Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutelemisesta tullut sietämätöntä

Vierailija
02.07.2015 |

Lopetin tupakoinnin muuta viikko sitten. Tästä syystä olen alkanut haistaa ja maistaa asioita, joista en ole päässyt nauttimaan vuosiin. 

Poikaystäväni tupakoi yhä, eikä ole aikeissa lopettaa lähiaikoina. Ongelma on siinä, etten pysty suutelemaan häntä sen röökaamisesta johtuvan vastenmielisen hajun takia. Olen yrittänyt hienovaraisesti vihjata asiasta, mutta jätkä vain pillastuu aiheesta. 

Minusta tuntuu tyhmältä valittaa tupakoinnista, sillä itsekin poltin vielä hetki sitten. En toisaalta haluaisi ottaa sitä riskiä, etten onnistuisikaan lopettamispäätöksessäni. Ja se maku/haju on oikeasti ihan kamala. Miten toimia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Mä inhoan suutelua vaikken koskaan ole polttanutkaan :D

Vierailija
2/2 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeessa. Ei sitä makua/hengityksen hajua tajunnut sillon ollenkaan kun poltti. Mulla ei menny kuin kolme päivää, kun alkoi jo miehen tupakointi ottamaan nenään. Ei sitä tajunnut kuinka pitkään vaatteet haisi tupakalle.. Ruve syöttämään purkkaa miehelle :p Mulla onneksi kävi niin hyvä tuuri, tulin raskaaksi 6kk tupakoinnin lopettamisen jälkeen niin mies lopetti siihen paikkaan tupakoinnin kun testissä näky viiva. Ei tarvinnu enää purkkapussia kanniskella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän