Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin aivan helvetisti, että joku nainen pitäisi minusta

Vierailija
08.02.2022 |

niin paljon, että haluaisi olla lähelläni.. pitäisi persoonastani ja tavoistani, pitäisi kehostani, tuntisi vetoa.. ilman että tarvitsee tehdä tuhat miljoonaa pelletemppua että nainen suvaitsee tehdä jonkun hymyn tapaisen eleen ja sitten sanoo ettei kemiat kohdannut.

Deittailu on HIRVEÄÄ keskivertoa rumempana miehenä. En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja olen jo 26-vuotias.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itsevarma ja lempeä, et ole ruma, vaan viehättävä. Sun täytyy arvostaa itseäsi eikä pitää itseäsi rumana.

Vierailija
42/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ymmärrä tätä ap:n "joku naisen" merkitystä.

Jos on ollut koko elämänsä ilman mitään kosketusta naiseen (tai mieheen) niin kait se on ymmärrettävää, että maailman miljardeista ihmisistä nyt vain joku kelpaisi. Ei kuka tahansa, mutta edes joku heistä.

Mulla ainakaan tuo sanonta ei aiheuta mitään negoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lihava ihminen haluakaan seurustella toisen lihavan kanssa?

Minä luulin että ihminen etsii kaltaistaan.

Lihavilla on sitten yksinäistä. Niin myös vanhemmilla naisilla sillä kaikenikäiset miehet haluaisivat itselleen nuoren parikymppisen naisen. Sen ikäiset saavat eniten tykkäyksiä.

Vierailija
44/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu naisille ihan kuin puhuisit isoäidillesi. Silleen kunnioittavasti ja ystävällisesti, ihan normaalisti ja ilman mitään ylimääräisiä temppuja.

Vierailija
45/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi on ok, ulkonäöllä ei ole vaikutusta, kaikki kauneus on loppujen lopuksi sisäistä, koska se mielentila ja suhtautuminen elämään ja ihmisiin heijastuu muihin. Rakastavaisuus, kunnioitus ja hellämielisyys ja huumori ovat vastustamattomia ominaisuuksia. Kokeile vaikka.

Ulkonäkö on kaikkein tärkein asia pariutumisessa.

Tämä on varmistettu myös lukuisin tutkimuksin.

Ulkonäkö on kokonaisuus sisäistä ja ulkoista, ei nimittäin auta, jos sisältä ja ulkoa ällöttävä rikollinen, esim se nahkahansakuristaja puettaisiin ja parturoitaisiin, niin eipä se ulkonäkö kohentuisi kuitenkaan, jos katse, olemus, itsensä kantaminen, ja puhe on rumaa.

Rikollisuus korreloi positiivisesti miehen seksikumppanien määrän kanssa.

Myös psykopatiaan ja narsismiin liitetyt piirteet lisäsivät suoraan miesten viehättävyyttä naisten silmissä.

Näillä kun yleensä on pokkaa tehdä mitä vaan. He reippaasti lähestyvät naisia ja oppivat käyttäytymään naisten kanssa/naisia miellyttävällä tavalla. He eivät istu nurkassa nyyhkimässä miksi naiset eivät puhu heille. Jos istuisivat siellä, naiset eivät heille puhuisi.

Vierailija
46/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vielä parikymppisenä yrittänyt hyysätä ja kannustaa ap:n tyyppisiä miehiä, mutta nyt 30v ymmärrän, ettei kannettu vesi kaivossa pysy. Mitä tulee parisuhteesta, jossa minussa naisena on enemmän miestä (ja olen naisellinen nainen) kuin näissä "miehissä", naisvihaajissa. Paistaa ja haisee niin kauas, omissa valheissaan elävät, tulee ilmi tässäkin keskustelussa. Käytän mieluummin elämäni nauttien ihan niiden terveiden "valmiiden" oikeiden miesten seurasta, kuin jutella jankkaajalle, että "eihän se noin ole". Jotain ohutnahkaista narsismia, joka tarvitsee aina sen peilin. Ovat varmaan samoja, jotka onnistuessaan jonkun saamaan, se sisin paljastuu sieltä sitten esiin. Ei ymmärretä, että ongelma on hänessä, ei muissa, ei naisissa (heistäkin aina puhutaan yleistäen, se jonkinlainen merkki myös).

Seksististä kakkaa. Miehuus ansaitaan jne. Jostain syystä kaikki naiseuden tyypit lasketaan arvokkaiksi. Myös ne lapsettomat 60-vuotiaat kissatädit, joiden biologinen arvo on negatiivinen.

Vierailija
47/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole oikeasti yhtään mitään tekemistä itsearvostuksen, karisman, aitouden, käytöstapojen ja syvällisen keskustelutaidon kanssa. Nuo tekevät ihmisestä vetävän ja kiinnostavan, ulkonäöstä riippumatta.

Sun täytyy oppia syvästi arvostamaan itseäsi ja tuntemaan itsesi, muuten sulla ei ole mitään minkä päälle rakentaa. Sun on päästävä pois siitä anelevasta moodista. Sinänsä sun tarpeesi ja kaipauksesi ovat täysin luonnollisia.

Been there done that.

Vierailija
48/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

Aina on ollut niin, että nainen valitsee ja miehen pitää tehdä vaikutus. Kaikilla eläinlajeillakin on niin. Urokset tekevät temppuja saadakseen naaraan kiinnostumaan, ja naaraalla on valta.

Nykymiehet ovat vieraantuneet maailman luonnollisimmasta asiasta ja katkeroituvat, kun eivät laiskuuttaan tai kyvyttömyyttään jaksa/osaa toimia kuin miehet miljoonien vuosien ajan ennen heitä.

Älä syytä naisia, vaan kehitä itseäsi. Naisvihamielisyyteesi huokuu ruudun tälle puolelle asti.

Aina on ollut niin ja näin. Ei luonnollisuutta käytetä minään argumenttina muissa asioissa, kun puhutaan tasa-arvosta nyky-yhteiskunnassa. Luonnollista on jättää heikoiten sopeutuneet yksin kuolemaan. Lakkautetaan siis sosiaaliturvajärjestelmä ja veronmaksu kokonaan.

Ainoastaan miesten ongelmiin käytetään sosiaalidarvinistista suhtautumistapaa. Pisteet kuitenkin sinulle, kun edes myönnät tämän asian. Useat naiset eivät kykene edes myöntämään, että ovat biologisesti etuoikeutettuja.

Mikä "nyky-yhteiskunnan tasa-arvo"? Naiset kantavat, synnyttävät ja hoitavat lapset ja kantavat siihen liittyvät seuraukset ja riskit. Lisäksi naiset ovat fyysisesti heikompia kuin miehet. Mitään tasa-arvoa sellaisena kuin ajattelet ei ole eikä tule olemaankaan.

Naiset ovat kovilla työelämässä ja tekevät jo kaiken muun perheeseen liittyen, mutta teille laiskimuksille mikään ei riitä. Naisten pitäisi hoitaa miestenkin ikiaikaiset roolit. Ja ei, 50 vuotta liberaaleja oppeja ei kumoa miljoonien vuosien evoluutiota. Naiset ja miehet ovat erilaisia.

Mitään vastuuta ette pysty ottamaan elämästänne. Naurettavaa.

Ja mitä jos vain myöntäisit, että olet feminiininen mies? Haluat tulla kohdelluksi kuin nainen. Ehkä mies onkin sinulle parempi kumppani.

Nykyään on ehkäisy, eikä kukaan saa haluamattaan lasta seksistä. Miehet ovat paljon kovemmilla työelämässä - tästä kertoo esimerkiksi se, että työtapaturmissa kuolleista 94-97% on miehiä.

Mutta muistetaan tuo, kun puhutaan seuraavan kerran kotitöistä tai lastenhoidosta. Ne jääkööt naisen tehtäviksi.

Vierailija
49/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä ja naiset tätä. Ap:n kannattaa unohtaa kaikki yleistykset ja keskittyä treffeillä selvittämään, millainen yksilö treffikumppani on. Mistä kyseinen yksilö on kiinnostunut, mikä hänestä on mukavaa tai epämiellyttävää, millaisia odotuksia hänellä on? Älä oleta mitään, vaan selvitä!

Siis pähkinänkuoressa: jos haluat, sinusta pidetään yksilönä, suhtaudu sinäkin toiseen osapuoleen yksilönä.

Vierailija
50/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaville ihmisille voisi olla olemassa ihan oma treffipalsta. Silloin ei tulisi niin paljon hylkäämisiä eikä itsetunto romahtaisi, sillä aika harva laiheliini rakastuu hyvin lihavaan. Vai mitä te muut ajattelette?

Tuskin toimisi, sillä moni lihava ihminen ei halua kumppanikseen lihavaa. Pitäs saada se hoikka.

Osaakohan ylipainoinen henkilö ajatella, millaista elämä hoikan kanssa on🤔. Onko houkuttelevaa olla sellaisen henkilön kanssa, joka haluaa mennä kävellen kauppaan (eikä autolla siihen lähimpään parkkiruutuun), käyttää portaita hissin sijaan, ei ole kiinnostunut seuraavan aterian ajankohdasta/koostumuksesta, ei seuraa TV-sarjoja, ei ole kiinnostunut lipittämään olutta, ei penkkiurheile vaan lähtee ennemmin lenkille... Olisiko parisuhde ainaista kompromissia vai pulskistuisiko hoikka siinä ohessa, ja sitten se pitäisi vaihtaa hoikempaan.🙄

Vierailija
51/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole oikeasti yhtään mitään tekemistä itsearvostuksen, karisman, aitouden, käytöstapojen ja syvällisen keskustelutaidon kanssa. Nuo tekevät ihmisestä vetävän ja kiinnostavan, ulkonäöstä riippumatta.

Sun täytyy oppia syvästi arvostamaan itseäsi ja tuntemaan itsesi, muuten sulla ei ole mitään minkä päälle rakentaa. Sun on päästävä pois siitä anelevasta moodista. Sinänsä sun tarpeesi ja kaipauksesi ovat täysin luonnollisia.

Been there done that.

Aivan. Karismasta (ja sen stigmatisoitumisesta, mutta se ei liity tähän) on kaksi loistavaa esimerkkiä politiikasta.

Alexander Stubb ja Timo Soini.

Molemmat heistä ovat todella karismaattisia, vaikka vain toista voidaan pitää hyvännäköisenä.

Vierailija
52/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaville ihmisille voisi olla olemassa ihan oma treffipalsta. Silloin ei tulisi niin paljon hylkäämisiä eikä itsetunto romahtaisi, sillä aika harva laiheliini rakastuu hyvin lihavaan. Vai mitä te muut ajattelette?

Tuskin toimisi, sillä moni lihava ihminen ei halua kumppanikseen lihavaa. Pitäs saada se hoikka.

Osaakohan ylipainoinen henkilö ajatella, millaista elämä hoikan kanssa on🤔. Onko houkuttelevaa olla sellaisen henkilön kanssa, joka haluaa mennä kävellen kauppaan (eikä autolla siihen lähimpään parkkiruutuun), käyttää portaita hissin sijaan, ei ole kiinnostunut seuraavan aterian ajankohdasta/koostumuksesta, ei seuraa TV-sarjoja, ei ole kiinnostunut lipittämään olutta, ei penkkiurheile vaan lähtee ennemmin lenkille... Olisiko parisuhde ainaista kompromissia vai pulskistuisiko hoikka siinä ohessa, ja sitten se pitäisi vaihtaa hoikempaan.🙄

Voi luoja. Kaikki ylipainoiset eivät ole autoilevia, sohvalla kaljaa lipittäviä töllöntuijottajia.

Eivätkä kaikki hoikat lenkkeile.

Moni hoikkakin tuijottaa tositv:tä alkoholia nauttien.

Vierailija
53/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there done that.

Aivan. Karismasta (ja sen stigmatisoitumisesta, mutta se ei liity tähän) on kaksi loistavaa esimerkkiä politiikasta.

Molemmat heistä ovat todella karismaattisia, vaikka vain toista voidaan pitää hyvännäköisenä.

Timo Soini on komea mies. Iso leuka, maskuliiniset piirteet. Toki lihava. Aivan eri tapaus, kuin me vastentahtoisessa selibaatissa olevat. Minä olen kasvoiltani feminiini. Näytän edelleen liki kolmekymppisenä pelkältä 14-vuotiaalta teinipojalta. Yksikään partakarva ei ole vieläkään kasvanut minulle, eikä tule kasvamaankaan. Olen todella herkkä, ja alan itkemään lähes päivittäin. Ja tämä herkkyys oikein paistaa peuransilmäisistä kasvoistani.

Vierailija
54/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla yhtään naista joka halusi tai haluaa itselleen lihavan miehen?

Vierailija
55/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there done that.

Timo Soini on komea mies. Iso leuka, maskuliiniset piirteet. Toki lihava. Aivan eri tapaus, kuin me vastentahtoisessa selibaatissa olevat. Minä olen kasvoiltani feminiini. Näytän edelleen liki kolmekymppisenä pelkältä 14-vuotiaalta teinipojalta. Yksikään partakarva ei ole vieläkään kasvanut minulle, eikä tule kasvamaankaan. Olen todella herkkä, ja alan itkemään lähes päivittäin. Ja tämä herkkyys oikein paistaa peuransilmäisistä kasvoistani.

Sorry, mutta ei ole.

Netistä löytyikin kuva hänestä nuorena ja hoikkana.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/timo-soinin-nostalginen-nuoruuskuva…

Hän ei ollut hyvännäköinen edes tuolloin, mutta tuo hymy on ihana.

Soini on muuten oikeasti mukava tyyppi, olen hänet työasioissa tavannut. Fiksukin on, vaikka useimmat näkemyksemme eivät satukaan yksikään.

Vierailija
56/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jo 10 v. Enkä vaihtaisi kehenkään, kaikkein vähiten johonkin rahkapetriin.

Vierailija
57/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there done that.

Sorry, mutta ei ole.

Soini on muuten oikeasti mukava tyyppi, olen hänet työasioissa tavannut. Fiksukin on, vaikka useimmat näkemyksemme eivät satukaan yksikään.

Tuossa on peruskomea nuori mies. Naisena arvioit vain 80% miehistä ei-komeiksi. Mitäköhän ajattelisit minusta.

Vierailija
58/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there done that.

Syö testosteronia purkista. Jos sitä ei löydy luontaistuotekaupasta niin pyydä lääkäriltä. Sitten parta kasvaa ja ääni madaltuu ja luonteeni muuttuu miehiseksi.

Niin transutkin tekee jos haluavat muuttaa sukupuolista vaikutelmaansa

Vierailija
59/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there done that.

Sorry, mutta ei ole.

Tuossa on peruskomea nuori mies. Naisena arvioit vain 80% miehistä ei-komeiksi. Mitäköhän ajattelisit minusta.

En tykkäisi, koska olet pikkupaska, joka laittaa tänne aina muiden miesten kuvia. Eikä tajua, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
60/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jo 10 v. Enkä vaihtaisi kehenkään, kaikkein vähiten johonkin rahkapetriin.

Hyvä. Oliko miehesi lihava jo silloin kun ihastunut? Ja olitko sinä laiha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi