Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväsi inhokkihetki?

Perkeleen nakkikastike
08.02.2022 |

Mulla ruoanlaittoon ryhtyminen suoraan etätyöpäivän jälkeen. Kaipaisin ulkoilun ja kunnon katkon siihen väliin, mutta harvoin ehtii, tai sitten ruoka myöhästyy lasten kannalta hankalasti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun tajuaa että taas on aamu ja pitää lähteä töihin.

Sama juttu, työpaikkana päiväkoti🥴

Vierailija
22/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luulisi että lasten ruokkiminen olisi ykkös asia mutta työt onkin tärkeämpää. ilmankos meillä on niin paljon huostaanottoja.

Jotkut tekee töitä, että voisivat ruokkia lapsensa. Toiset eivät tee, ja siksi toisten pitää tehdä vielä enemmän töitä ruokkiakseen omansa. Häpeä, jos osaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen.

Vierailija
24/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luulisi että lasten ruokkiminen olisi ykkös asia mutta työt onkin tärkeämpää. ilmankos meillä on niin paljon huostaanottoja.

Jotkut tekee töitä, että voisivat ruokkia lapsensa. Toiset eivät tee, ja siksi toisten pitää tehdä vielä enemmän töitä ruokkiakseen omansa. Häpeä, jos osaat.

töitä ei ole pakko tehdä. häpeä kuuluu heille jotka naisia orjuuttaa. isä ja aviomiehen tehtävä on taata naiselle omaisuus ei naisen itse. naisen ei kuulu alentua sellaiseen.

turha huudella häpeämisestä jos ei ole mitään itse kunnioitusta.

Vierailija
25/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi teet töitä? eikö miehesi tee lainkaan? 

Juu kyllä me ihan molemmat töitä tehdään. Mies vuorotyötä, minä etänä. Mites teillä?

Ap

Vierailija
26/26 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, komppaan ap:ta, ruuanlaitto on se ärsyttävin hetki.

Nyt olen nauttinut kun etätyön ansiosta työmatka on jäänyt pois, mutta sitten kun taas pakotetaan toimistolle niin kotimatka on inhottavin hetki. Olet ihan pirteä ja iloinen kun pääset kotiin, mutta tunnin ajomatka vie mehut ja sen jälkeen vielä ruuanlaitto. En ole keksinyt mitään kivaa työmatkassa. Kokeiltu kimppakyytiä työkaverin kanssa, soitellut kavereille, kuunnellut äänikirjaa yms. Ihan yhtä väsynyt olen matkan jälkeen vaikka olisin toisen kyydissäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi