Haluaisitko, että tuntematon lähestyy sinua meilissä teititellen vai sinutellen?
Pitäisi kirjoittaa meili tuntemattomalle, ei mitenkään kovin vanhalle mutta ei aivan nuorellekaan ihmiselle.
Meili on eräänlainen tarjous / tarjouspyyntö.
Meilin vastaanottaja on alansa ammattilainen.
Jos olisit meilin vastaanottaja, haluaisitko että sinua teititeltäisiin vai sinuteltaisiin?
Kommentit (19)
Sinuttelu 51v.
Mitä sä viiskymppiset jätit tuosta pois?
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelu 51v.
No ihan siksi kun nämä ihmiset joille minun pitää lähettää meiliä, ovat tuossa ikähaarukassa
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin vaihtoehdon "ihan sama" mutta sellaista ei ollut.
Niin minäkin.
51v.
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelu 51v.
Kuuluu vaihtoehtoihin "muu ikä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelu 51v.
No ihan siksi kun nämä ihmiset joille minun pitää lähettää meiliä, ovat tuossa ikähaarukassa
Mutta ei ikä siihen vaikuta. Mä en voi noin ajatella duunissa. Kirjoitan kaikille samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelu 51v.
Älä! Ihanko totta?
Anteeksi kun kysyin sitä. En tiennyt että ei saa kysyä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelu 51v.
Älä! Ihanko totta?
Joskus voi käydä niin että kun kysyy jotain niin joku vastaa...
Me, oman torppamme hallitsija ja tiluksiemme ylimmäinen käskynhaltija Jumalan armosta, käytämme kuninkaallista monikkoa, joten kyllä teitittely on paikallaan. Ja se meili tulee kirjoittaa juuri pestyin käsin prostraatio-asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuttelu 51v.
Älä! Ihanko totta?
Ei ollut minun vastaukseni tuo jolle vastasit. Eli toivottavasti et ajatellut ap:lle kiukkuavasi.
t. ap
Minulta lähtee aina, joka ikinen ensimmäistä kertaa ko. henkilölle tai yritykselle työasioissa lähetetty tarjousmaili tai vastaava teitittelymuodossa.
Sama käytäntö on ollut aina myös minulle tulleissa meileissä, eli ensimmäinen yhteydenotto on teitittelynä. Ja pidän työelämässä ihan normaalina kohteliaana käytäntönä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Minulta lähtee aina, joka ikinen ensimmäistä kertaa ko. henkilölle tai yritykselle työasioissa lähetetty tarjousmaili tai vastaava teitittelymuodossa.
Sama käytäntö on ollut aina myös minulle tulleissa meileissä, eli ensimmäinen yhteydenotto on teitittelynä. Ja pidän työelämässä ihan normaalina kohteliaana käytäntönä tuota.
Mutta lähetätkö meiliä vain joillekin liioitellun statustietoisille Very Important Pisnesihmisille?
t. ap
Olen 43-v, ja vastaan että ihan sama.
Valitsisin vaihtoehdon "ihan sama" mutta sellaista ei ollut.