En _pysty_ syömään kun vaan oma tekemääni ruokaa!
Olen se joogaava "bändityttö", niinkuin tykkäätte minua kutsua. Olen jo vuoden verran ollut tarkka syömisistäni ja kuntoulen paljon. En nykyään pysty syömään ruokaa, jos en ole sitä itse tehnyt, tai en tiedä sen kaloreita. Eiliset syömiseni olivat:
.
-3 ruisleipä viipaletta.
-appelsiini tiivistemehua.
-vettä.
-vihreää teetä.
-2 kananmunaa.
-porkkanaraastetta.
....siinä kaikki mitä söin eilen.
.
Heti jos syön esim. Äitin tai mummon tekemää ruokaa, koen huonoa omatuntoa siitä.
Onko kellään muulla sama juttu?
T.15v
Kommentit (56)
Sulla ei ole asiat hyvin. Kerro asiasta äidille ja isälle, että pääsisit aikaisin hoitoon.
Lisää edes kalaa tuohon, ja muutakin lämmintä kunnon ruokaa. Vaikka ruisleipä onkin ravinteellisesti jytyä tavaraa, ei se kaikkia hivenaineita ja rasvoja sisällä. Suosittelen kokkikursseja vaikka kansalaisopistolla.
No eipä ole tullut koettua tuollaista, eikä teinilläkään ole moisia ongelmia. Hae apua järjettömään tilanteeseesi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:48"]Lisää edes kalaa tuohon, ja muutakin lämmintä kunnon ruokaa. Vaikka ruisleipä onkin ravinteellisesti jytyä tavaraa, ei se kaikkia hivenaineita ja rasvoja sisällä. Suosittelen kokkikursseja vaikka kansalaisopistolla.
[/quote]
Vihaan kalaa, mahani ei kestä sitä. Enkä myöskään tykkää lämpimästä ruoasta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:48"]Lisää edes kalaa tuohon, ja muutakin lämmintä kunnon ruokaa. Vaikka ruisleipä onkin ravinteellisesti jytyä tavaraa, ei se kaikkia hivenaineita ja rasvoja sisällä. Suosittelen kokkikursseja vaikka kansalaisopistolla. [/quote] Vihaan kalaa, mahani ei kestä sitä. Enkä myöskään tykkää lämpimästä ruoasta. Ap
[/quote]
Aikuistu ja opettele syömään sitten...
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:48"]No eipä ole tullut koettua tuollaista, eikä teinilläkään ole moisia ongelmia. Hae apua järjettömään tilanteeseesi.
[/quote]
Sitten ne kuitenkin pakottaa syömään. En voi syödä esim. Koulussa, koska en tiedä ruoan tarkkaa kalori määrää.
Ap
Appelsiini tiivistemehu on tosi epäterveellistä, siinä on ihan turhaa sokeria. Aika huonot syömiset, ite syön paljon vähemmän ja liikun kunnolla (jooga ei kuluta paljoa kaloreita)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:55"]Appelsiini tiivistemehu on tosi epäterveellistä, siinä on ihan turhaa sokeria. Aika huonot syömiset, ite syön paljon vähemmän ja liikun kunnolla (jooga ei kuluta paljoa kaloreita)
[/quote]
Kuntoilen muutenkin kun vaan joogalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:55"]Appelsiini tiivistemehu on tosi epäterveellistä, siinä on ihan turhaa sokeria. Aika huonot syömiset, ite syön paljon vähemmän ja liikun kunnolla (jooga ei kuluta paljoa kaloreita)
[/quote]
Paljonko sinä saat kaloreita päivässä? Minä olen syönyt n.500 kcl.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:48"]No eipä ole tullut koettua tuollaista, eikä teinilläkään ole moisia ongelmia. Hae apua järjettömään tilanteeseesi.
[/quote]
Sitten ne kuitenkin pakottaa syömään. En voi syödä esim. Koulussa, koska en tiedä ruoan tarkkaa kalori määrää.
Ap
[/quote]
Sori, mutta en voi muuta sanoa kuin, että lopeta jo ajoissa tuo leikkiminen ruuan kanssa. Kohta olet jossain pakkohoidossa, kun olet vakavasti syömishäiriöinen, häiriö on jo alkanut. Multa nyt ei hirveästi löydy myötätuntoa ruualla leikkijöille. Itseaiheutettu ongelma.
[/quote]
No kerro nyt miten vähän pitäisi syödä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:48"]No eipä ole tullut koettua tuollaista, eikä teinilläkään ole moisia ongelmia. Hae apua järjettömään tilanteeseesi.
[/quote]
Ap
[/quote]
Sori, mutta en voi muuta sanoa kuin, että lopeta jo ajoissa tuo leikkiminen ruuan kanssa. Kohta olet jossain pakkohoidossa, kun olet vakavasti syömishäiriöinen, häiriö on jo alkanut. Multa nyt ei hirveästi löydy myötätuntoa ruualla leikkijöille. Itseaiheutettu ongelma.
[/quote]
Olen laihuttanut 8v lähtien (välillä taukoillen), koska minun eno ja kaverit sanoi lihavaksi.
Ap
[/quote]
No siinä toinen syömishäiriöinen ja antaa vielä neuvoja. Voi hyvä luoja sentään....
Kun vaan oma tekemääni? Voi vittu. Ensinnäkin: K U I N. Toiseksi YHDYS SANAT. Kolmanneksi VITTUAKO KOROSTAT IKÄÄSI, KETÄÄN KIINNOSTA.
t. 23-v
Hanki välittömästi psykiatrista apua! Kerro vahemmille, tilatkaa aika heti!
Ruisleipäviipale on n. 80 kcal, 3 kpl niitä = 240 kcal
2 kananmunaa (jos keitetty) niin yhteensä 160 kcal, jos paistettu niin rasvasta tulee paljon kaloreita.
Porkkanaraaste, riippuu monta porkkanaa, jos 1 kpl niin n. 65 kcal
Appelsiini tiivistemehu lasillinenko? Jos niin, niin n. 80 kcal
= 545
Mä syön omenan ja vähän kaurapuuroa, joskus proteiinijuomaa. alle 300 kalorit aina jokatapauksessa.
t. 10
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:03"]Ruisleipäviipale on n. 80 kcal, 3 kpl niitä = 240 kcal
2 kananmunaa (jos keitetty) niin yhteensä 160 kcal, jos paistettu niin rasvasta tulee paljon kaloreita.
Porkkanaraaste, riippuu monta porkkanaa, jos 1 kpl niin n. 65 kcal
Appelsiini tiivistemehu lasillinenko? Jos niin, niin n. 80 kcal
= 545
Mä syön omenan ja vähän kaurapuuroa, joskus proteiinijuomaa. alle 300 kalorit aina jokatapauksessa.
t. 10
[/quote]
Oli keitettyjä munia.
Ap
Hae keskusteluapua. Kuulostaa vakavalta.