Kuinka pulassa olisitte jos Facebookiin tulisi uusi ominaisuus...
...jonka avulla kaikki näkis viimeisen kuukauden aikana profiilissaan vierailleet ihmiset?
Kommentit (26)
En ollenkaan, "stalkkailen" itse vähän sitä sun tätä välillä. Entisiä kavereita, exää välillä, mieheni sukulaisia ja sukulaisten sukulaisia, pikkuserkkujani, muuten vaan mielenkiintoisia tuntemattomia tyyppejä samoista ryhmistä jne. :)
No ehkä vähän nolottaisi, ihastuksen seinää aina välillä käyny kattomassa
Nolottaisi ja paljon. Stalkkaan jatkuvasti vuosien takaista exääni, hänen lähimpiä ystäviään sekä erityisesti hänen nykyistään. En edes osaa sanoa, miksi teen niin, sillä olen päässyt hänestä yli aikoja sitten ja erosta on jo vuosia, mutta ehkä uteliaisuus ja mielenkiinto johtavat minut stalkkaamaan kerta toisensa jälkeen... Tai sitten en vain oikeasti koskaan päässyt yli - kyseessä oli ensirakkauteni.
olis aika paha... kääk! stalkkaan ex-ystäviä, ex-ihastuksia, näiden kumppaneita heh heh
Olin jo sanomassa miten ei haittaisi lainkaan, mutta tajusin että olen käynyt lukemassa erään palstalta tutun vainoojapsykon seinää. Voi paska, kusessa ollaan.
Eipä tuntuis missään. Vikan kuukauden aikana oon tainnut käydä vaan muutamaa profiilia stalkkaamassa :P