Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun naisystävä on akateeminen ja eikä tiedä mistään mitään.

Vierailija
18.06.2015 |

Hän kävi lukion ja ja kuvataidekoulun jossain tuppukylässä, on olevinaan niin paljon parempi ja älykkäämpi kuin minä, joka kävin tavallisen metsäkoneenkuljettajan alan.
Hän ei osaa ajaa autoa(lainasin omaani, lommoja tuli), häviää minulle shakissa, tammessa, myllyssä, käy vähän hitaalla, ei juo alkoholia, ei polta tupakkaa mutta sitä itsetuntoa ja paremmuutta riittää!!
Joo, ja olen töissä ja tienaan 3700/kk nyt kesälomalla., tämä kuvataiteilija ei
Millä hitolla åudotan ton taiteilihan maanpinnalle?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se akka. Eiköhän siitä tokene.

Vierailija
2/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla akateemikoilla ei ole mitään käytännön taitoja. Kirjaviisautta löytyy, mutta autoon ei renkaita osata vaihtaa tai mökillä halkoja hakata. Tämän olen yliopistolla huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa te päädyitte parisuhteeseen?

Vierailija
4/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mun ihannemies, reilu duunari :) 

Vierailija
5/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:27"]Monilla akateemikoilla ei ole mitään käytännön taitoja. Kirjaviisautta löytyy, mutta autoon ei renkaita osata vaihtaa tai mökillä halkoja hakata. Tämän olen yliopistolla huomannut.
[/quote]

Eikä ne saa töitä eikä osaa laittaa ruokaa :D

Vierailija
6/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kuvataidekoulu ei tee ihmisestä akateemista, vaikka olisikin suorittanut jonkin "hienon alan" tutkinnon. Pitää olla yliopistotutkinnon suorittanut ollakseen akateeminen. Tuppukylissä ei edes ole muita kuin ammattiopistoja ja lukioita. Voit palauttaa naisystäväsi maan pinnalle lyömällä hänet jatkuvasti käytännön asioissa ja kysymällä että miten "akateemikko" itse olisi hoitanut homman.

Vierailija
7/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko lukion ja kuvataidekoulun käymällä akateemiseksi? WAU! Hän on varmaan hiano.

Vierailija
8/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:38"]

Pelkkä kuvataidekoulu ei tee ihmisestä akateemista, vaikka olisikin suorittanut jonkin "hienon alan" tutkinnon. Pitää olla yliopistotutkinnon suorittanut ollakseen akateeminen. Tuppukylissä ei edes ole muita kuin ammattiopistoja ja lukioita. Voit palauttaa naisystäväsi maan pinnalle lyömällä hänet jatkuvasti käytännön asioissa ja kysymällä että miten "akateemikko" itse olisi hoitanut homman.

[/quote]

Älähän nyt liikaa nokittele. Suuttuu vielä ja laittaa jalat ristiin pitkäksi aikaa.

Vierailija
9/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:27"]Monilla akateemikoilla ei ole mitään käytännön taitoja. Kirjaviisautta löytyy, mutta autoon ei renkaita osata vaihtaa tai mökillä halkoja hakata. Tämän olen yliopistolla huomannut. [/quote] Eikä ne saa töitä eikä osaa laittaa ruokaa :D

[/quote]

Elämäm koululaisten rinnakkaistodellisuudessa.

Vierailija
10/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maanpinnallepalauttamista helpompaa olisi vaan lopettaa suhde? Mulla ei ole Reino Duunaria vastaan mitään mutta tuollainen jatkuva kilpailu olis aivan sairaan rasittavaa. 

Mun maajussi-mieheni joskus pyytää selittämään jonkun sivistyssanan "kun kerran olet lukion käynyt" Rasittavaa sekin kun sellaisella vittumaisella äänenpainolla sanotaan

Vierailija
11/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:27"]

Monilla akateemikoilla ei ole mitään käytännön taitoja. Kirjaviisautta löytyy, mutta autoon ei renkaita osata vaihtaa tai mökillä halkoja hakata. Tämän olen yliopistolla huomannut.

[/quote] Ja se kirjaviisaus riittää vaan siihen hiuksenohueen oman opiskelualan tietoon, joka usein ei edes vastaa todellisuutta.

Vierailija
12/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:29"]Miten kummassa te päädyitte parisuhteeseen?
[/quote]Se onkin vähän erikoista, Exä(silloinen nykykyinen) toi vieraan naisen kotiovelleni joka tarvitsi lainaksi puhelinta, koska ei itse omista sellaista, lainasin toki koska hän oli viehättävä. Puoli vuotta tästä tapasin hänet sattumalta ulkona ja hän pyysi minua kotiinsa pizzalle, siitä se sitten lähti...
-ap

Vierailija
13/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hiuksenhieno se älyllisen ja rahvaan työn raja, mutta itsepä akateemikkos valitsit?

Vierailija
14/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis leuhkiiko naisystäväsi tällä lukion ja kuvataideopiston käynnillä, vai onko tämä koko homma vain sinun päässäsi? todella vastenmielistä puhua maanpinnalle pudottamisesta, ja halventaa hänen valintojaan käydä tiettyä koulua ja olla juomatta ja polttamatta... miksi? koska hän on tyytyväinen omaan elämäänsä? ei sinun oma elämäsi parane jos saat naisesi surulliseksi. 

jos et pidä hänestä niin miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
15/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:29"]Miten kummassa te päädyitte parisuhteeseen?
[/quote]Se onkin vähän erikoista, Exä(silloinen nykykyinen) toi vieraan naisen kotiovelleni joka tarvitsi lainaksi puhelinta, koska ei itse omista sellaista, lainasin toki koska hän oli viehättävä. Puoli vuotta tästä tapasin hänet sattumalta ulkona ja hän pyysi minua kotiinsa pizzalle, siitä se sitten lähti...
-ap
[/quote] wau!

Vierailija
16/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai...ihan silmiin sattuu lukea näin huonoja provoja :-/

Vierailija
17/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielissä puhuu sut penkin alle ja saat itse rassata yksinäs autojasi, kun sliipatumpi kaveri tulee vastaan

Vierailija
18/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkytä se! Sinähän teillä kokkaat.

Vierailija
19/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataidekoulu akateeminen? Jopas jotain. Akateeminen koulu on kylläkin yliopisto..

Vierailija
20/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi teistä oikeen leuhkii niillä taidoillaan ja haluaa osoittaa olevansa parempi kuin toinen?