Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse kulkemaan rappusia eikä tuolihissiin ole varaa :(

Vierailija
17.06.2015 |

Kuka tietäisi että voiko jostain saada jotain avustusta tämmöseen asiaan. Asutaan omakotilalossa jossa tilat kolmessa tasossa. Jouduin pyörätuoliin täysin yllättäen 5 vkoa sitten. Nyt olen "vankina" yhdessä kerroksessa. Perhe joutuu tuomaan ruoan jne. Pystyn toistaiseksi liikkumaan ilman pyörätuolia lyhyitä matkoja, sängystä vessaan. Minulla ei ole vielä mitään diagnoosia, ei tiedetä että mitä sairastan :( Yleisimmät taudit poissuljettu. Talosta on velkaa eikä ihan hetkessä voida tätä myydäkkään kun remontit kesken... Paniikki alkaa iskeä kaikesta. Mistä apua kotiin kun miehen kesäloma loppuu jne. Mistä rahat siihenkin? Auttakaa

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, myy talosi ja hanki parempi. Et ole säälin arvoinen, vaan ihminen, joka pystyy itse tekemään asioilleen jotain.

Vierailija
42/44 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:03"]

30 ei pidä paikkaansa. Kyllä tarve myönnettiin ja vaikeavammaisen lääkärintodistuskin on.

[/quote]

Katsopa vammaispalvelulakia. Apuvälineistä kuitti kunnalle, jos invaliditeetti on riittävä, kunta maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 23:40"]

Kuule, myy talosi ja hanki parempi. Et ole säälin arvoinen, vaan ihminen, joka pystyy itse tekemään asioilleen jotain.

[/quote]

Porrashissi maksaa vähemmän kuin muutot. Vai meinasitko, että alkaa tuossa kunnossa liikuttelemaan itse kalusteetkin?

Vierailija
44/44 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas.