Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkäsin Spotifyn ja tilasin Apple music palvelun. Ero on kuin yöllä ja päivällä

08.02.2022 |

Apple musicin eduksi. Paljon parempi äänenlaatu ja pidän enemmän myös sovelluksen ulkonäöstäkin. On mielestäni selkeä ja kivan värikäs ja soittolistoissa on kauniita kuvia. Plussaa myös musiikkivideoista ja tekstityksiä lauluissa. Äänenlaatu ennenkaikkea päihittää Spotifyn mennen tullen ja maksaa artisteille paremmin kuin Spotify. Niille, jotka ei tiedä niin Apple music toimii myös androidissa.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä ollut Spotifyyn ihan tyytyväinen, omassa koneessa Dolby Atmos ja kuulokkeet Sennheiserin. Spotifyn asetuksista pitää muistaa laittaa striimauksen laatu korkealle. Ja hyvin riittää äänenlaatu.

En varmasti huomaisi eroa mihinkään muihin palveluihin.

Vierailija
42/45 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen köyhä😂😂🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, kun on tullut kerättyä Spotifyihin valtavat soittolistat yli kymmenen vuoden ajalta. Ne eivät korvaudu kuin ajan kanssa musiikkipalvelua vaihtamalla.

Asetuksissa on ominaisuus jolla soittolistat voi siirtää.

Vierailija
44/45 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä ollut Spotifyyn ihan tyytyväinen, omassa koneessa Dolby Atmos ja kuulokkeet Sennheiserin. Spotifyn asetuksista pitää muistaa laittaa striimauksen laatu korkealle. Ja hyvin riittää äänenlaatu.

En varmasti huomaisi eroa mihinkään muihin palveluihin.

Spotify ei tue Dolby Atmosta. Vaikka sulla on omassa koneessa Dolby Atmos niin se ei niitä Spotifyn biisejä sillä pyöritä.

Vierailija
45/45 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa tehdä jotain listoja johonkin musiikkipalveluun tai yleensä maksaa jostain palvelusta? Musiikkia voi kuunnella Youtubesta, jos sattuu huvittamaan. 

Keskiverto musiikinkuuntelija pärjää varmasti youtubella ilman itse kerättyjä listoja. Joku ei jaksa kuunnella musiikkia ollenkaan. Meitä on moneksi.

Youtubeenkin voi tehdä listoja ja ihan itse vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan