Eikö ihmiset yhtään edes järjestele romujaan ennen kuin tulee toimittaja käymään?
Esim. nyt jutussa https://yle.fi/uutiset/3-12300788?utm_source=facebook&utm_campaign=yleu…
mutta monissa muissakin. En nyt ota itse juttuun kantaa. Olen vain monesti miettinyt, että en voi olla ainoa, joka siivoaisi varmasti vähintään ne paikat, missä kuvataan.
Kommentit (43)
Olipa väsynyt aloitus. Ei tuolla mitään sotkua ollut, tavallinen koti, ja tavallisia, upeita naisia. Todella sympaattisen oloisia kumpikin, ja kummassakin kodissa viihtyisin heti. Oli nimenomaan kodikasta.
Ehkä sellainen, jonka koti on valkoinen ja konmaritettu, pitää normaalia elämää sotkuisena.
Olin kuolla nauruum lukiessani kommentin, jonka mukaan toisiaan koskettavat tacarat ovat epäsiistiä ja antavat vaikutelman kirpputorista.
Me ihmoset olemme todellakin erilaisia, minä esimerkiksi viihdyn värien keskellä, ja sellaisessa täyteyden tunnussa, ettei ole liian steriiliä, vaan on jotain katsottavaa, olkoon se sitten sokeripurkki pöydällä tai vastaavaa.
Liika tyhjyys, valkoisuus ja harmaus saa oloni levottomaksi ja on sielutonta.
Erityisesti näissä kodeissa arvostan sitä, että ne ovat asujiensa näköisiä, ei muodikkaita.
Jos minua tultaisiin keittiööni kuvaamaan, niin siivoaisin kyllä kasan likaisia astioita altaasta koneeseen, mutta sen sijaan esim. leipäpussi, suolapurkki ja kahvipurkki saisivat jäädä näkyville. En näe mitään syytä miksi keittiön tasojen pitäisi olla täysin tyhjät.