Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatteko ihonhoito tuotteissa Lumeneen vai mitä merkkiä käytätte?

Vierailija
08.02.2022 |

Mulla on käytössä Lumenen ja Biothermin tuotteita ja olen tyytyväinen.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista.

Vierailija
2/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikkaa TwistBe:ltä, Lumene on surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esse ja Evolve. Lumene on huono.

Vierailija
4/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vichyn kasvovoiteita

Vierailija
5/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista.

Pakko kyllä kysyä, että ripotteleeko apteekki niihin tuotteisiin jotain kultahippuja? Maksavat normimerkit ihan ryöstöhinnan.

Vierailija
6/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on kyllä laadukas kotimainen ihonhoitosarja,  ja parasta siinä on sekin, että suurin osa Lumene tuotteista myös valmistetaan täällä Suomessa.

Lumene on suositti sarja myös ulkomailla, erityisesti japanilaiset ostavat sitä täällä matkaillessaan.

Biothermilla on myös erittäin laadukkaita kosteusvoiteita, hinnaltaan kuitenkin melko kalliita.

Itse käytän noita molempia, aivan samoin kuin ap:kin.

Vartalon kosteukseen käytän toisinaan apteekin kevyttä perusvoidetta.

Vierailija
7/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella on joitakin hyviä tuotteita, mutta itselläni esimerkiksi anti-age rasvat alkoivat muutaman kuukauden käytön jälkeen kutittaa ihan älyttömästi, joten jouduin lopettamaan käytön. Nyt olen käyttänyt apteekin tuotteita muutaman vuoden ja ärsytyksiä ei ole tullut.

Vierailija
8/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille en käytä kuin vettä (en meikkaa), mutta vartalonhoidossa Organic Shop & Rituals.

Vierailija
9/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista.

Pakko kyllä kysyä, että ripotteleeko apteekki niihin tuotteisiin jotain kultahippuja? Maksavat normimerkit ihan ryöstöhinnan.

Kiva varmaan olla farmaseutin koulutuksella myymässä naamarasvaa. Olkoot kuinka Vichyä. Ja sitä Vichyä saa ihan Prismasta.

Vierailija
10/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien on hinta-laatusuhteeltaan aivan paras sarja.

Vierailija
11/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas negatiivista jengiä täällä kielenkäytöstä päätellen. Kaikkiin asiallisiin aloituksiin tulee negailua ja lyttäämistä, miksi? Jos joku on löytänyt mieleisen merkin niin miksei voi vain sanoa että itselleni sen tuotteet eivät sopineet. Itse jo vähän vanhempi, ja on suosikkituotteita monesta merkistä. Kokeilen siis laajasti kaikkea ja aina löytyy jokin hyvä tuote. Voiteissa kalliimpia, puhdistukseen ym. edullisempia.

Vierailija
12/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekista.

Ei ripottele kultahippuja.  Apteekki on myös liikeyritys eli apteekkitoiminta on  bisnestä vaikka se onkin tarkoin säädeltyä ja valvottua toimintaa lääkkeiden myynnin osalta.

Jos katselet apteekissa myytävää kosmetiikkaa ja voiteita, huomaat että tuotteet ovat laadukkaita ja yleisesti maailmalla tunnettuja merkkejä.

Ja apteekki on erikoisliike, tottahan siellä on kalliimmat hinnat tuotteissa kuin tuoetteissa, kun niitä vertaa Prisman voidehyllyihin.

Onhan Sokoksen kosmetiikka osastollakin kalliimmat hinnat ihan perustuotteilla, verrattun juuri vastaaviin hintoihin Prismassa.

Vierailija
13/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut Lumenen tuotteista iho-oireita, varsinkin ripsarit saavat yläluomet hilseilemään muutaman viikon käytön jälkeen. Kesti aikansa ennen kuin hoksasin mistä oireet tulevat. Olen kokeillut pariin otteeseen ja tulos on ollut sama. 

Lumenen kasvovoiteilla sama juttu. Olen ajatellut, että ehkä joku säilöntäaine aiheuttaa allergiaa?

Käytän Mossan tuotteita. Minusta laadukkaita ja tehokkaita luomutuotteita. Valitettavasti sarjaan ei kuulu öljyputsaria mutta muuten olen ollut tyytyväinen. Päihittää monet satasen purkit mennen tullen. 

Vierailija
14/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin luonnonkosmetiikkaa, ja omalle iholleni sopivimmat tuotteet löytyvät Laveralta, Mossalta ja Madaralta.

Lumenen tuotteista on pelkästään huonoja kokemuksia. Minulla on taipumus ruusufinniin ja suunympärysihottumaan, ja kokeilemani Lumenen tuotteet ovat pahentaneet oireita. Iho kirvelee, punoittaa, kutittaa ja kuivuu ja rasvoittuu yhtä aikaa, ja lisäksi monissa tuotteissa on todella epämiellyttävä haju.

Vierailija
15/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lumenen ripsiväriä ja luomiväriä. Puhdistukseen Sebamediä ja kostutukseen apteekin perusrasvoja.

Vierailija
16/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene ei ole hyvä.

Vierailija
17/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumene on kyllä laadukas kotimainen ihonhoitosarja,  ja parasta siinä on sekin, että suurin osa Lumene tuotteista myös valmistetaan täällä Suomessa.

Lumene on suositti sarja myös ulkomailla, erityisesti japanilaiset ostavat sitä täällä matkaillessaan.

Biothermilla on myös erittäin laadukkaita kosteusvoiteita, hinnaltaan kuitenkin melko kalliita.

Itse käytän noita molempia, aivan samoin kuin ap:kin.

Vartalon kosteukseen käytän toisinaan apteekin kevyttä perusvoidetta.

Suosin aiemmin Lumenea. Ja suosisin mielelläni edelleen mutta tuoksu monissa voiteissa on voimakas. Lisäksi iho ärtyy. Käytän L300-sarjan tuotteita. Samaan on päätynyt tyttäreni, jolla kans tuli iho-oireita Lumenesta. Tuntuu olo petturilta, mutta toivoisin todella, että Lumene päihittäisi tuon merkin tuotteet. Lisäksi monessa tuotteessa Lumene on lopettanut lempituotteen juuri kun siihen on tottunut.

Vierailija
18/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä Mossa, välillä jotain Lumenelta (se hydravoide on meillä miehen kanssa yhteiskäytössä), välillä Avonin tuotteita.

Biothermilta on matkapakkaukset, jotka sain tilaajalahjana, kun tilasin heidän vartalosarjaansa Cocopandasta. Tykkään.

Vierailija
19/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella on joitain hyviä tuotteita, esim. kiinteyttävä pikakaunistaja, mutta pidemmässä käytössä tulee minullekin iho-oireita, silmiä alkaa kutittaa, jne. 

Käytän sekaisin lähes kaikkea Lancomesta apteekkituotteisiin.

Vierailija
20/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki käytin ennen lumenen kasvovoiteita,mutta ei sopinut minun iholle,silmiä vetisti ja kirveli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan