Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun naisystävä on akateeminen ja eikä tiedä mistään mitään.

Vierailija
18.06.2015 |

Hän kävi lukion ja ja kuvataidekoulun jossain tuppukylässä, on olevinaan niin paljon parempi ja älykkäämpi kuin minä, joka kävin tavallisen metsäkoneenkuljettajan alan.
Hän ei osaa ajaa autoa(lainasin omaani, lommoja tuli), häviää minulle shakissa, tammessa, myllyssä, käy vähän hitaalla, ei juo alkoholia, ei polta tupakkaa mutta sitä itsetuntoa ja paremmuutta riittää!!
Joo, ja olen töissä ja tienaan 3700/kk nyt kesälomalla., tämä kuvataiteilija ei
Millä hitolla åudotan ton taiteilihan maanpinnalle?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos palauttasit hänet maanpinnalle, kehittämällä itseäsi, etkä lyttäämällä häntä.

Ala sivistämään itseäsi, niin ei tarvitse kokea alemmuutta.

VAikutat parisuhteeseen sopimattomalta tekstisi perusteella. Suhteessa ei kai ole tarkoitus sotia toisiaan vastaan, vaan olla tiimi.

Jos itsesi kehittäminen ei onnistu tai kiinnosta, armahda naisesi ja eroa. Ota tilalle nukke.

Vierailija
22/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa akateeminen nainen. itse raksaduunari ja kyllä välillä ihmettelen kuin typerä voi olla tietyissä asioissa. Ei akateeminen ole nykyää yhtää mitää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ottaahan se koville kun nainen on älykkäämpi. Mutta on ihan ok että olet kuitenkin itsekin jonkun ammatin hankkinut. Parempi sekin kuin ei ammattia ollenkaan

Vierailija
24/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:27"]

Monilla akateemikoilla ei ole mitään käytännön taitoja. Kirjaviisautta löytyy, mutta autoon ei renkaita osata vaihtaa tai mökillä halkoja hakata. Tämän olen yliopistolla huomannut.

[/quote]

Totta joo ne muutama kymmenen akateemikkoa on kyl aika onnettomia. Mutta mitä ne siellä yliopistolla tekee (vielä)?

Vierailija
25/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:53"]Kielissä puhuu sut penkin alle ja saat itse rassata yksinäs autojasi, kun sliipatumpi kaveri tulee vastaan
[/quote]Ai kielissä? Hän osaa ruotsia muutaman sanan ja englantia todella heikosti. Itse sivistän itseäni jatkuvasti hankkiutumalla tekemisiin suomea osaamattomien kanssa ja muutenkin hankkimalla informaatiota eri lähteistä, kun tämä saatanan "oppinut" on käynyt ne koulut ja se on siinä! Ei osaa edes äänestää, viime vaaleissa se äänesti entistä opettajaansa, voi jeesus!
-ap

Vierailija
26/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistokin on täsmäkoulutusta johonkin tiettyyn tehtävään. Erityisesti lääkärien, farmaseuttien, lastentarhaopejen, eläinlääkärien yms. tapauksessa.

Korkeimman oikeuden tuomari ei välttämättä tiedä, että hänellä on maksa ja perna, mutta muistaa kyllä muiden harmaapartojen pykälät.

Lukion jälkeen viisaus ja yleissivistys on itsestä kiinni ja tätä varten on aikuislukion lisäkurssit ja kansalaisopisto.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
27/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteessa henkilön kanssa, jota haluat vain mollata ja painaa alaspäin? Jos sinulla on joku krooninen alemmuuskompleksi, niin hanki itsellesi ammattiapua. Ja kannattaisi varmaan erota, jos se tyttöystävä on kerran niin kamala. Jotenkin kuitenkin tämä aloitus ja viestisi viittaavat siihen, että vika on jossain muussa kuin tyttöystävässä... Rehellisesti sanottuna, vaikutat ilkeälle ja ylimieliselle. Toista et voi muuttaa. Muuta itseäsi ja asennettasi.

Vierailija
28/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:29"]Miten kummassa te päädyitte parisuhteeseen? [/quote]Se onkin vähän erikoista, Exä(silloinen nykykyinen) toi vieraan naisen kotiovelleni joka tarvitsi lainaksi puhelinta, koska ei itse omista sellaista, lainasin toki koska hän oli viehättävä. Puoli vuotta tästä tapasin hänet sattumalta ulkona ja hän pyysi minua kotiinsa pizzalle, siitä se sitten lähti... -ap

[/quote]

Kyllä minä uskon, että te tapasitte tuolla lailla, mutta kysymys onkin se, miksi te päädyitte parisuhteeseen eli "miksi se siitä sitten lähti". Miksi siis viihdyitte keskenänne niin hyvin ja niin pitkään, että yhä olette tyttö- ja poikaystävä?

Eräällä miesystävälläni oli iso ja kasvava ongelma minun yliopistotaustastani. Hän sai välillä tuollaisia maanpinnallepalauttamiskohtauksia, joihin reagoiminen millä tahansa tavalla oli aina väärin. Siitä suhteesta opin sen, että hyvä seksi ei kanna hirveän pitkälle, jollei mitään muuta yhteistä ole. Kannattaa miettiä näitä asioita ensin yksin ja sitten kaksin, jottei tule tuhlatuksi liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
29/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ja.... Ei aloittajakaan anna itsestään kovin fiksua kuvaa. Sopinevat hyvin yhteen?

Vierailija
30/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kuvataideakatemia on akateeminen taideyliopisto.. Ottakaa taas selvää asioista..

Vierailija
31/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juo viinaa ja polta tupakkia, ei voi ymmärtää mistään yhtään mitään. Yliopistolla nähty ja kuultu. Professorit on kaikista tyhmimpiä tässä maailmassa.

Vierailija
32/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeastiko joku vielä pitää yliopistotutkintoa älykkyyden takeena? Akateeminen ja älykäs eivät ole synonyymejä, ja älykäs voi olla ilman akateemisuuttakin.

Vierailija
33/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:27"]

Monilla akateemikoilla ei ole mitään käytännön taitoja. Kirjaviisautta löytyy, mutta autoon ei renkaita osata vaihtaa tai mökillä halkoja hakata. Tämän olen yliopistolla huomannut.

[/quote]

Veikkaanpa ettet tunne kyllä yhtään akateemikkoa.

Vierailija
34/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä onkin huumoriviritteinen tämä ketju. Taidan olla varsin huono akateeminen, kun olen töissä, teen itse ruokani ja osaan naisena vaihtaa vielä autoonkin renkaat. AP:n kaltaista en kyllä katselisi päivääkään. Mutta näköjään niillekin jostain ottaja löytyy...

Vierailija
35/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:25"]Esim kuvataideakatemia on akateeminen taideyliopisto.. Ottakaa taas selvää asioista..
[/quote]

Kuvataideakatemia ei ole kuvataideKOULU, joka sijaitsee tuppukylässä, kuten ap tyttöystävänsä oppilaitosta kuvaili. Mutta provohan tämä aloitushan toki. Akateeminen piirustuskurssilainen kolhaissut miehistä duunariegoa, ei kovin luovaa.

Vierailija
36/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:29"]Miten kummassa te päädyitte parisuhteeseen? [/quote]Se onkin vähän erikoista, Exä(silloinen nykykyinen) toi vieraan naisen kotiovelleni joka tarvitsi lainaksi puhelinta, koska ei itse omista sellaista, lainasin toki koska hän oli viehättävä. Puoli vuotta tästä tapasin hänet sattumalta ulkona ja hän pyysi minua kotiinsa pizzalle, siitä se sitten lähti... -ap

[/quote]

Kyllä minä uskon, että te tapasitte tuolla lailla, mutta kysymys onkin se, miksi te päädyitte parisuhteeseen eli "miksi se siitä sitten lähti". Miksi siis viihdyitte keskenänne niin hyvin ja niin pitkään, että yhä olette tyttö- ja poikaystävä?

Eräällä miesystävälläni oli iso ja kasvava ongelma minun yliopistotaustastani. Hän sai välillä tuollaisia maanpinnallepalauttamiskohtauksia, joihin reagoiminen millä tahansa tavalla oli aina väärin. Siitä suhteesta opin sen, että hyvä seksi ei kanna hirveän pitkälle, jollei mitään muuta yhteistä ole. Kannattaa miettiä näitä asioita ensin yksin ja sitten kaksin, jottei tule tuhlatuksi liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa.
[/quote] Erilaisuus kiinnostaa, minä osaan maanläheiset asiat ja hän taas taivaanrannanmaalari, olen itse ateisti ja hän taas uskoo yliluonnilisiin, hän rakastaa oliivieja ja minä vihaan jo niiden hajua. Minä syön nautinnolla Magnum White-jäätelöä ja hänestä se on äklönmakeaa. Erilaisuus vetoaa :)
-ap

Vierailija
37/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 15:29"]Miten kummassa te päädyitte parisuhteeseen? [/quote]Se onkin vähän erikoista, Exä(silloinen nykykyinen) toi vieraan naisen kotiovelleni joka tarvitsi lainaksi puhelinta, koska ei itse omista sellaista, lainasin toki koska hän oli viehättävä. Puoli vuotta tästä tapasin hänet sattumalta ulkona ja hän pyysi minua kotiinsa pizzalle, siitä se sitten lähti... -ap [/quote] Kyllä minä uskon, että te tapasitte tuolla lailla, mutta kysymys onkin se, miksi te päädyitte parisuhteeseen eli "miksi se siitä sitten lähti". Miksi siis viihdyitte keskenänne niin hyvin ja niin pitkään, että yhä olette tyttö- ja poikaystävä? Eräällä miesystävälläni oli iso ja kasvava ongelma minun yliopistotaustastani. Hän sai välillä tuollaisia maanpinnallepalauttamiskohtauksia, joihin reagoiminen millä tahansa tavalla oli aina väärin. Siitä suhteesta opin sen, että hyvä seksi ei kanna hirveän pitkälle, jollei mitään muuta yhteistä ole. Kannattaa miettiä näitä asioita ensin yksin ja sitten kaksin, jottei tule tuhlatuksi liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa. [/quote] Erilaisuus kiinnostaa, minä osaan maanläheiset asiat ja hän taas taivaanrannanmaalari, olen itse ateisti ja hän taas uskoo yliluonnilisiin, hän rakastaa oliivieja ja minä vihaan jo niiden hajua. Minä syön nautinnolla Magnum White-jäätelöä ja hänestä se on äklönmakeaa. Erilaisuus vetoaa :) -ap

[/quote]

Erilaisuus voi vedota jonkin aikaa, koettu on. Ennen pitkää ne erot, jotka suhteen alkuvaiheessa ovat viehättäviä, alkavat v***ttaa: ei enää viehätä, vetoa eikä huvita, kun kumppani tuhannennen kerran kolhii auton, käy hitaalla, kieltäytyy oluesta, naputtaa tupakasta, häviää lautapeleissä ja luuleekin itsestään vaikka mitä tai motkottaa auton kolhimisesta, ei viitsi seurata kumppaninsa ajatuksenjuoksua, ryystää viinaa, haisee tupakalta, ilkkuu voitollaan lautapeleistä ja potee salaa alemmuudentunnetta. Olisiko jo siis hartaan harkitsemisen paikka teilläkin?