Ketä oikeasti ikävä.....
Kommentit (20)
Täl hetkel ei oikeastaan ketää muuta ku nukku-mattia. Se vaan tainnu skippaa taas tän mun kodin ja yöunet menee taas vituralleen. :(
Mister, can you tell me where my love has gone, I miss my Japanese boy.
Vaimon persettä. Juuri nyt olen yövuorossa
Miestä, jota ei varmaan ole olemassakaan...ikävä on silti kova.
Isää, hän kuoli vuonna -95 ja vieläkin on kova ikävä. Maailman paras isä:). Terkkuja sinne Norjan vuonoon.
Exänyxämikäliemiespoikaystäväsulhokandidaattia.
Parasta ystävääni, johon olen rakastunut.
Miestä on ikävä. Onneksi muutetaan yhteen ennen vuoden loppua :)
Veljeäni. Hän asuu Etelä-Afrikassa ja ikävä on kova. Tiedän, että skypet ja muut pelittää, mutta silti. Onneksi kesällä nähdään ja saadaan kunnon "kesäolympialaiset" taas kasaan mökillä. Hän on minulle läheisin ihminen mieheni ja lasteni jälkeen.
Miksi näitä alapeukutetaan? En ymmärrä.
omaa tervettä mielenterveyttä <3 voih niitä aikoja kun kaikki oli hyvin!
Erästä ihmistä jonka kanssa haluaisin ystävystyä, mutta en saa ystävystymisen suhteen mitään aikaiseksi. Ja tietty on ikävä myös kaukana asuvaa ystävää ja kummilapsia ja....
Ex-kollegaa joka asuu toisella puolella maapalloa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:51"]
omaa tervettä mielenterveyttä <3 voih niitä aikoja kun kaikki oli hyvin!
[/quote]
Voimia Sinulle! Toivottavasti sinulla on läheisiä ja ystäviä. Jos ei, niin muutakin apua löytyy. Olet jo netissä ja sekin auttaa usein. Olin itse aikoinaan ihan alamaissa ja tunsin ettei ollut ikävä ketään, halusin vain olla yksin. Se ei ole hyvä, sain apua ja siitä olen äärimmäisen kiitollinen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:03"]Isää, hän kuoli vuonna -95 ja vieläkin on kova ikävä. Maailman paras isä:). Terkkuja sinne Norjan vuonoon.
[/quote]
Ehtikö nähdä kun Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden?
Entistä parasta kaveria