Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aasialaista hoikkuutta ihaillaan mutta suomalaista hoikkaa haukutaan

Vierailija
08.02.2022 |

Miksi? Melkoisen läpinäkyvää käytöstä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtusko siitä että suomalainen "hoikkuus" on 150-kiloinen läski lööpeissä selittämässä kehopositiivisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa suomalaisista on ylipainoisia. Tottakai se herättää närää jos joku kehtaa olla hoikka täällä.

Vierailija
4/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kehopositiivisuuden on vissiin tarkoitettu koskevan vaan lihavia. Esimerkiksi jos minä normaalipainoinen hoikka nainen syön töissä lounaaksi salaatin, niin sitä saa kyllä vinoilla "tuollako meinaat pärjätä" tai jos en ota kahvin kanssa jotain pullaa tai keksiä, niin "pelkäätkö että p*rse leviää". Mutta kun lihava työkaveri käyttäytyy samoin, niin kukaan ei kommentoi yhtään mitään.

Vierailija
5/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe hoikkana haukkumista, mutta keskimäärin työkaverini nostavat minun painoni esille kuin muiden työkavereiden. Kyllä siitä puhutaan ja siihen usein viitataan, jos ei syö pizzaa töissä tai jälkkäriä kuin harvoin. Syön toki niitäkin, mutten arkena - eihän ne muuten erottuisi erityisherkuiksi.

Vierailija
6/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kehopositiivisuuden on vissiin tarkoitettu koskevan vaan lihavia. Esimerkiksi jos minä normaalipainoinen hoikka nainen syön töissä lounaaksi salaatin, niin sitä saa kyllä vinoilla "tuollako meinaat pärjätä" tai jos en ota kahvin kanssa jotain pullaa tai keksiä, niin "pelkäätkö että p*rse leviää". Mutta kun lihava työkaveri käyttäytyy samoin, niin kukaan ei kommentoi yhtään mitään.

Kehopositiivisuus tarkoitettiin alunperin synnynnäisen tai onnettomuuden tuottaman pysyvän vamman hyväksymiseen osana normaalia elämää. Se että ihmiseltä puuttuu jalka ja tai kasvot näyttää hassuilta.

Sitten ihmiset, jotka eivät vain kykene kontrolloimaan ahmimistaan omivat termin käyttöönsä.

Vierailija
7/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtusko siitä että suomalainen "hoikkuus" on 150-kiloinen läski lööpeissä selittämässä kehopositiivisuudesta.

150 kiloa painava henkilö ei ole nähnytkään suomalaista hoikkuutta. Ja miksi oikeasti hoikka ei voisi puhua kehopositiivisuudesta? Miksi se rinnastetaan aina lihavuuteen.

Vierailija
8/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe hoikkana haukkumista, mutta keskimäärin työkaverini nostavat minun painoni esille kuin muiden työkavereiden. Kyllä siitä puhutaan ja siihen usein viitataan, jos ei syö pizzaa töissä tai jälkkäriä kuin harvoin. Syön toki niitäkin, mutten arkena - eihän ne muuten erottuisi erityisherkuiksi.

Miksi aikuinen ihminen kommentoi toisen painoa? Missä olet töissä? Päiväkodissa?

Vierailija
9/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on vallalla porsaslookki. Kun poikkeaa edukseen olemalla hoikka, syntyy outouden vaikutelma. Aasian naisiin en ota kantaa, siellä ei syödä höttöä. Itse hoikkana katson kauhulla kun selvä enemmistö näyttää tosi paksukaisilta ja sitä myöten raihnaisen välinpitämättömiltä ja sairailta.

Vierailija
10/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tälläkin palstalla aasialaisnaisia haukutaan poikavartaloisiksi eikä aina suinkaan kehuta hoikkuudesta.

Vierailija
11/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuria ei ihailla Suomessa.. sitä kadehditaan ja vähätellään. Tuputetaan ruokaa lisää ja lisää vaikka olet kieltäytynyt jo monta kertaa. Vaivaannuttavaa.. tulee tunne että hoikka ihminen olisi jotenkin rikkinäinen ja hänet pitää korjata

Vierailija
12/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuinen ihminen kommentoi toisen painoa? Missä olet töissä? Päiväkodissa?

Suomalaiset ovat suurimmalta osin tahdittomia ja vain harvalla on kunnolliset käytöstavat ja/tai tilannetajua eikä tämä oikeasti ole edes mikään koulutuskysymys.

Taustalla varmastikin kateellisuus muita kohtaan niin kuin suomalaisuuteen kuuluu.

Vierailija
13/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini sanoi kerran "onpas SE hoikka". Mikä se?! Ei ollut kovin mukava kommentti. Hän on itse taistellut ylipainoa vastaan syömällä pakastepizzoja ja Hesburgeria. Ihmettelee Miksei paino putoa 🙄

Vierailija
14/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on uusi normaali, jolloin hoikka ihminen erottuu edukseen - muiden silmissä tällainen on erilaista ja omaa tilaa uhkaavaa! Ei saisi edes pitää itsestään huolta, koska iso osa kansastakaan ei näyttäisi niin tekevän...

Vierailija
15/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tälläkin palstalla aasialaisnaisia haukutaan poikavartaloisiksi eikä aina suinkaan kehuta hoikkuudesta.

Heillä vyötärön ja lantion ero ei ole kovin iso. Ei liity hoikkuuteen. 

Vierailija
16/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini sanoi kerran "onpas SE hoikka". Mikä se?! Ei ollut kovin mukava kommentti. Hän on itse taistellut ylipainoa vastaan syömällä pakastepizzoja ja Hesburgeria. Ihmettelee Miksei paino putoa 🙄

Parikymppisenä kuulin poikaystävältäni, että hänen äitinsä ja siskonsa puhuivat rinnoistani hyttysenpistoina vaikka olin C-kuppia. Heille oli ilmeisesti ongelma, että painoin alle 50 kiloa, kun he itse taistelivat ylipainon kanssa.

Vierailija
17/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuka mistäkin tykkää. Mulle pullohartiat ja siimamaiset raajat on no-no, mutta jonkun muun silmissä taas voi olla nättiä

Vierailija
18/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkaa/laihaa haukutaan surutta suoraan päin naamaa, koska ei kestetä sitä, että toinen näyttää hyvältä ja noin ylipäätään ihmiseltä.

Aika harvaa lihavaa kohtaan hyökätään niin voimakkaasti kuin mitä itsestään huolehtivat joutuvat vastaanottamaan... Olen siis kokenut molemmat ääripäät - laihuuden ja lihavuuden.

Vierailija
19/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset kansana ovat aina olleet pieniä, ja lyhyitä. Monet miehetkin siellä pienenpiä kun suomalainen hyvinsyönyt teini.

Johtuen ehkö heidän äärimmäisestä köyhyydestään, ruuan puutteestaan, geeneistään ja ilmastostaan.

Tosin kun suomalaiset, jo kylmään pohjolaan, ruumiilliseen työhön ja vaurauteen, teollistumiseen syntyneet.

Sosiaalitukijärjestelmä ei jätä ketään suomalaista kadulle nälkään.

Suomessa useimmat ihmiset saavat syödäkseen hyvin, tosin kuin aasialainen tavallinen kansa.

Useimmat suomalaiset lihavia ja ne suomalaiset jotka hoikkia heitä pidetään sairaina, anorektikkoina, nälkiintyneinä köyhinä. Mikä ei välttämättä pidä paikkaanda. Minullakin geenit vaikuttaa. Se ei välttämättä ole hyvä asia, mutta minkäs teet kun et lihoa.

Laihat suomalaiset vaan pomppaa silmään!

Vierailija
20/22 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole koskaan huomannut että suomalaista hoikkaa ihmistä haukutaan. Miten haukutaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi