Kuinka pulassa olisitte jos Facebookiin tulisi uusi ominaisuus...
...jonka avulla kaikki näkis viimeisen kuukauden aikana profiilissaan vierailleet ihmiset?
Kommentit (26)
So?Stalkkaamiseen erillinen profiili senkin amatööri
No jos tollanen tulis, niin loppuis mun facen käyttö. Pulassa en olisi, mutta hiukan nolottaisi
Helpottuisin koska keväällä just lopetin entisen poikaystävän stalkkaamisen. Eli ei näkyisi minua niissä tiedoissa :D
Mä missään pulassa olisi. Olen käynyt kurkkimassa muutamia kavereiden kavereita, että onko tää se yks sieltä konferenssista yms., mutta mitäs sitten? Eikö se ole ikään kuin FB:n ideakin? Että löydetään vanhoja tuttuja, joihin ei välttämättä muuten ole pidetty yhteyttä. Itse taas olen niin arkisen harmaa, että tuskin mua kukaan stalkkaa.
Olisin PULASSA. Sattuu ees kuvitella.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:59"]Mä missään pulassa olisi. Olen käynyt kurkkimassa muutamia kavereiden kavereita, että onko tää se yks sieltä konferenssista yms., mutta mitäs sitten? Eikö se ole ikään kuin FB:n ideakin? Että löydetään vanhoja tuttuja, joihin ei välttämättä muuten ole pidetty yhteyttä. Itse taas olen niin arkisen harmaa, että tuskin mua kukaan stalkkaa.
[/quote]
Ei ole idea käydä monta kertaa viikossa kurkkimassa henkilön X profiilia joka ei edes kuulu kaverilistaan. Kuten minä teen. Olen pöpi. Nolottaisi hurjasti.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:59"]Mä missään pulassa olisi. Olen käynyt kurkkimassa muutamia kavereiden kavereita, että onko tää se yks sieltä konferenssista yms., mutta mitäs sitten? Eikö se ole ikään kuin FB:n ideakin? Että löydetään vanhoja tuttuja, joihin ei välttämättä muuten ole pidetty yhteyttä. Itse taas olen niin arkisen harmaa, että tuskin mua kukaan stalkkaa. [/quote] Ei ole idea käydä monta kertaa viikossa kurkkimassa henkilön X profiilia joka ei edes kuulu kaverilistaan. Kuten minä teen. Olen pöpi. Nolottaisi hurjasti.
[/quote]
No mä sanoisin kyllä, että pöpi on se, joka mahdollistaa tuon. Jos on ruksit oikeissa kohdissa, niin eihän sieltä mitään edes näy asiaan kuulumattomille.
En olisi pulassa, koska en muutenkaan kehtaa stalkata ketään/ei ole siihen suurempaa tarvetta. Jonkun tutuntutun oon voinut käydä huvikseni katsomassa, jos on ollut vaikka kiinnostavan näköinen kuva, mutta mitäs sitten.
Enemmän olisin pulassa, jos facen kautta voisi seurata muuta netin käyttöäni ja nähdä viestini keskustelupalstoilta.
Nimim. Oudolla fetissillä varustettu poke-riippuvainen neiti.
En ole edes käynyt fb:ssä viimeiseen kuukauteen.
Oon sen verran vainoharhainen, että mulla on feikkiprofiili stalkkailua varten. Ei siis haittaisi. :D
Juu en oo naamakirjassa koskaan ollutkaan ja ylpeä siitä. Ilmeisesti koko muu maailma on. Ei voisi vähempää kiinnostaa. T. nainen 40v
Olisin kusessa. Vajoaisin maan alle.
Häpeäisin. Stalkkaan poikaystävän exää... sen kuvia ja sitä, onko mun poikaystävä tykännyt niistä kuvista...
En olisi ollenkaan pulassa, oon viimeks selaillut toisten seiniä joskus 4 vuotta sitten. Liityin facebookiin 5 vuotta sitten ja vuoden verran käytin aktiivisesti. Tuolloinkin sain hillittyä itseni enkä kertaakaan esim stalkannut sen aikaista ihastustani. Ainoan kerran jouduin kattomaan sen seinää kun kaveri näytti kyseisen tyypin uutta profiilikuvaansa omasta kännykästään. Nykyään käyn siellä jos on joku opiskeluryhmän juttu tai joku lähettänyt yksityisviestin (sähköpostiin tulee ilmoitus). Oon oikeastaan aika ihmeissäni omasta käytöksestäni, koska mä olen todella utelias ja nautin juoruista.. :D
En ole facebookissa mutta jos tämä tulisi instagramiin niin herranjumala.
Joo mä en liikkuis ikinä enää kotoota mihinkään. No ehkä lähisiwaan. No ei, en sinnekkään, olen käynyt muutaman kerran sen hyvännäköisen mieskassan profiilissa. Jooh, kuolisin nälkään.
Stalkkailen ehkä parin kuukauden välein exäni nykyistä. Jos stalkkauksen kohde sais tietoonsa, että stalkkaan niin ihan sama oikeestaan. Mulla on myös feikkiprofiili, jolla stalkkaan exää, koska hän on pistänyt mun oikean profiilin mustalle listalle. :D Ei olla enää missään väleissä, en ees tiiä miksi stalkkaan.. Välillä vaan mietin mitähän sille kuuluu. Varmaan pitäis vaa lopettaa tää stalkkaaminen :D
P.s. Nyt kun tuli puheeksi stalkkaus, niin heti tekee mieli taas stalkkaa :D
Ja innolla ootan niitä "Minähän en ole Facebookissa" - kommentteja. Koska nehän ovat selkeästi tämän keskustelun idea.