Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini menossa kauppaan kesätöihin, millaiset kengät sinne?

Vierailija
08.02.2022 |

Kuuden tunnin päivät. Aattelin tässä joutessani katsella, saisiko nyt jostain järkevästi sopivat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnon pohjalla varustetut kengät. Kaupassa voi liukastua ja saada varpailleen painvaa/ terävää tavaraa. 

Vierailija
2/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaupasta tule jonkinlainen ohjeistus pukeutumisesta? Tai riippuu varmaankin siitä mikä kauppa ja mihin hommiin on menossa. Teini voinee sitten itse hankkia sopivat kengät ohjeiden mukaan tai jos niitä ei ole, omien mieltymysten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, millä jaksaa sen kuusi tuntia seistä. Hyvät lenkkarit tai kärjestä vahvistetut työkengät, ei mitkään Converset. 

Vierailija
4/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kunnon pohjalla varustetut kengät. Kaupassa voi liukastua ja saada varpailleen painvaa/ terävää tavaraa. 

Tämä on muuten totta.

Vierailija
5/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastoilla pitää olla turvakengät. Mutta tuskin sitä kesätyöntekijöiltä vaaditaan. Kaikki ne näyttää lenkkareilla olevan. Ei ainakaan mitään hoitajacrokseja.

Vierailija
6/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän työtehtävistä. Minulla on kahvilassa jalassa Birkenstockin sandaalit (+tietysti sukat), ainoat kengät joiden kanssa jaksan olla jaloillani pitkiä päiviä ilman että jalat väsyvät. Sairaanhoitajat käyttävät myös usein töissä näitä.

Vierailija
7/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osastoilla pitää olla turvakengät. Mutta tuskin sitä kesätyöntekijöiltä vaaditaan. Kaikki ne näyttää lenkkareilla olevan. Ei ainakaan mitään hoitajacrokseja.

Haluan että käyttää kunnon jalkineita. Hänellä on toisessa jalassa virheasento, enkä muutenkaan halua että hän millään rimpuloilla kulkee.

ap

Vierailija
8/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mamma antaisi teinin itse huolehtia kenkäasiansa?

Vierailija
9/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset millä ei kaadu ja eivät lähde jalasta.

Vierailija
10/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan että käyttää kunnon jalkineita. Hänellä on toisessa jalassa virheasento, enkä muutenkaan halua että hän millään rimpuloilla kulkee.

ap

Urheilukaupoissa osaavat mittailla ja neuvoa hyvät kengät kävelytyöhön. Seisomistahan tuo työ ei ole vaan kävelytyötä. Voi tulla päivittäin 10-15km matkoja jos hypermarkettiin on menossa hyllytystyöhön.

Vierailija
11/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhö öhö öhö öhö.

Vierailija
12/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä. Vaaditaan ja jotka pitää itse kustantaa. Ei mikään muu ala maksata työntekijällä vaadittua asustetta. Mutta muut turvakenkäalat onkin miesvoittoisia.

Vierailija
13/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuokrafirman kautta työvuoroja eri ruokakaupoissa, ja meillä on työnantajan (eli sen vuokrafirman) käskystä velvollisuus käyttää turvakenkiä. Kannattaa siis varmistaa työnantajalta, että onko jotain tiettyjä vaatimuksia jalkineiden suhteen.

Vierailija
14/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaiset korkokengät glitterillä

Vierailija
15/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme hiihtolomalla menossa pariin muuhun kaupunkiin ja katson valmiiksi onko siellä sopivia kenkäkauppoja tai esim tehtaanmyymälöitä.

Teini itse on tänään kolmessa tentissä ja huomenna alkaa taas uusi jakso.

Itse hän ne sitten ostaa, kuten itse hankki sen kesätyönkin.

ap

Vierailija
16/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen vuokrafirman kautta työvuoroja eri ruokakaupoissa, ja meillä on työnantajan (eli sen vuokrafirman) käskystä velvollisuus käyttää turvakenkiä. Kannattaa siis varmistaa työnantajalta, että onko jotain tiettyjä vaatimuksia jalkineiden suhteen.

saa niille muillekin aloille naiset tulla töihin, mutta ei naisia kiinnosta työ paskaisissa olosuhteissa pienellä palkalla. naisten pitää saada jotain kivaa työtä jossain kivassa paikassa ja palkankin pitää olla vähintään hoitajatasoa eli paljon korkeampi kuin perusduunarimiehen palkka

Vierailija
17/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian kumisaappaat.

Vierailija
18/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupoissa vaaditaan turvakenkiä?

Vierailija
19/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä niistä kengistä jos teinisi saa koronan. Oletko äitinä huolehtinut siitä että teini on kolmesti koronaroketettu.

Vierailija
20/23 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä niistä kengistä jos teinisi saa koronan. Oletko äitinä huolehtinut siitä että teini on kolmesti koronaroketettu.

Alaikäisille ei ole 3. koronarokotetta edes tarjottu, poikkeuksena riskiryhmäläiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän