Hylkäsin Spotifyn ja tilasin Apple music palvelun. Ero on kuin yöllä ja päivällä
Apple musicin eduksi. Paljon parempi äänenlaatu ja pidän enemmän myös sovelluksen ulkonäöstäkin. On mielestäni selkeä ja kivan värikäs ja soittolistoissa on kauniita kuvia. Plussaa myös musiikkivideoista ja tekstityksiä lauluissa. Äänenlaatu ennenkaikkea päihittää Spotifyn mennen tullen ja maksaa artisteille paremmin kuin Spotify. Niille, jotka ei tiedä niin Apple music toimii myös androidissa.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, kun on tullut kerättyä Spotifyihin valtavat soittolistat yli kymmenen vuoden ajalta. Ne eivät korvaudu kuin ajan kanssa musiikkipalvelua vaihtamalla.
Asetuksissa on ominaisuus jolla soittolistat voi siirtää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä ollut Spotifyyn ihan tyytyväinen, omassa koneessa Dolby Atmos ja kuulokkeet Sennheiserin. Spotifyn asetuksista pitää muistaa laittaa striimauksen laatu korkealle. Ja hyvin riittää äänenlaatu.
En varmasti huomaisi eroa mihinkään muihin palveluihin.
Spotify ei tue Dolby Atmosta. Vaikka sulla on omassa koneessa Dolby Atmos niin se ei niitä Spotifyn biisejä sillä pyöritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tehdä jotain listoja johonkin musiikkipalveluun tai yleensä maksaa jostain palvelusta? Musiikkia voi kuunnella Youtubesta, jos sattuu huvittamaan.
Keskiverto musiikinkuuntelija pärjää varmasti youtubella ilman itse kerättyjä listoja. Joku ei jaksa kuunnella musiikkia ollenkaan. Meitä on moneksi.
Youtubeenkin voi tehdä listoja ja ihan itse vielä.
Itse olen kyllä ollut Spotifyyn ihan tyytyväinen, omassa koneessa Dolby Atmos ja kuulokkeet Sennheiserin. Spotifyn asetuksista pitää muistaa laittaa striimauksen laatu korkealle. Ja hyvin riittää äänenlaatu.
En varmasti huomaisi eroa mihinkään muihin palveluihin.