Tahtoisin aivan helvetisti, että joku nainen pitäisi minusta
niin paljon, että haluaisi olla lähelläni.. pitäisi persoonastani ja tavoistani, pitäisi kehostani, tuntisi vetoa.. ilman että tarvitsee tehdä tuhat miljoonaa pelletemppua että nainen suvaitsee tehdä jonkun hymyn tapaisen eleen ja sitten sanoo ettei kemiat kohdannut.
Deittailu on HIRVEÄÄ keskivertoa rumempana miehenä. En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja olen jo 26-vuotias.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei ole oikeasti yhtään mitään tekemistä itsearvostuksen, karisman, aitouden, käytöstapojen ja syvällisen keskustelutaidon kanssa. Nuo tekevät ihmisestä vetävän ja kiinnostavan, ulkonäöstä riippumatta.
Sun täytyy oppia syvästi arvostamaan itseäsi ja tuntemaan itsesi, muuten sulla ei ole mitään minkä päälle rakentaa. Sun on päästävä pois siitä anelevasta moodista. Sinänsä sun tarpeesi ja kaipauksesi ovat täysin luonnollisia.
Been there done that.
Aivan. Karismasta (ja sen stigmatisoitumisesta, mutta se ei liity tähän) on kaksi loistavaa esimerkkiä politiikasta.
Alexander Stubb ja Timo Soini.
Molemmat heistä ovat todella karismaattisia, vaikka vain toista voidaan pitää hyvännäköisenä.
Timo Soini on komea mies. Iso leuka, maskuliiniset piirteet. Toki lihava. Aivan eri tapaus, kuin me vastentahtoisessa selibaatissa olevat. Minä olen kasvoiltani feminiini. Näytän edelleen liki kolmekymppisenä pelkältä 14-vuotiaalta teinipojalta. Yksikään partakarva ei ole vieläkään kasvanut minulle, eikä tule kasvamaankaan. Olen todella herkkä, ja alan itkemään lähes päivittäin. Ja tämä herkkyys oikein paistaa peuransilmäisistä kasvoistani.
Sorry, mutta ei ole.
Netistä löytyikin kuva hänestä nuorena ja hoikkana.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/timo-soinin-nostalginen-nuoruuskuva…
Hän ei ollut hyvännäköinen edes tuolloin, mutta tuo hymy on ihana.
Soini on muuten oikeasti mukava tyyppi, olen hänet työasioissa tavannut. Fiksukin on, vaikka useimmat näkemyksemme eivät satukaan yksikään.
Tuossa on peruskomea nuori mies. Naisena arvioit vain 80% miehistä ei-komeiksi. Mitäköhän ajattelisit minusta.
En tykkäisi, koska olet pikkupaska, joka laittaa tänne aina muiden miesten kuvia. Eikä tajua, mitä se tarkoittaa.
En ole koskaan laittanut tälle sivulle yhtään kuvaa. Rauhoita noita harhaluulojasi, ja puhu lääkärille jos ne jatkuvat.
Ryan Air -> Hki-Varsova
Älä valita vaan mene. Maan Tinder täynnä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Puhu naisille ihan kuin puhuisit isoäidillesi. Silleen kunnioittavasti ja ystävällisesti, ihan normaalisti ja ilman mitään ylimääräisiä temppuja.
Tämä!
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei ole oikeasti yhtään mitään tekemistä itsearvostuksen, karisman, aitouden, käytöstapojen ja syvällisen keskustelutaidon kanssa. Nuo tekevät ihmisestä vetävän ja kiinnostavan, ulkonäöstä riippumatta.
Sun täytyy oppia syvästi arvostamaan itseäsi ja tuntemaan itsesi, muuten sulla ei ole mitään minkä päälle rakentaa. Sun on päästävä pois siitä anelevasta moodista. Sinänsä sun tarpeesi ja kaipauksesi ovat täysin luonnollisia.
Been there done that.
Aivan. Karismasta (ja sen stigmatisoitumisesta, mutta se ei liity tähän) on kaksi loistavaa esimerkkiä politiikasta.
Molemmat heistä ovat todella karismaattisia, vaikka vain toista voidaan pitää hyvännäköisenä.
Timo Soini on komea mies. Iso leuka, maskuliiniset piirteet. Toki lihava. Aivan eri tapaus, kuin me vastentahtoisessa selibaatissa olevat. Minä olen kasvoiltani feminiini. Näytän edelleen liki kolmekymppisenä pelkältä 14-vuotiaalta teinipojalta. Yksikään partakarva ei ole vieläkään kasvanut minulle, eikä tule kasvamaankaan. Olen todella herkkä, ja alan itkemään lähes päivittäin. Ja tämä herkkyys oikein paistaa peuransilmäisistä kasvoistani.
Et sitten ole lääkärissä käynyt kysymässä, miksei parta kasva?
Sinä olet hyvä just tuollaisena olet. Saat olla herkkä tai mitä tahansa oletkin, kunhan et häpeä ja piilottelee sitä. Pystytkö suhtautumaan itseesi yhtään lempeällä hyväksyvällä huumorilla? Silloin muutkin ihmiset arvostavat sinua sellaisena kuin olet.
Älä tee siinä deittailussa mitään mikä vetää sinut paniikkiin ja muiden miellyttämiseen. Etsi sellainen tapa, jossa sinun on aidosti hyvä olla. Minulle olisi täysin ok, jos treffikumppani myöntäisi ääneen, että tällainen deittailu on aika vaikeaa ja epämukavaa ja tämä jännittää tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there done that.
Sanovat, että se on geneettinen asia ja siihen menee sata euroa. Joillain on vastentahtoinen selibaatti-geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there done that.
Sanovat, että se on geneettinen asia ja siihen menee sata euroa. Joillain on vastentahtoinen selibaatti-geenit.
Eihän suuri osa naisista edes pidä parroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there done that.
Lääkäriin ja testokuurille rupeaa elämä paistamaan ja näyttämään parhaita puoliaan,T itse samoista ongelmista kärsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there done that.
Sorry, mutta ei ole.
Netistä löytyikin kuva hänestä nuorena ja hoikkana.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/timo-soinin-nostalginen-nuoruuskuva…
Hän ei ollut hyvännäköinen edes tuolloin, mutta tuo hymy on ihana.
Soini on muuten oikeasti mukava tyyppi, olen hänet työasioissa tavannut. Fiksukin on, vaikka useimmat näkemyksemme eivät satukaan yksikään.
Nuoruuden kuvassa Timo Soini on mielestäni tosi symppis, ja luonnollinen valloittava hymy ja pilke silmäkulmassa, joten jos kutsuisi, kahville, lähtisin! Vaikka hiukset hapsottavat, mutta tuo valoisa asenne on vetovoimainen. Olisi varmaan ainakin kiva juttutuokio, olettaisin.
Tuoreemmassa kuvassa sama mies, on työn syömä, stressaantuneen näköinen, stressi tuonut ja jättänyt kiloja ja suupielet alaspäin.
Lähtisin kahville ihan olettamuksena kiinnostava ajatuksenvaihto, mutta mielikuva kuvan perusteella on että on naisten suhteen katkeruutta, vallan mukanatuomaa etuoikeutettua ajattelua naisten suhteen, joten en välttämättä menisi kumminkaan.
Palstapojalle taas pitkästi huomiota, samat ikifraasit vain "keskusteluun" ympättynä. Saa "edes jotain" kontaktia naisiin, vaikka samoja ajatuksia kai miehillekin herää.
Vierailija kirjoitti:
Palstapojalle taas pitkästi huomiota, samat ikifraasit vain "keskusteluun" ympättynä. Saa "edes jotain" kontaktia naisiin, vaikka samoja ajatuksia kai miehillekin herää.
Ja mitään ei opita. Taaskin tuli monta vinkkiä, miten parantaa itseään, mutta eii. Pitää saada se nätti nainen huonekaluksi netistä niin kuin muutkin tavarat saa. Tavarat.
Fitness tuotteissa on testosteronia. Mene ostamaan. Parta kasvaa nopeasti ja sinusta tulee karski kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Been there done that.
Eihän suuri osa naisista edes pidä parroista.
Kuka kunniallinen nainen tykkäisi noin helvetisti kiroilevasta jätkästä?
Mainioita neuvoja ja kirjoituksia ketjussa, toivovttavasti AP lukee ajatuksen ja syventymisen/tiedostamisen kanssa. Oikeasti.
Tässä erinomainen teksti jltk aiemmalta sivulta, AP:n negatiivinen, valittava ja urautunut suhtautuminen on se ongelma. AP on kuitenkin välittämisen asialla, eikä jankkaamassa seksistä ja näkemässä naiset vain reikinä, se on mainitsemisen arvoista. AP sinua halutaan jelpata. Lue nyt todella sisäistäen, ei vain silmäillen VAAN ymmärryksellä ja käytäntöön ottaen, 2 ensimmäistä virkettä jotka alkavat Kun ja Jos ovat 110% ytimessä:
"Kun pidät muista ihmisistä, olet positiivinen, inhimillinen, armelias ja hellä, saat vastakaikua ja vastaavasti samaa takaisin.
Jos olet arvosteleva, kylmä, katkera, vertaileva, kielteinen ja nöyryyttävä, saat ihan vastaavasti sitä samaa.
Ulkonäkösi on ok, ulkonäöllä ei ole vaikutusta, kaikki kauneus on loppujen lopuksi sisäistä, koska se mielentila ja suhtautuminen elämään ja ihmisiin heijastuu muihin. Rakastavaisuus, kunnioitus ja hellämielisyys ja huumori ovat vastustamattomia ominaisuuksia. Kokeile vaikka. "
Omat 5 senttiä vielä lisäykseksi:
A. kerrot että olet ruma. Se vaikuttaa itsetuntoon. Mitä voit tehdä asialle? Sille on mahdollista tehdä jotakin ja itsetuntosi kohoaa. Ruumiisi on temppelisi, sielulla ja ruumiilla on yhteys. Onko ylipainoa, ei hätää, saat kyllä itsesi normaalipainoiseksi kun vaan alat kuntoilla ja katsot ruokavaliosi kuntoon. Onko aknea, ei muuta kuin ajanvaraus ihotautilääkärille. Urheileminen muuttaa olemustasi, myös niitä piirteitä, joita pidät muuttumattomina, urheilu tuo sinuun ryhtiä JA se nostaa testotestoriniarvosi kohoamaan.
B. Ole täysin poissa esim Uliksen ja vastaavien naisvihaisten paikkojen vaikutuksesta, muuten sinuun iskostuu sairaita ideologioita, joista oli jo nyt tekstissäsi osviittaa, ne alkavat vaikuttaa sinun maailmankatsomukseesi ja myrkyttävät mahdollisuuksiasi. Unohda epätasapainot ja kaikenlainen "tämä on väärin miehiä kohtaan, kaikille kuuluu 1 nainen ja väy väy" , semmoista se on aina ollut että urokset enemmän yrittävät naaraiden suhteen. Ja niin miehillä kuin naisilla käy koko ajan sitä, että josta olet kiinnostunut, ei ole sinusta inessä ja päinvastoin, kuin komediaa. Netin deittimaailma voi viedä mielen matalaksi, koska henkisesti aika kuluttavaa, jos ramppaa treffeillä ja yrittää, mutta ei vaan tule jatkoa, sellaista voi olla, mutta ala ottaa kuule rennosti. SUHTAUTUMINEN on se, millä voitat eteenpäin menossa. Rennosti, ei epätoivoisesti. Olet jo hyvin pärjännyt, kun olet käynyt treffeillä, olet rohjennut mennä, älä mieti tuloksia vaan tuota. Sinunkaltaisia on paljon deittaajissa, ravataan treffeillä mutta ei löydy jatkoja. Älä siis ajattele, että sinusta ei ole mihinkään, se on vaan niin, ettet ole kohdannut ihmistä, jonka kanssa sinulla olisi kivaa ja syttyisi vähän jotain.
Huom. sana KIVAA. Mieti niin treffejä, että sinä haluat että teillä kummallakin on kivaa. Menet katsomaan rennosti, millainen ihminen siellä on ja sinun ei ole pakko saada "jotain" jotain olemaan kanssasi. Ota haasteeksi se, että teillä olisi kivaa. Älä valita tai ano mitään treffeillä, älä kerro surkutarinaa tai jotain, että et ole koskaan pitänyt kädestä, missään nimessä älä ala tällaisia heittämään, se on kuin vaatisi toiselta rivien välistä sellaista ja on niin kovassa tarpeessa, epätoivon alhossa ja se laittaa uuden ihmisen perääntymään. Kuten sanottua, positiivisempi asenne päälle, ja pyri siihen että teillä on viihtyisää.
Tsemppiä ja tee noi, mitä viestissä ehdotettiin. Ja lue koko ketju ajatuksella. Jos aloitat jostain, niin aloita urheilemisesta tänään. Vaikuttaa heti energioihisi ja testot lähtee kans nousemaan. Saat fiilingin, että teet asian eteen jotain.
jatkuu.
jatkoa.
Se että olet herkkä mies, se on ok. Mutta negatiivinen asenne, pahimmillaan toksinen suhtautuminen, arvosteleminen ja vaatiminen ja valittaminen, se kaikki ei kuulu herkkyyteen, se on vaan toksisuutta. Herkkyys ja hellyys ja huolehtiminen kumminkin päin on hienoa.
Semmoinenkin on mahdollista, että löydät jonkun äidillisen dominatyyppisen naisen, joka haluaa etupäässä pitää huolta sinusta ja joka tykkää ns tarvitsevista/needy miehistä. Yksi tuttavani oli tällainen.
Tsemppiä ja oikeasti toivotaan hyvää, nyt negatiivinen myrkkykehä pois ja hyvää energiaa sinne! 🙏🏻💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".
Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista) jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".
Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.
Heti ensimmäisellä sivulla selvisi, miksi ap on yksin. Olet oppinut keskustelupalstoilta naisvihaisen maailmankuvan ja naiset aistivat sen sinusta. Katastrofi on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Feministien pitäisi myöntää, että naiset sukupuolena tuomitsevat herkät ja feminiinit miehet elämään ilman kosketusta ja sen tuottamia mielihyvähormoneita, ilman parisuhteita ja jaettua yhteistä iloa. Sitten miehet voisivat ymmärtää, että pitää kaikin tavoin yrittää taistella ja kilpailla toksisen maskuliinisuuden keinoin, sillä niin tässä maailmassa naisten päätöksestä menestyy.
Nimenomaan feministeillähän juuri näkee noita herkkiä ja ei-perinteisesti maskuliinisia puolisoita.
Keskivertonaista kuitenkin viehättää miehekäs mies, aivan kuten keskivertomiestä viehättää naisellinen nainen. Vai maistuisiko sinulle 80-kiloinen siilitukka naisystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaville ihmisille voisi olla olemassa ihan oma treffipalsta. Silloin ei tulisi niin paljon hylkäämisiä eikä itsetunto romahtaisi, sillä aika harva laiheliini rakastuu hyvin lihavaan. Vai mitä te muut ajattelette?
Tuskin toimisi, sillä moni lihava ihminen ei halua kumppanikseen lihavaa. Pitäs saada se hoikka.
Osaakohan ylipainoinen henkilö ajatella, millaista elämä hoikan kanssa on🤔. Onko houkuttelevaa olla sellaisen henkilön kanssa, joka haluaa mennä kävellen kauppaan (eikä autolla siihen lähimpään parkkiruutuun), käyttää portaita hissin sijaan, ei ole kiinnostunut seuraavan aterian ajankohdasta/koostumuksesta, ei seuraa TV-sarjoja, ei ole kiinnostunut lipittämään olutta, ei penkkiurheile vaan lähtee ennemmin lenkille... Olisiko parisuhde ainaista kompromissia vai pulskistuisiko hoikka siinä ohessa, ja sitten se pitäisi vaihtaa hoikempaan.🙄
Onpa typerä viesti taas. Mä olen ylipainoinen ja käyttäydyn aivan kuin kuvailemasi hoikka enkä ole ainoa laatuani todellakaan.
Ei ole peruskomea, mutta se ei haittaa, sillä tuo silmiin asti ulottuva iloinen hymy pelastaa paljon. Ei kiinnitä heti huomiota hänen kamalaan nenäänsä. Myös minulla on ruma nenä, siksi huomaan sen helposti muiltakin.
Hyvin suomalaisen näköinen, eikä me suomalaiset olla erityisen hyvännäköisiä.