Vierailija
20/20 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo on välitön turn off miehissä ja naisissa. Siinä ongelmasi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi