Kellä menee paskimmin tällä hetkellä? Vertaistukea..
Huomenna irtisanominen ja ihan kammottavaa odotella aamua ja sitä tilaisuutta. Juristin kanssa puhuttu ja ei niillä ole edes kunnon syytä, joten tiedän että irtisanominen ei ole mun syytä. Haluavat jonkun halvemman tilalle. Inhottaa se tilaisuus, ei niinkään itse potkut. Helpotus päästä pois siitä työpaikasta.
Kommentit (36)
Yritän epätoivoin vimma tehdä oikein, oikein viisaita keskustelunavauksia, mutta ketään ei oikein tunnu kiinnostavan jauhaa kanssani typeryyksiä. Olen aivan epätoivoinen, aivan maassa tämän vuoksi eikä mikään muu sitten huvita jos siitä ei voi kirjoitella siten että se muita kiinnostaisi ja saisi niin huomiota sekä aivoille ooppiumia. Kääk!!
20, tsemppiä ja voimia! Itse makaan sairaalasängyssä, helvetin kipeänä. Huomenna iso leikkaus ja loppukesä meneekin toipumiseen, jos hengissä selviän. Lisäksi olen työtön, ja huolissani koirasta, joka on lopettanut syömisen. Onneksi lapsilla on kaikki ihan ok vielä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:18"]
Toisesta autosta on jokin rikki ja auto on nyt veholla. Juuri se auto jolla piti huomenna lähteä mökille. Joudumme nyt miehen kanssa tunkemaan kaikki tavaramme kahden hengen pikkuautoon. Vene jolla olemme saareen menossa, kärsii myös jostain koneviasta, joten joudumme soutamaan perille. Koiran tassu on paketissa koska astui eilen lasinsiruun, näyttelyyn tuskin on asiaa kesän aikana kun tassusta on karvat ajeltu. Telkkarimme sanoi myös sopimuksensa irti ja joudumme katsomaan uutisetkin videotykillä. Menkat alkoivat äsken ja vatsa on sekaisin ja kipeä. Että hiton hieno juhannus tulossa. Varmaan tiputamme eväätkin mereen soutumatkalla...
[/quote]
Voi vittu mikä marisija! Joillain on ihan oikeita ongelmia ja sä valitat täällä tuollaisesta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:18"]
Toisesta autosta on jokin rikki ja auto on nyt veholla. Juuri se auto jolla piti huomenna lähteä mökille. Joudumme nyt miehen kanssa tunkemaan kaikki tavaramme kahden hengen pikkuautoon. Vene jolla olemme saareen menossa, kärsii myös jostain koneviasta, joten joudumme soutamaan perille. Koiran tassu on paketissa koska astui eilen lasinsiruun, näyttelyyn tuskin on asiaa kesän aikana kun tassusta on karvat ajeltu. Telkkarimme sanoi myös sopimuksensa irti ja joudumme katsomaan uutisetkin videotykillä. Menkat alkoivat äsken ja vatsa on sekaisin ja kipeä. Että hiton hieno juhannus tulossa. Varmaan tiputamme eväätkin mereen soutumatkalla...
[/quote]
Voi vittu mikä marisija! Joillain on ihan oikeita ongelmia ja sä valitat täällä tuollaisesta.
[/quote]
Toi nyt oli provo, jos et huomannut. Mutta vaihteeksi ihan hyvin tehty sellainen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:01"]
20, tsemppiä ja voimia! Itse makaan sairaalasängyssä, helvetin kipeänä. Huomenna iso leikkaus ja loppukesä meneekin toipumiseen, jos hengissä selviän. Lisäksi olen työtön, ja huolissani koirasta, joka on lopettanut syömisen. Onneksi lapsilla on kaikki ihan ok vielä.
[/quote]
Kiitos! Todella paljon tsemppiä ja voimia sinulle myös! Omat lapseni ovat myös kunnossa ja fiksuja, joten joku asia on hyvin ja tuottaa iloa. Kyllä me tästä selvitään, molemmat sekä koirasi! Lähetän sinulle hyviä ajatuksia huomiselle.
Vaimolla terminaalivaiheen keuhkosyöpä vaikka hän ei ole edes tupakoitsija.
Talous kuralla kun eka multa mureni firma ja sitten vaimolta terveys.
Itellä verenpaineet pilvissä ja elämänhalu nollissa, lapsien takia jatketaan vielä vähän matkaa.
Niin että hauskaa kesää vaan kaikille.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:18"]Toisesta autosta on jokin rikki ja auto on nyt veholla. Juuri se auto jolla piti huomenna lähteä mökille. Joudumme nyt miehen kanssa tunkemaan kaikki tavaramme kahden hengen pikkuautoon. Vene jolla olemme saareen menossa, kärsii myös jostain koneviasta, joten joudumme soutamaan perille. Koiran tassu on paketissa koska astui eilen lasinsiruun, näyttelyyn tuskin on asiaa kesän aikana kun tassusta on karvat ajeltu. Telkkarimme sanoi myös sopimuksensa irti ja joudumme katsomaan uutisetkin videotykillä. Menkat alkoivat äsken ja vatsa on sekaisin ja kipeä. Että hiton hieno juhannus tulossa. Varmaan tiputamme eväätkin mereen soutumatkalla...
[/quote]
Anteeksi jo etukäteen. Mulla ei ole autoa ei venettä ei mökkiä ei oikeastaan muuta kuin vuokra-asunto ja kaksi poikaa. Että itseppä olet kaikki nuo ongelmasi haalinut : D (anteeksi)
Olen vauvan kanssa turvakodissa pikkupaikkakunnalla. Asuntoa ei ole ja turvakoti lopettaa kuun lopussa.
Työttömänä vuodesta 2009. 2 ollu äitiyslomalla sen jälkeen. Nyt vahinkoraskaana ja olen jo ikäloppu 30v.
Elämässä ei enää ikinä tapahdu mitää kivaa, ei rahaa tehdä mitään. Ystäviä vain 2 kpl ja nekin 130km päässä.
Vien joka päivä lapset hoitoon ja nukun 3-4h päiväunet ja odotan iltaa että pääsee taas nukkumaan. Vauvalle en ole ostanut mitään vaikka jo rv32
Mulla ei oikeestaan mikään kauhean huonosti paitsi että olen tosi yksinäinen, juhannuskin menee yksin. Ei sitten mistään pysty iloitsemaankaan eikä millään ole väliä, kun vaan kuolisin pois.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:24"]
Mulla ei oikeestaan mikään kauhean huonosti paitsi että olen tosi yksinäinen, juhannuskin menee yksin. Ei sitten mistään pysty iloitsemaankaan eikä millään ole väliä, kun vaan kuolisin pois.
[/quote]
Mullakin menee juhannus yksin, eli täällä kohtalotoveri. Yritä saada aika kulumaan siedettävästi ja jos se ilokin joskus vielä löytyy. Itse häälyn siinä rajamailla, että heittäytyäkö yksinäiseksi vai osatako nauttia tästäkin tilanteesta.
Olen keski-ikäinen, pitkäaikaistyötön, alkoholisti, kroonisesti sairas leski ja ensi kuusta alkaen myös asunnoton. Hyvin menee mutta menköön.
Mies ilmoitti kuin salama kirkaalta taivaalta että haluaa avioeron. Vei pohjan elämältä ja itsetunnon. Sitten henkistä kiusaamista ja painostamista. Yksinhuoltajuus. Konkurssi, joka vei velkavankeuteen. Loppuunpalaminen. Tästä kaikesta on nyt pari kolme vuotta ja pikkuhiljaa alkaa työkyky palautua. Toivon että velkojankin pääsisin maksamaan jossain vaiheessa. Aika vähän on muistikuvia mitä viime parin vuoden aikana on tapahtunut. Täysin jaloilleen pääseminen on pitkän työn takana, kun joutuu aloittamaan aivan alusta. Mutta suurien vastoinkäymisten ja niistä selviämisen jälkeen tunnen olevani onnellinen tässä hetkessä. Ja tietoisempi elämästä ja olemassa olosta kuin koskaan.
Kaikkien aikojen paskin kesä kyllä tulossa, vaimo petti, jätti ja kuoli, kaikki saman viikon aikana. Voi saatanan saatana :(
Oispa joku jolle puhua, en jaksa enää.
Jopas menee tyypeillä ihan päin helvettiä täällä. Onneksi itellä ei ole kuin rahahuolia ja nekään ei mitään kovin vakavia, pikkusen pelivelkaa sinne sun tänne. Viinaakin tulee juotua pikkasen liian paljon, mut alkoholisti en sentään oo, töissä pärjään ihan hyvin.
Pärjäilkää.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:47"]
Tämä ketju laittaa omat murheet oikeaan mittakaavaan.
[/quote]
Joo niin tekee. Valitettavasti tällä hetkellä olen siellä surkeimmassa päässä tätä ketjua (en ala tähän nyt avautua), mutta uskon, että päivä paistaa vielä joskus tännekin ja joskus olen ollut siinä onnellisessa asemassa, että tuollainen ap:n ongelma olisi ollut ihan järkyttävä tapaus.