Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin aivan helvetisti, että joku nainen pitäisi minusta

Vierailija
08.02.2022 |

niin paljon, että haluaisi olla lähelläni.. pitäisi persoonastani ja tavoistani, pitäisi kehostani, tuntisi vetoa.. ilman että tarvitsee tehdä tuhat miljoonaa pelletemppua että nainen suvaitsee tehdä jonkun hymyn tapaisen eleen ja sitten sanoo ettei kemiat kohdannut.

Deittailu on HIRVEÄÄ keskivertoa rumempana miehenä. En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja olen jo 26-vuotias.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese hampaat ja pidä ne puhtaana. Jos sulla on akne niin mene ihotautilääkärille ja pyydä lääkettä. Urheile ja pidä ryhti suorana. Hanki joku mielenkiintoinen harrastus. Matkusta. Rusketu. Elä terveellisesti.

Rusketu!!

Vierailija
102/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

How to Connect with Women

Mun kans tulee silleen hyvin toimeen kun on kiinnostunut samoista asioista, on samaa mieltä kuin minä ja tekee niin kuin minä sanon.

Happy wife, happy life :)

Happy life, happy wife.

If you build it they will come.

Nainen harvoin haluaa olla yksi vaimoista. Sellainen mies ei houkuta, joka haluaa monta vaimoa. Yksi ei riitä, se on aika huono juttu. Omaan onneen keskittyminen on itsekästä ja luotaantyöntävää. Mies huomioi aina ja vain oman itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

Aina on ollut niin, että nainen valitsee ja miehen pitää tehdä vaikutus. Kaikilla eläinlajeillakin on niin. Urokset tekevät temppuja saadakseen naaraan kiinnostumaan, ja naaraalla on valta.

Nykymiehet ovat vieraantuneet maailman luonnollisimmasta asiasta ja katkeroituvat, kun eivät laiskuuttaan tai kyvyttömyyttään jaksa/osaa toimia kuin miehet miljoonien vuosien ajan ennen heitä.

Älä syytä naisia, vaan kehitä itseäsi. Naisvihamielisyyteesi huokuu ruudun tälle puolelle asti.

Kyllä, nainen valitsee miehen, mutta tämä tapahtuu alitajuisesti jo ennen vaikutuksen tekemistä.

Nainen siis valitsee, mutta naisen on hyväksyttävä miehen 'myyntiehdot'. Mies määrää oman menosuuntansa, ja nainen tulee mukaan tai ei. Miehelle on yhdentekevää mihin asti nainen on mukana tai ei. Naisettomuuteen tai miehettömyyteen ei kuole.

Onhan se silloin naisen valinta kun nainen ei hyväksy miehen myyntiehtoja. Nainen siis huomasi astuneensa paskaan, pesee kengät ja jättää miehen. Ei naistakaan kiinnosta mies, joka on osoittautunut sonnaksi. Kysehän on aina vain siitä kuinka kauan mies onnistuu feikkaamaan siedettävää.

Miksi 'feikata' siedettävää? Tässä olen, sontineen ja kenkineen.

Ja viestisi haisevat.

Olen haisevien viestien kuningas. ;) Ykkössontatykki. Muista aina kenen kanssa viestittelet 

Vierailija
104/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

Aina on ollut niin, että nainen valitsee ja miehen pitää tehdä vaikutus. Kaikilla eläinlajeillakin on niin. Urokset tekevät temppuja saadakseen naaraan kiinnostumaan, ja naaraalla on valta.

Nykymiehet ovat vieraantuneet maailman luonnollisimmasta asiasta ja katkeroituvat, kun eivät laiskuuttaan tai kyvyttömyyttään jaksa/osaa toimia kuin miehet miljoonien vuosien ajan ennen heitä.

Älä syytä naisia, vaan kehitä itseäsi. Naisvihamielisyyteesi huokuu ruudun tälle puolelle asti.

Kyllä, nainen valitsee miehen, mutta tämä tapahtuu alitajuisesti jo ennen vaikutuksen tekemistä.

Nainen siis valitsee, mutta naisen on hyväksyttävä miehen 'myyntiehdot'. Mies määrää oman menosuuntansa, ja nainen tulee mukaan tai ei. Miehelle on yhdentekevää mihin asti nainen on mukana tai ei. Naisettomuuteen tai miehettömyyteen ei kuole.

Onhan se silloin naisen valinta kun nainen ei hyväksy miehen myyntiehtoja. Nainen siis huomasi astuneensa paskaan, pesee kengät ja jättää miehen. Ei naistakaan kiinnosta mies, joka on osoittautunut sonnaksi. Kysehän on aina vain siitä kuinka kauan mies onnistuu feikkaamaan siedettävää.

Ja viestisi haisevat.

Olen haisevien viestien kuningas. ;) Ykkössontatykki. Muista aina kenen kanssa viestittelet 

Draculoita ei ole olemassa eli ilmeisesti chatbotin kanssa.

Vierailija
105/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viestisi haisevat.

Draculoita ei ole olemassa eli ilmeisesti chatbotin kanssa.

Bingo.

Olen aika sujut senkin kanssa, että päiväni ovat sähköisen sähäköitä.

Vierailija
106/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen virhe on huutava virhe.

Ja ne deittikumppanitkin kannattaisi etsiä oikeasta elämästä mieluummin kuin mistään applikaatioista.

Vierailija
107/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No no. Parisuhde on myös kompromisseja, ei sinne voi tulla asenteella "mä oon tämmöinen enkä muuksi muutu, sun on vaan pakko alkaa pitää minusta juuri tällaisena". Passiivisaggressiivisuutesi huokuu läpi.

Sulla täytyy olla jotain, mitä tarjota naiselle. Ulkonäköäkin voit kehittää, jos tuntuu, että se juuri siitä kiikastaa.

"Sulla täytyy olla jotain, mitä tarjota naiselle." 

Tätä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että mitä minulla oikein pitäisi olla naiselle tarjottavaksi. Olen mies sukupuoleltani, minulla on keskivertoa pidempi penis (13,13cm) ja paskat jutut. Eikö sillä pääse jo pitkälle? Ilmeisesti ei.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
108/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No no. Parisuhde on myös kompromisseja, ei sinne voi tulla asenteella "mä oon tämmöinen enkä muuksi muutu, sun on vaan pakko alkaa pitää minusta juuri tällaisena". Passiivisaggressiivisuutesi huokuu läpi.

Sulla täytyy olla jotain, mitä tarjota naiselle. Ulkonäköäkin voit kehittää, jos tuntuu, että se juuri siitä kiikastaa.

Tätä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että mitä minulla oikein pitäisi olla naiselle tarjottavaksi. Olen mies sukupuoleltani, minulla on keskivertoa pidempi penis (13,13cm) ja paskat jutut. Eikö sillä pääse jo pitkälle? Ilmeisesti ei.

Terveisin Naispelko28

Henkistä, henkistä. 2 tuntematonta ihmistä, jotka eivät ole koskaan ennen tavanneet osuvat samaan aikaan samaan paikkaan. Kuvittele seuraavaksi, että he ovat onnellisena aviossa saman katon alla.

Nyt: Kerro omin sanoin miten 2 tuntemattoman ihmisen suhde rakentuu ja syvenee parisuhteeksi ja rakkaudeksi.

-eri

Vierailija
109/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko28

Miten olisi persoona? Minua ei näin heteronaisena kiinnosta pätkääkään vehkeesi koko, ja jos sinua kiinnostaa se eniten itsessäsi, sinä ihmisenäkään et kiinnosta minua.

Vierailija
110/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko28

Miten olisi persoona? Minua ei näin heteronaisena kiinnosta pätkääkään vehkeesi koko, ja jos sinua kiinnostaa se eniten itsessäsi, sinä ihmisenäkään et kiinnosta minua.

Niin. Ja sama koskee muutakin elämää. Ei kukaan mieskään (toivottavasti!) halua olla joka ikisen miehen kaveri, vaan koska he ovat miehiä ja heillä on paskat jutut, vaikka he  olisi täysiä mulkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi