Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin aivan helvetisti, että joku nainen pitäisi minusta

Vierailija
08.02.2022 |

niin paljon, että haluaisi olla lähelläni.. pitäisi persoonastani ja tavoistani, pitäisi kehostani, tuntisi vetoa.. ilman että tarvitsee tehdä tuhat miljoonaa pelletemppua että nainen suvaitsee tehdä jonkun hymyn tapaisen eleen ja sitten sanoo ettei kemiat kohdannut.

Deittailu on HIRVEÄÄ keskivertoa rumempana miehenä. En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä ja olen jo 26-vuotias.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan naisella ihanaa olla "joku nainen"

Vierailija
2/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan naisella ihanaa olla "joku nainen"

Minusta olisi ihanaa olla "joku mies"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Vierailija
4/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vielä, eri paikasta kuin ennen. Oletko kokeillut somea, tapahtumaa, tuttavapiiriä tai harrastuspaikkaa, missä naisia kokoontuu - ei sinne ole pakko jäädä ikuisesti. Mikä sinulle on luonnollisin paikka? Ulkomaillakin joku vaihtoehto. Tutustu tai kysy alkoholittomalle juomalle (jos pakit siirry seuraavaan), älä jää jos toinen on kylmä kuin jää ja ei ihastunut nainen kaipaa mitään erikoisia temppuja.

Vierailija
5/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana pelletemput kertoo mistä kiikastaa. Kukaan ei pariudu pitkäaikaisesti millään pelletempuilla vaan olemalla oma itsensä ja etsimällä ihmisen jonka kanssa oma itse sopii yhteen. Ja jos oma itse on sellainen ettei kukaan halua tutustua, terapiasta voi olla apua.

Vierailija
6/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi alkaa kehittää itsessäsi sellaisia puolia, joista ihminen voisi pitää. Sellaisia tapoja, sellaista persoonaa ja kehoa. Kyllä, ne kaikki ovat kehitettävissä. Ihminen voi kehittää ajatteluaan, tunteidenhallintaansa, kiinnostuksenkohteitaan, ilmaisuaan, elintapojaan ja sitä kautta persoonaansa, eikä kyse ole mistään "pelletempuista".

Ei millään pelletempuilla toisen ihmisen kiinnostusta saakaan, sen ylläpitämisestä puhumattakaan, mutta paljosta kertoo (eikä mitään positiivista)  jos toisen ihmisen tarpeiden huomioiista kutsuu "pelletempuiksi".

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

Vierailija
7/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta?

Vierailija
8/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä tahto ei riitä jos se ei johda muutoksiin jotka johtaa päämäärään jonka haluat saavuttaa. Pelkkä tahtominen ei tuota mitään.

Vierailija
9/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hampaat ja pidä ne puhtaana. Jos sulla on akne niin mene ihotautilääkärille ja pyydä lääkettä. Urheile ja pidä ryhti suorana. Hanki joku mielenkiintoinen harrastus. Matkusta. Rusketu. Elä terveellisesti.

Vierailija
10/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä kysymyksesi toisinpäin! Pidätkö itse kenestäkään? Äidistäsi? Sisaruksista?

Vai oletko vain kerjäämässä hyväksyntää ja rakkautta?

Luonnonlaki on se että mitä haluat itsellesi, anna toisille, niin saat takaisin moninkertaisesti.

Kun pidät muista ihmisistä, olet positiivinen, inhimillinen, armelias ja hellä, saat vastakaikua ja vastaavasti samaa takaisin.

Jos olet arvosteleva, kylmä, katkera, vertaileva, kielteinen ja nöyryyttävä, saat ihan vastaavasti sitä samaa.

Ulkonäkösi on ok, ulkonäöllä ei ole vaikutusta, kaikki kauneus on loppujen lopuksi sisäistä, koska se mielentila ja suhtautuminen elämään ja ihmisiin heijastuu muihin. Rakastavaisuus, kunnioitus ja hellämielisyys ja huumori ovat vastustamattomia ominaisuuksia. Kokeile vaikka.

Vierailija
11/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana pelletemput kertoo mistä kiikastaa. Kukaan ei pariudu pitkäaikaisesti millään pelletempuilla vaan olemalla oma itsensä ja etsimällä ihmisen jonka kanssa oma itse sopii yhteen. Ja jos oma itse on sellainen ettei kukaan halua tutustua, terapiasta voi olla apua.

Aivan!

Lisäisin vielä sen, että jos haluaa pysyvän parisuhteen, pitäisi tunteiden olla molemminpuolisia. Sinun pitäisi siis ap löytää sellainen nainen, josta sinäkin pidät hyvin hyvin paljon. Silloin se ei enää olekaan "joku nainen".

Vierailija
12/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioonottava olen luonnostaankin. Tuntuu, että yksikään nainen ei ole koskaan kyllä ottanut minun tarpeitani huomioon. Deittailu on naisten miellyttämistä, johtuen vallan epätasapainosta.

No mistään "huomioonottavaa" ei kyll tule esiin viestinnässäsi. Päinvastoin, esiin tulee täysin yksiselitteinen halu sivuuttaa toisten tarpeet.

Vierailija
13/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki halutaan, että joku tykkää juuri sellaisena kuin on. Ja näin meille myös valheellisesti opetetaan pienestä asti, ettei sun tarvitse olla mitään sen parempaa tai enempää kuin oletkaan, olet ihana ja mahtava juuri sellaisena.

Totuus on kuitenkin, että harvempi meistä on. Ei edes oma äiti jaksa rakastaa ehdottomasti, muista nyt puhumattakaan. Myös se oma äiti odottaa lapselta kehitystä ja iloitsee onnistumisesta ja kasvusta ei siitä, että jämähdetään "mun ei tarvitse muuttua, koska olen niin ihana" -tilaan.

Niin se vaan menee, että sinun pitäisi koko ajan yrittää olla paras mahdollinen versio itsestäsi. Ei tarvitse olla joku muu, mutta tarvitsee olla parempi.

Vierailija
14/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelletempuilla yrität, niin ei ihme, ettei tulosta synny.

Vierailija
15/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut niin, että nainen valitsee ja miehen pitää tehdä vaikutus. Kaikilla eläinlajeillakin on niin. Urokset tekevät temppuja saadakseen naaraan kiinnostumaan, ja naaraalla on valta.

Nykymiehet ovat vieraantuneet maailman luonnollisimmasta asiasta ja katkeroituvat, kun eivät laiskuuttaan tai kyvyttömyyttään jaksa/osaa toimia kuin miehet miljoonien vuosien ajan ennen heitä.

Älä syytä naisia, vaan kehitä itseäsi. Naisvihamielisyyteesi huokuu ruudun tälle puolelle asti.

Vierailija
16/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu välttelytaktiikkaa? Juttelet naisten kanssa, mutta et anna MITÄÄN vihjeitä siitä, että olisit hänestä kiinnostunut. Nainen laittaa parastaan niin kauan, että lämpenet hänelle. Mutta älä toki odota että tästä suhdetta syntyisi, mutta seksiä voi saada.

Vierailija
17/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee +/- lista hyvistä ja huonoista puolistasi.

Panosta korostamaan hyviä puolia ja hakeudu sellaisten ihmisten seuraan jotka näitä ominaisuuksia arvostavat.

Miinuslistalle päätyneistä ominaisuuksistasi hankkiudu eroon yksi kerrallaan.

Omaksu positiivinen katsontakanta itseesi ja elämään ylipäätäänkin. (Lasi puolitäysi pikemminkn kuin puolityhä)

Lopuksi vielä haaste: sano jotakin mukavaa/kannustavaa/kehu toiselle ihmiselle joka päivä.

Vierailija
18/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi on ok, ulkonäöllä ei ole vaikutusta, kaikki kauneus on loppujen lopuksi sisäistä, koska se mielentila ja suhtautuminen elämään ja ihmisiin heijastuu muihin. Rakastavaisuus, kunnioitus ja hellämielisyys ja huumori ovat vastustamattomia ominaisuuksia. Kokeile vaikka.

Ulkonäkö on kaikkein tärkein asia pariutumisessa.

Tämä on varmistettu myös lukuisin tutkimuksin.

Vierailija
19/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänäänkään et todennäköisesti tee yhtään mitään sen eteen, että joku nainen saattaisi tavata sinut jossain ja huomata, että olet kiinnostava tyyppi. Arvaanko oikein?

Vierailija
20/110 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssikursseilla on aina miehille kysyntää :-) , helppo tutustua selvinpäin, useita pieniä tapaamisia ilman paineita ja kaupan päälle saat tanssitaidon.

Joo ja käytä deodoranttia ja käy parturissa. Mene töihin. Mikä vaan rehellinen työ käy. älä pihtaile ja laske jokaista kahvikuppia/teepussia. 

Mulla on tuttu, joka pienellä tuunauksella kävisi charmantista italialaisesta mihin tahansa leffaan,  mutta on vanhapoika, vaatteet kuulemma torilta ostetut ja väärän kokoiset  eikä parturista tietoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän