Paras dödö?
Itse olen kokeillut naisten dödöjä sekä miesten, hikoilen heti läpi ja haisen helposti hikiselle. Syön mielialalääkettä, joka aiheuttaa hikouäilua pienimmästäkin fyysisestä suorituksesta. Ahdistaa ja olen tullut vainojarhaiseksi siitä, että haisen jopa suoraan suihkusta tultuani. Mikä neuvoksi? Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Mikä dödö pitää hajun poissa parhaiten?
Kommentit (7)
Mulle ainoa mikä pitää kainalot kuivina on se vichy jossa lukee tahraamaton, sittehän on se absolut torr, sitä mä käytin 10 vuotta sitte ku hikoilin hirveesti, ja se kyllä auttoi
Kristallidödö on paras. Saa esim. apteekista. Se vaatii muutaman päivän käytön ja todella hyvän kainalohygienian, mutta sen jälkeen jos käyttää päivittäin ja pesee kainalot niin on ihan paras. Ei polta, eikä alumiinilla tukita ihohuokosia. Teho perustuu siihen, että luo pinnan, jossa bakteerit eivät elä. Ja jos sinulla on hirveät puskat kainaloissa niin hiukan kannattaa harventaa, jotta aine pääsee iholle.
Ruokasooda. Kostuta hippunen ruokasoodaa vedellä, ja hiero kainaloon, sama toiseen kainaloon.
Kannattaa kokeilla spermaa. Itse laitan sitä aamulla kainaloon rakastelun jälkeen. Ei haise hiki ja mieskin sitä mielellään luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Absolut Torr apteekista. Sen tujumpaa ei ole.
Toinen hyvä apteekissa myytävä antiperspirantti on myös Triple dry.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen tätä seuraavaksi! Kiitos kaikille vastaajille