Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pulassa olisitte jos Facebookiin tulisi uusi ominaisuus...

Vierailija
17.06.2015 |

...jonka avulla kaikki näkis viimeisen kuukauden aikana profiilissaan vierailleet ihmiset?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuntuis missään. Vikan kuukauden aikana oon tainnut käydä vaan muutamaa profiilia stalkkaamassa :P

Vierailija
22/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, "stalkkailen" itse vähän sitä sun tätä välillä. Entisiä kavereita, exää välillä, mieheni sukulaisia ja sukulaisten sukulaisia, pikkuserkkujani, muuten vaan mielenkiintoisia tuntemattomia tyyppejä samoista ryhmistä jne. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vähän nolottaisi, ihastuksen seinää aina välillä käyny kattomassa

Vierailija
24/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaisi ja paljon. Stalkkaan jatkuvasti vuosien takaista exääni, hänen lähimpiä ystäviään sekä erityisesti hänen nykyistään. En edes osaa sanoa, miksi teen niin, sillä olen päässyt hänestä yli aikoja sitten ja erosta on jo vuosia, mutta ehkä uteliaisuus ja mielenkiinto johtavat minut stalkkaamaan kerta toisensa jälkeen... Tai sitten en vain oikeasti koskaan päässyt yli - kyseessä oli ensirakkauteni.

Vierailija
25/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis aika paha... kääk! stalkkaan ex-ystäviä, ex-ihastuksia, näiden kumppaneita heh heh

Vierailija
26/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo sanomassa miten ei haittaisi lainkaan, mutta tajusin että olen käynyt lukemassa erään palstalta tutun vainoojapsykon seinää. Voi paska, kusessa ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi