Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin aivan helvetisti, että joku nainen pitäisi minusta

Vierailija
08.02.2022 |

niin paljon, että haluaisi olla lähelläni.. pitäisi persoonastani ja tavoistani, pitäisi kehostani, tuntisi vetoa.. ilman että tarvitsee tehdä tuhat miljoonaa pelletemppua että nainen suvaitsee tehdä jonkun hymyn tapaisen eleen ja sitten sanoo ettei kemiat kohdannut.

Deittailu on HIRVEÄÄ keskivertoa rumempana miehenä. En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja olen jo 26-vuotias.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni mies tekee aloitteita liian vähän. jos on vaatimaton ulkonäkö ,on paikattava kiinnostavilla jutuilla. naisille puhuminen järkevistä puheenaiheista, kuten maailman menosta,uutisista tms. voi herättää kiinnostusta

moni mies ,ei edes tervehdi työpaikalla ,harrastuksissa ym. siksi moni nainen olettaa, että ei ole kiinnostusta.sama naisilla, ei usein ole uskallusta lähestyä vaikka olis sinkkuja ,samassa paikassa.

Vierailija
82/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulussa pitkään tyttöjen silmissä se kiltti poika, kunnes joku paha poika erehtyi luulemaan minua kiltiksi pojaksi. Juonenkäänne: paha poika sai selkään huolella, ei tullut edes hiki.

En siltikään välitä niistä tytöistä, jotka luulivat minua kiltiksi pojaksi. Naisten mielipiteet on naisten mielipiteitä. Minua kiinnostaa vain se, onko nainen hyvä. Minä teen sen arvion, ei naiset.

Jos 'joku nainen' riittää sinulle, saatat joutua huonoon seuraan. Kyllä sinun täytyy silti seuloa miehet ja naiset omassa elämässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään. Sanoin ehkä tämän kohdan (älä kerro surkutarinaa) liian kärkevästi, en halua loukata :

" Huom. sana KIVAA. Mieti niin treffejä, että sinä haluat että teillä kummallakin on kivaa. Menet katsomaan rennosti, millainen ihminen siellä on ja sinun ei ole pakko saada "jotain" jotain olemaan kanssasi. Ota haasteeksi se, että teillä olisi kivaa. Älä valita tai ano mitään treffeillä, älä kerro surkutarinaa tai jotain, että et ole koskaan pitänyt kädestä, missään nimessä älä ala tällaisia heittämään, se on kuin vaatisi toiselta rivien välistä sellaista ja on niin kovassa tarpeessa, epätoivon alhossa ja se laittaa uuden ihmisen perääntymään. Kuten sanottua, positiivisempi asenne päälle, ja pyri siihen että teillä on viihtyisää. "

Selvennän ja korjaan niin, että sinun elämäntarinasi ja kokemuksesi ovat arvokkaita ja kertomisen arvoisia, mutta niitä ei kannata välttämättä jakaa ensimmäisillä treffeillä eikä niistä kannata tehdä epätoivon alhotyyppisiä viittauksia ja kerryttämään kielteistä raskasta yhdessäolemista heti justiinsa. Sillä toisella ihmisellä on myös omat kivun ja herkkyyden alueensa. Etsitte alkuun viihtymistä yhdessä, sitä että sujuuko jutustelu ja onko mukavaa, onko synkkaamista ilmassa. 

Jos sinulla on jokin harrastus, niin siinäkin vinkki että hakee seuraa jo valmiina yhdistävistä harrastuksista/eesta, ei tiettykään takaa mitään, kemiaa on tai ei, mutta ainakin on helppoa puhuttavaa, josta molemmat kiinnostuvat ja ymmärtävät hetsiinsä.

Tsempppiä ja halaus. Muista lukea ketju sisäistyksiin. 

Vierailija
84/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moni mies tekee aloitteita liian vähän. jos on vaatimaton ulkonäkö ,on paikattava kiinnostavilla jutuilla. naisille puhuminen järkevistä puheenaiheista, kuten maailman menosta,uutisista tms. voi herättää kiinnostusta

moni mies ,ei edes tervehdi työpaikalla ,harrastuksissa ym. siksi moni nainen olettaa, että ei ole kiinnostusta.sama naisilla, ei usein ole uskallusta lähestyä vaikka olis sinkkuja ,samassa paikassa.

Vinkit kaikille miehille.

1) Alkakaa puhua (tutuille) naisille. Vastavuoroisesti, kerrot jotain pientä itsestäsi ja esität samalla kysymyksen, jolla keskustelu voi jatkua. Esim. "Mä aloin katsoa tota uutta kotimaista Jälkeläiset-sarjaa, se on tosi hyvä! Millaisista tv-ohjelmista sinä tykkäät?" (Noudattakaa tätä myös Tinderissä, kukaan ei jaksa keskustella, jos toinen ei edes yritä edistää keskustelua. Se koetaan vihjeeksi siitä, että kumppani ei ole kiinnostava. Moi-miehet ovat juuri näitä, jotka eivät itse ylläpidä keskustelua.)

2) Kun olet aikasi jutellut - ja kuunnellut! - naisen juttuja, selvitä hänen parisuhdestatuksensa ja jos se on sinkku, ehdota kahville lähtöä. Sitä ei voi ehdottaa lämmittelemättä, ja tässä moni ujo mies feilaa.

Kieltävästä vastauksesta ei myöskään saa pahastua. Se on vähän kuin työnhakua, aina ei voi onnistua, kun kaikki ei vaan ollut kohdillaan.

Vierailija
85/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

Aina on ollut niin, että nainen valitsee ja miehen pitää tehdä vaikutus. Kaikilla eläinlajeillakin on niin. Urokset tekevät temppuja saadakseen naaraan kiinnostumaan, ja naaraalla on valta.

Nykymiehet ovat vieraantuneet maailman luonnollisimmasta asiasta ja katkeroituvat, kun eivät laiskuuttaan tai kyvyttömyyttään jaksa/osaa toimia kuin miehet miljoonien vuosien ajan ennen heitä.

Älä syytä naisia, vaan kehitä itseäsi. Naisvihamielisyyteesi huokuu ruudun tälle puolelle asti.

Aina on ollut niin ja näin. Ei luonnollisuutta käytetä minään argumenttina muissa asioissa, kun puhutaan tasa-arvosta nyky-yhteiskunnassa. Luonnollista on jättää heikoiten sopeutuneet yksin kuolemaan. Lakkautetaan siis sosiaaliturvajärjestelmä ja veronmaksu kokonaan.

Ainoastaan miesten ongelmiin käytetään sosiaalidarvinistista suhtautumistapaa. Pisteet kuitenkin sinulle, kun edes myönnät tämän asian. Useat naiset eivät kykene edes myöntämään, että ovat biologisesti etuoikeutettuja.

Mikä "nyky-yhteiskunnan tasa-arvo"? Naiset kantavat, synnyttävät ja hoitavat lapset ja kantavat siihen liittyvät seuraukset ja riskit. Lisäksi naiset ovat fyysisesti heikompia kuin miehet. Mitään tasa-arvoa sellaisena kuin ajattelet ei ole eikä tule olemaankaan.

Naiset ovat kovilla työelämässä ja tekevät jo kaiken muun perheeseen liittyen, mutta teille laiskimuksille mikään ei riitä. Naisten pitäisi hoitaa miestenkin ikiaikaiset roolit. Ja ei, 50 vuotta liberaaleja oppeja ei kumoa miljoonien vuosien evoluutiota. Naiset ja miehet ovat erilaisia.

Mitään vastuuta ette pysty ottamaan elämästänne. Naurettavaa.

Ja mitä jos vain myöntäisit, että olet feminiininen mies? Haluat tulla kohdelluksi kuin nainen. Ehkä mies onkin sinulle parempi kumppani.

Nykyään on ehkäisy, eikä kukaan saa haluamattaan lasta seksistä. Miehet ovat paljon kovemmilla työelämässä - tästä kertoo esimerkiksi se, että työtapaturmissa kuolleista 94-97% on miehiä.

Mutta muistetaan tuo, kun puhutaan seuraavan kerran kotitöistä tai lastenhoidosta. Ne jääkööt naisen tehtäviksi.

Ei työtapaturmien sattumien kerro mitään kovilla olemisesta työelämässä. Miehet ovat vain isommin edustettuina niissä töissä, joissa on suurempi riski joutua työtapaturmaan.

Miehet myös ottavat enemmän riskejä kuin naiset.

Todellisuudessa naiset ovat paljon kovemmassa puristuksessa kuin miehet yrittäessään kannatella kotitaloutta panostaen lastensa kasvatukseen, kun hartioilla painaa ansiotyön lisäksi palkaton koti- ja hoivatyö.

Vierailija
86/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli myrkyllistä neuvomista. Älä vaan haksahda näihin AP. Haasteenasi on nimenomaan päästä toksisista naisvihan ideologiaseuroista kauas, ne junnaavat sitä samaa. Nyt raivaat itsellesi uutta tietä kuten Mies eikä laumasielu. Väkivallan käyttö naisiin vallan merkiksi ei ole miehekästä. Kuten aiemmin ketjussa sanottua, ole lempeä ja saat lempeyttä. Jos kohtaat jonkin hirveän naisen, jatka matkaa. Niin miehissä kuin naisissa on ikäviä ihmisiä. Mutta on hyviäkin ihmisiä. Siinä vaan muista se vastavuoroisuuden periaate, eikä niin, että kuin yöperhonen jäisi syömään valon perhosta ja toinen kuolee, vaan anna hyvää ja saa hyvää. ❤️

Jos sinulla nyt nousi heti fiilis, että "minähän olen juuri sellainen yöperhonen, pelkkää raskautta vaan, eikä kukaan halua minua, mutta kun saisin vähän valoa...", niin stop tykkänään. Sinä olet juuri sitä, mitä haluat. Sinä päätät. 

Sinä päätät, sinä olit ehkä eilen seitteihin lentävä yöperhonen, pimeydessä sutkit sinne tänne, mutta huomenna sinä voit olla vaikka kardinaaliperhonen. Energiasi vaikuttaa. 

Energia.

Vierailija
87/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

Aina on ollut niin, että nainen valitsee ja miehen pitää tehdä vaikutus. Kaikilla eläinlajeillakin on niin. Urokset tekevät temppuja saadakseen naaraan kiinnostumaan, ja naaraalla on valta.

Nykymiehet ovat vieraantuneet maailman luonnollisimmasta asiasta ja katkeroituvat, kun eivät laiskuuttaan tai kyvyttömyyttään jaksa/osaa toimia kuin miehet miljoonien vuosien ajan ennen heitä.

Älä syytä naisia, vaan kehitä itseäsi. Naisvihamielisyyteesi huokuu ruudun tälle puolelle asti.

Aina on ollut niin ja näin. Ei luonnollisuutta käytetä minään argumenttina muissa asioissa, kun puhutaan tasa-arvosta nyky-yhteiskunnassa. Luonnollista on jättää heikoiten sopeutuneet yksin kuolemaan. Lakkautetaan siis sosiaaliturvajärjestelmä ja veronmaksu kokonaan.

Ainoastaan miesten ongelmiin käytetään sosiaalidarvinistista suhtautumistapaa. Pisteet kuitenkin sinulle, kun edes myönnät tämän asian. Useat naiset eivät kykene edes myöntämään, että ovat biologisesti etuoikeutettuja.

Mikä "nyky-yhteiskunnan tasa-arvo"? Naiset kantavat, synnyttävät ja hoitavat lapset ja kantavat siihen liittyvät seuraukset ja riskit. Lisäksi naiset ovat fyysisesti heikompia kuin miehet. Mitään tasa-arvoa sellaisena kuin ajattelet ei ole eikä tule olemaankaan.

Naiset ovat kovilla työelämässä ja tekevät jo kaiken muun perheeseen liittyen, mutta teille laiskimuksille mikään ei riitä. Naisten pitäisi hoitaa miestenkin ikiaikaiset roolit. Ja ei, 50 vuotta liberaaleja oppeja ei kumoa miljoonien vuosien evoluutiota. Naiset ja miehet ovat erilaisia.

Mitään vastuuta ette pysty ottamaan elämästänne. Naurettavaa.

Ja mitä jos vain myöntäisit, että olet feminiininen mies? Haluat tulla kohdelluksi kuin nainen. Ehkä mies onkin sinulle parempi kumppani.

Nykyään on ehkäisy, eikä kukaan saa haluamattaan lasta seksistä. Miehet ovat paljon kovemmilla työelämässä - tästä kertoo esimerkiksi se, että työtapaturmissa kuolleista 94-97% on miehiä.

Mutta muistetaan tuo, kun puhutaan seuraavan kerran kotitöistä tai lastenhoidosta. Ne jääkööt naisen tehtäviksi.

Ei työtapaturmien sattumien kerro mitään kovilla olemisesta työelämässä. Miehet ovat vain isommin edustettuina niissä töissä, joissa on suurempi riski joutua työtapaturmaan.

Miehet myös ottavat enemmän riskejä kuin naiset.

Todellisuudessa naiset ovat paljon kovemmassa puristuksessa kuin miehet yrittäessään kannatella kotitaloutta panostaen lastensa kasvatukseen, kun hartioilla painaa ansiotyön lisäksi palkaton koti- ja hoivatyö.

Jep. Suhteet menevät muistaakseni 70/30. Työtapaturmista 70 % tapahtuu miehille, mutta työmatkatapaturmista (kodin ja työpaikan välinen matka, ne korvataan työnantajan työtapaturmavakuutuksesta) 70 % tapahtuukin naisille.

Jälkimmäinen johtuu siitä, että mies menee talouden autolla töihin ja nainen menee pyörällä tai bussilla.

Vierailija
88/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nainen valitsee miehen, mutta tämä tapahtuu alitajuisesti jo ennen vaikutuksen tekemistä.

Nainen siis valitsee, mutta naisen on hyväksyttävä miehen 'myyntiehdot'. Mies määrää oman menosuuntansa, ja nainen tulee mukaan tai ei. Miehelle on yhdentekevää mihin asti nainen on mukana tai ei. Naisettomuuteen tai miehettömyyteen ei kuole.

Vierailija
89/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku nainen"= fitnes-insta-beibi, jota kaikki miehet kuolaa

Vierailija
90/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi ihminen vaikuttaa inhottavalta, vika on luultavasti heissä. Jos kaikki vaikuttavat inhottavilta, vika on melkein varmasti sinussa -joko haet huonoa seuraa, tai et pysty miellyttämään ketään. Katkeruus ei ainakaan ole mielentila joka erityisesti viehättää ihmisiä. Jospa yrittäisit olla positiivisempi ja tavata ihmisiä ajatellen, miten kivaa on tavata joku ihan muuten vaan, eikä sitä, mitä heistä haluat tai vaadit? 

Vierailija
91/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen samaa sairasta väittelyä siitä kuinka miehillä on niin paljon vaikeampaa ja sillä perusteella naisten pitäisi säälipildeä antaa. Ehkäpä joskus heräätte ja ymmärrätte miksi ette sitä saa.

Vierailija
92/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to Connect with Women

Vierailija
93/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kans tulee silleen hyvin toimeen kun on kiinnostunut samoista asioista, on samaa mieltä kuin minä ja tekee niin kuin minä sanon.

Happy wife, happy life :)

Vierailija
94/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, nainen valitsee miehen, mutta tämä tapahtuu alitajuisesti jo ennen vaikutuksen tekemistä.

Nainen siis valitsee, mutta naisen on hyväksyttävä miehen 'myyntiehdot'. Mies määrää oman menosuuntansa, ja nainen tulee mukaan tai ei. Miehelle on yhdentekevää mihin asti nainen on mukana tai ei. Naisettomuuteen tai miehettömyyteen ei kuole.

Onhan se silloin naisen valinta kun nainen ei hyväksy miehen myyntiehtoja. Nainen siis huomasi astuneensa paskaan, pesee kengät ja jättää miehen. Ei naistakaan kiinnosta mies, joka on osoittautunut sonnaksi. Kysehän on aina vain siitä kuinka kauan mies onnistuu feikkaamaan siedettävää.

Vierailija
95/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kans tulee silleen hyvin toimeen kun on kiinnostunut samoista asioista, on samaa mieltä kuin minä ja tekee niin kuin minä sanon.

Happy wife, happy life :)

Happy life, happy wife.

If you build it they will come.

Vierailija
96/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan naisella ihanaa olla "joku nainen"

Tämän lisäksi omisi kiva tietää,että minkälaisia naisia ap on" yrittänyt", kun on noinpaöjon pitänyt yrittää? Onko ollut huomattavasti oman tason yläpuolella? Valittu ulkonäön perusteella jotain nyrpeitä prinsessoita?

Vierailija
97/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se silloin naisen valinta kun nainen ei hyväksy miehen myyntiehtoja. Nainen siis huomasi astuneensa paskaan, pesee kengät ja jättää miehen. Ei naistakaan kiinnosta mies, joka on osoittautunut sonnaksi. Kysehän on aina vain siitä kuinka kauan mies onnistuu feikkaamaan siedettävää.

Miksi 'feikata' siedettävää? Tässä olen, sontineen ja kenkineen.

Vierailija
98/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan naisella ihanaa olla "joku nainen"

Minusta olisi ihanaa olla "joku mies"

Niinhän sitä luulis, ei se loppupeleissä niin kivaa olekaan kun nainen heittää menemään ja ottaa heti seuraavan jonku vaan tilalle.

Vierailija
99/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 'feikata' siedettävää? Tässä olen, sontineen ja kenkineen.

Ja viestisi haisevat.

Vierailija
100/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten miehen valinta tapahtuu aivan alkuun jo ulkonäön perusteella, vaikka moni kehuskelee olevansa sellaisia pyhiä ihmisiä joita eivät tällaiset maalliset asiat kosketa. Eihän sitä muuten voi selittää, miksi jo viestittelyvaiheessa naiset kiinnostuu yhdestä enemmän kuin jostain toisesta vaikkei tiedä vielä muuta kuin ulkonäön kuvan perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä