Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuslääkkeen aloitus ja töissä käynti?

Vierailija
18.06.2015 |

Olitko töissä aloittaessasi lääkityksen? Oliko pahat aloitusoireet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä niminen lääke ja jokainen reagoi muutenkin eri lailla lääkkeisiin. Mulla yks lääke oksetti ekan viikon mut sit taas tästä mun uudesta lääkkeestä ei tullut mitään alkuoireita. Muutenkin tää uusi lääke sopii mulle paremmin. Tsemiä sulle ja paranemista! Pikkuhiljaa sitä eteenpäin mennään...

Vierailija
2/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelemassa. Mulla meni maha sekaisin ekalla viikolla, mutta ei vaikuttanut koulussa olemiseen. Muuten ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman oli huono olo ja päänsärkyä, muuten ei mitään ihmeellistä. Varmaan melko yksilöllistä, tsemppiä!

Vierailija
4/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut lääkettä, siksi kyselen. Kiitos kommenteista, lisää kokemuksia saa kirjoittaa.

Vierailija
5/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin, vaikka oireita oli kaikenlaisia ikäviä. Mulla siitä piinasta tuli sitten vähän pidempikin, kun lääke ei alkanut ollenkaan auttaa, sitten vaihdettiin ja uudet aloitusoireet, sekään ei auttanut. Kolmannen jälkeen luovutin koko lääkehoidon kanssa. 

Vierailija
6/6 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin lukioaikana moniakin, ennen kuin löytyi sopiva. Yleensä vain aiheuttivat huonovointisuutta ja ruokahaluttomuutta, mutta yksi lääke sai minut aivan poissaolevaksi, silmät vain seisoivat päässä. Hieman herätti kummastusta ja huolta.