Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyydytättekö itseänne vaikka teillä on mies

Vierailija
18.06.2015 |

Minä tyydytän koska en pysty laukeamaan. Miehestä ei johtu vaan minusta, koska näin on ollut aina. Hyviä dildovinkkejä otetaan vastaan:)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastamisessa on vain harvoissa tapauksissa mitään mieltä. Enimmäkseen sen typerän hävettävää touhua vaikka sitä miten yrittäisi selitellä.

Vierailija
22/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:39"]Käytän sähköhammasharjaa:) hyvät värinät. [/quote] Miten tää on mahdollista?

[/quote]

Tämän kysyjän täytyy olla mies! :D

Tai sitten todellla mielikuvitukseton nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En vain kykene saamaan orgasmia, vaikka kuinka hyvältä tuntuisi, jos mies tyydyttää minua. Seksielämää takana kuitenkin vuosia, on monipuolista ja tuntuu hyvältä, mutta.... Noh, käy se näinkin. :)

Vierailija
24/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :D Ei kunto kestä kun saan normi seksistä multiorgasmeja ja välillä jopa squirttaan. Ja normi seksiä on tässä yli 10 vuoden suhteessa viikottain. :') Nams!

Vierailija
25/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta vain jos olen yksin kotona.

Vierailija
26/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän. Ja saan kyllä orgasmin miehenkin kanssa. Mies meinaan "hoitaa loppuun saakka" eli jos en ehdi tulla yhdynnässä, hoitaa homman kotiin käsin. Jos on aikaa, mies antaa minulle orgasmin käsin tai kielellä ja sitten yhdynnässä saan lisää yhden tai useampia orgasmeja. Joskus jos olen väsynyt tai jokin painaa mieltä, en saa orgasmia ja pyydän että mies antaa olla. Joskus myös otan suihin niin etten haluakaan orgasmia tai edes pimpulikosketusta. Orgasmin saannissa paineet ja stressi on pahasta. Mutta miten luopua paineista, jaa-a. Muuten, miksei miehen kanssa voisi dildoilla? Minulla ei ole dildoa mutta voisihan olla tooooosi kiihottavaa leikkiä sillä miehen kanssa *alkaa harkita*

Vierailija
27/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, eikä miehelläni ole mitään sitä vastaan. Meidän seksuaalisuutemme on monitasoista. Kestää välillä tauotkin.

Vierailija
28/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän, saan kyllä miehen kanssa orgasmeja, mutta en yhdynnässä enkä ole koskaan saanutkaan. Minun seksintarpeeni on silti suurempi kuin miehen, joka on tyytyväinen 2-4 kertaan viikossa. Itseäni panettaa käytännössä päivittäin.

Vierailija
29/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän. Tulen kyllä yhdynnässäkin, vaikken ihan joka kerta. Haluan vaan seksiä useammin kuin mies.

Vierailija
30/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän, mies armeijassa ja nähään vaan kun pääsee sieltä lomille.

Vierailija
31/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tyydytän, seksiä ei ole, miehen ehdoilla mennään.

Vierailija
32/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, kun olen yksin kotona. Miten teidän miehenne suhtautuvat asiaan? Oma mies tuntee riittämättömyyttä, kun olen viriilimpi kuin hän.

Vierailija
33/35 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies.. sille se on iha fine. Tykkäis ku tekisin sitä sillon kun se on paikalla. Ei oo tullu kokeiltua ainakaan vielä.

Vierailija
34/35 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma 🙃

Vierailija
35/35 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaako koskaan miesoletettu, vaikka elää vaimon, naisystävän kanssa?

Onko kaapissa?   Bi?  Homo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä