Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkulapsien tyhmät kommentit

Vierailija
17.06.2015 |

Kaupoissa olin ostamas pari pulloa colaa ja jotai muuta. Joku 5v lapsi kommentoi että onpas tolla paljon colaa tai jotai muuta vastaavaa sanoi äitillenssä. Mikä oikeus kakaroilla on kommentoida muitten ostoksia. Ärsyttää.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:12"]

No, mutta kun se lapsi ei vielä osaa kirjoittaa aiheesta näpäärää avausta av:lle. 

[/quote]

Tämä motivointikeino täytyykin ottaa käyttöön heti syksyllä.

t. äikän ope

[/quote]

Apua, nyt me jäädään jännityksellä odottamaan että mitä tuleman pitää!!

Toisaalta, ei hullumpi idea, kunhan vain oppisivat käyttämään tätä meidän upeaa äidinkieltämme. Tarkoitus pyhittää keinot.

Vierailija
22/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:15"]Haloo, pikkulapset eivät osaa suodattaa puheitaan. Sanovat mitä näkevät. Ei nyt kauheasti tarvitse loukkaantua. [/quote] Se minua lapsissa ärsyttää. Jotai maalariteippiä lapsille kauppaan enne menoa että jäi ne tyhmät jutut sanomatta.

[/quote]

Mua ärsyttää tiistai ja aika usein myös torstai. Miksei noita päiviä helvetti soikoon voida ruksata pois kalenterista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh...mua ärsyttää ne akat jotka tulee niiden ylimielisten lastensa kanssa ja kyllä näkee ilmeestä mitä mieltä ihmisistä ollaan.

Kakarat kommentoi ja muijat on kun taräsvarren nielleitä.Kasvatatte pikkupaskiaisia.

Vierailija
24/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:43"]

Heh heh...mua ärsyttää ne akat jotka tulee niiden ylimielisten lastensa kanssa ja kyllä näkee ilmeestä mitä mieltä ihmisistä ollaan.

Kakarat kommentoi ja muijat on kun taräsvarren nielleitä.Kasvatatte pikkupaskiaisia.

[/quote]

Hehhee, sitten niistä tulee isoja paskiaisia ja ne tulevat ja syövät sinut karvoinesi kaikkinesi :-)

Pitääkin muistaa mennä peilin eteen harjoittelemaan ylenkatsetta että on sitten tositilanteessa vakuuttava.

Vierailija
25/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:15"]Haloo, pikkulapset eivät osaa suodattaa puheitaan. Sanovat mitä näkevät. Ei nyt kauheasti tarvitse loukkaantua. [/quote] Se minua lapsissa ärsyttää. Jotai maalariteippiä lapsille kauppaan enne menoa että jäi ne tyhmät jutut sanomatta.

[/quote]

Mikähän sinun aivopierujasi sitten suodattaisi?

Vierailija
26/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jonkun elämän suuret vaikeudet tätä tasoa kuin ap:llä? Täynnä oikeutettua vihaa tullaan sitten valittamaan mammapalstalle...

Vierailija
27/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...rääväsuiden mulkut mammat valittaa että miksei mun juha-petteriä ymmärretä kun ollaan kasvatettu siitä pieni paskapää terroristi joka laukoo mitä sylki suuhun tuo niinkuin kamla äitinsäkin..

Vierailija
28/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsi totesi, että sulla on paljon Colaa. Siis faktan ilman mitään ylimielistä arvostelua. Saman, minkä kassaneitikin näki liukuhihnalla. Häpeääkö ap omaa colankulutustaan? Onko Cola pahasta? Ehkä lapsen kotona on aiheellisesti opetettu, että limuja juodaan harvoin ja vähän, kun ne ei ole hyväksi hampaille?

Vierailija
29/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:16"]

Kumarruin kaupassa ottamaan jotain alahyllyltä ja joku lapsi karjaisi kovaan ääneen "Kattokaa! Möhömaha!" Ja osoitti samalla minua. Olin juuri lihonut lyhyessä ajassa yli 30 kg sairauden takia ja itseluottamus oli nollissa. Ei tuntunut kyllä mukavalta.

[/quote]

Kyynel. Hanki nyt itsetunto jostain.

[/quote]

Joku äidin pikku räkänokka siellä viisastelee?

Vierailija
30/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:12"] Etköhän se sinä ole tyhmempi, kun et osaa edes taivuttaa sanaa "pikkulapset". Muutenkin, eihän se lapsi ymmärrä tuolla loukkaavansa, ihmetteli vain aivan viattomasti. (P. S. Jatkoa varten, se on "pikkulasten") [/quote] Numero 29 tuolta: http://kaino.kotus.fi/sanat/nykysuomi/taivutustyypit.php P.S. Jatkoa varten: lyhenteessä "P.S." ei ole välilyöntiä. :) http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=2061 [/quote]Niin, itsehän et tee koskaan virheitä puhelimella kirjoittaessasi, etkä myöskään ajatusvirheitä. Lienet oikea täydellisyys :)

[/quote]

Minä kirjoitan tarkoituksella virheettömästi silloin, kun katson aiheelliseksi korjata näsäviisaiden kirjoitusvirheitä. Tee sinäkin vastedes samoin, niin ei sitten tarvitse selitellä puhelimista ja keksiä muita surkuhupaisia tekosyitä.

Vierailija
31/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin lapsilleni opetan, ettei saa osoitella tai kommentoida muiden tekemisiä, varsinkaan tuolla tavalla. Minutkin niin opetettiin, enkä kommentoinut muiden tekemisiä kaupassa yms. Ihan sama, mitä se lapsi tarkoittaa, mutta ärayttävää se silti on. Miettikää nyt, jos kyseessä olisi aikuinen. Kyllä niille lapsille pitää käytöstapoja opettaa!

Vierailija
32/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:06"]

Kaupoissa olin ostamas pari pulloa colaa ja jotai muuta. Joku 5v lapsi kommentoi että onpas tolla paljon colaa tai jotai muuta vastaavaa sanoi äitillenssä. Mikä oikeus kakaroilla on kommentoida muitten ostoksia. Ärsyttää.

[/quote]

Ärsyttäähän se kun joskus pelleilyn ja lällätyksen sijaan tollanen taapero 3v saattaa tokaista jotain mitä aikuinen ei sanoisi ja olla vieläpä ihan oikeassa :D Kun lapsella on moraali kohdallaan niin he voivat olla hyvinkin fiksuja ajatuksiltaan, kuten ei kannattaisi polttaa tupakkaa ja haisee pahalta olen kuullut kahdeltakin vieraalta lapselta. "No kunhan käyt läpi kaikki tän ja muutakaan lohduketta keksi" ajattelin vain Joo oikeassa olet. Mulla on jaettu huoltajuus lasteni äidin kanssa ja joskus kun vaihtopäivänä äitillä kesti ja olin laskenut että tänään juon olutta. Minun 4v poika kummasteli kun pitää sitä niin paljon ostaa käydessämme ennen vaihtoa kaupassa :D Ei niitä pidä vakavissaan ottaa. Antaa höpistä ja ottaa ihan viihteenä.

Vierailija
33/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
34/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi ärsyyntynyt mistään Cola-kommentista, lapset nyt välillä heittää mitä sattuu. Muakin on joku taapero luullut pojaksi (olen nainen) ja jotain muutakin älynväläyksiä sitä on muksuilta tullut kuultua.

Siitä olen kyllä samaa mieltä että vanhempien ei pitäisi naureskella lapsen heitoille vaan kertoa että vieraista ihmisistä ei saa mennä laukomaan kommentteja ja toisten osoittelu ja kyttääminen on tyhmää. Noin itsellenikin opetettiin kun olin pentu, vaikkei se toki heti mennyt jakeluun kun rakastin huomiota ja sitä kun sain herätettyä ihmisissä hilpeyttä hölmöillä huuteluilla.

Enemmän mua ärsyttää kun vanhemmat sallivat lapsen häiritsevän käytöksen. Esim. vaikka se kun menen lemmikin kanssa junassa usein ja lapset tulevat räpeltämään eläintä jatkuvasti. Ymmärrän että pieni penkillä istuva eläin on hauska ja söpö lapsista, mutta on vanhempien asia ohjeistaa lasta siitä ettei sitä saa mennä sorkkimaan iman lupaa. Olen joskus itse joutunut sanomaan lapselle että "varo ettei Puppe pure sua, kun se näyttää vähän kyllästyneeltä". Ja tottahan se on että eläin ei pidä jatkuvasta lähentelystä vieraiden taholta, mutta silti jotkut vanhemmat ovat mulkaisseet tosi pahasti kun olen sanonut lapselle että eläin voi purra.

Samoin mua ärsyttää ystäväperheen luona vierailevat sukulaislapset -tai siis niiden vanhemmat- kun lapset käyvät jatkuvasti kopittelemassa perheen hamstereiden terraariota ja vanhemmat eivät puutu siihen mitenkään vaikka yöeläimenä hamsteri tuskin ilahtuu koputtelusta.

Vierailija
35/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli vain kateellinen ap:n kokiksista!

Vierailija
36/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lasten syytä että aikuiset arvostelevat toisia ihmisiä ja siinä ne lapsetkin sen oppii että saa arvostella.Lapsi on puhdas valkoinen paperi johon saa laitettua vaikka mitä paskaaa esim sen että toisista voi puhua rumasti ja toisia voi arvostella.Aikuiset käytöskouluun ja tv.stä pullukka sarjat ja muut paskat pois niin ollaan hyvällä asialla.

Meillä poika 5v esim kävi huomauttamassa seurueelle jotka olivat tukkineet koko jälkäkäytävän että hei huomaatteko että olette vähän leveästi sen jälkeen kun siitä oltiin hänelle sanottu..eipä ois itte hoksannut.Pikkulapsista tulee äkkiä nokkavia!

Vierailija
37/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10 pulloa energiajuomaa booliin, johon pikkupojat kaupassa: "Vau, kattokaa! Tuolla on koko kori täynnä energiajuomaa!". Ei  todellakaan haitannut, lähinnä nauratti.

Vierailija
38/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsäviisaat pikkulapset ovat ärsyttäviä.

Tänään naapurin likka 6v alkoi mua neuvomaan oan 1,5v tytön komentamisessa ja kasvattamisessa, mutta kuitenkin alkoi selittämään että:

"mun mielestä metri on näin pitkä, ootko sä kolme metriä pitkä?"

"En ole, olen 1,5m pitkä"

"Mun mielestä sä oot kolme metriä pitkä"

"En ole. Kolme metriä on noin pitkä kuin toi seinä on pitkä, näetkö, en ole yhtä pitkä"

"Ei kolme metriä oo noin pitkä!"

"Kuule, nää ei oo mielipideasioita, metri on metri ja sillä siisti. Sama asia jos sanoisin, että mun mielestä olet 2v, eikö, eihän se pidä paikkaansa."

"Mun sisko kyl tietää, et kolme metriä on näin pitkä"

AAAARRRGGGHHHHH Lähde himaas siitä pentu!!!   ajattelen mielessäni....

Vierailija
39/70 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 14:45"]

Näsäviisaat pikkulapset ovat ärsyttäviä.

Tänään naapurin likka 6v alkoi mua neuvomaan oan 1,5v tytön komentamisessa ja kasvattamisessa, mutta kuitenkin alkoi selittämään että:

"mun mielestä metri on näin pitkä, ootko sä kolme metriä pitkä?"

"En ole, olen 1,5m pitkä"

"Mun mielestä sä oot kolme metriä pitkä"

"En ole. Kolme metriä on noin pitkä kuin toi seinä on pitkä, näetkö, en ole yhtä pitkä"

"Ei kolme metriä oo noin pitkä!"

"Kuule, nää ei oo mielipideasioita, metri on metri ja sillä siisti. Sama asia jos sanoisin, että mun mielestä olet 2v, eikö, eihän se pidä paikkaansa."

"Mun sisko kyl tietää, et kolme metriä on näin pitkä"

AAAARRRGGGHHHHH Lähde himaas siitä pentu!!! ajattelen mielessäni....

[/quote]Voi hyvä luoja, kasva sinå edes aikuiseksi!

Vierailija
40/70 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:12"] Etköhän se sinä ole tyhmempi, kun et osaa edes taivuttaa sanaa "pikkulapset". Muutenkin, eihän se lapsi ymmärrä tuolla loukkaavansa, ihmetteli vain aivan viattomasti. (P. S. Jatkoa varten, se on "pikkulasten") [/quote] Numero 29 tuolta: http://kaino.kotus.fi/sanat/nykysuomi/taivutustyypit.php P.S. Jatkoa varten: lyhenteessä "P.S." ei ole välilyöntiä. :) http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=2061 [/quote]Niin, itsehän et tee koskaan virheitä puhelimella kirjoittaessasi, etkä myöskään ajatusvirheitä. Lienet oikea täydellisyys :)

[/quote]

Minä kirjoitan tarkoituksella virheettömästi silloin, kun katson aiheelliseksi korjata näsäviisaiden kirjoitusvirheitä. Tee sinäkin vastedes samoin, niin ei sitten tarvitse selitellä puhelimista ja keksiä muita surkuhupaisia tekosyitä.
[/quote]Sinähän et tunnu edes tietävän, mitä näsäviisas tarkoittaa :D Kannattaa tarkistaa sen merkitys vaikka sanakirjasta. Ja oikeasti? Luet sitä tekstiä niin kauan, että siellä ei ole yhden yhtäkään virhettä? Älä viitsi, kyllä sinne joskus ihan inhimillinen virhe lipsahtaa, vaikka niin täydellinen luuletkin olevasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan