Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niitä lapsia tosiaan pakko tehdä?

Vierailija
18.06.2015 |

Tuo kamala keskustelu, missä naiset kertoivat rakastavansa miehiään enemmän kuin lapsiaan. Siellä joku esitti tosi hyvän kysymyksen: miksi nämä naiset, joille mies on noin tärkeä, tekevät lapsia? Miksi eivät ole sen ihanan miehensä kanssa vaan, koko ajan, kaksin?

Mitä niillä lapsilla oikein tehdään, jos ne koetaan vain ohimeneväksi vaiheeksi omassa ihanassa parisuhteessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi sanoa niille jotka unohtavat kokonaan parisuhteeseen panostamisen lasten myötä. Hakekaa spermat spermapankista ja jättäkää parisuhteet niille ketkä ovat valmiita panostamaan kumppanuuteen.

Vierailija
2/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 06:39"]Samaa voisi sanoa niille jotka unohtavat kokonaan parisuhteeseen panostamisen lasten myötä. Hakekaa spermat spermapankista ja jättäkää parisuhteet niille ketkä ovat valmiita panostamaan kumppanuuteen.
[/quote]
Minä minä minä. Toivottavasti et ole vielä keskenkasvuisuutesi vuoksi lisääntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, niitä lapsia ei todellakaan ole pakko tehdä.

Vierailija
4/4 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 07:04"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 06:39"]Samaa voisi sanoa niille jotka unohtavat kokonaan parisuhteeseen panostamisen lasten myötä. Hakekaa spermat spermapankista ja jättäkää parisuhteet niille ketkä ovat valmiita panostamaan kumppanuuteen.
[/quote]
Minä minä minä. Toivottavasti et ole vielä keskenkasvuisuutesi vuoksi lisääntynyt.
[/quote]

Ei minä minä minä vaan me me ja me. Parisuhteessa kun on kaksi ihmistä. Eikä se parisuhteen hoitaminen poissulje lapsista huolehtimista. Taidat olla joku vouhottaja tuolta toisesta keskustelusta joka ei keksi edes mitään järkevää sanottavaa höyrypäissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi