Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oonko ainut kenen mielestä on uusavutonta ettei äiti

Vierailija
17.06.2015 |

"Pääse" kampaajalle kun vauva on kuitenkin jo puoli vuotias?? Ja kuitenkin lapsen isä asuu samassa taloudessa. Täytyy isovanhemmilla hoidattaa sen aikaa. Ja he asuvat vieläpä kaukana. Mielestäni outo järjestely. Äidillä sitten mieletön marttyyriasenne päällä ja asiasta vouhkaa. Noloa!! Kyseessä kuitenkaan ei ole mikään erityislapsi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä taitaa olla väyän uusavuton, jos ei voi lasta vahtia sen aikaa että äiti pääsisi kampaajalle.

Vierailija
2/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "vähän" ? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita sun napaa kaivaa toisten järjestelyt?

Avutonta on mielestäni kauhistella netissä toisten ihmisten asioilla.

Vierailija
4/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi itse puheenaihe eksyä linjoille?

Vierailija
5/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se on sitä parisuhde-elämää. En minäkään "päässyt" kampaajalle lapsen ensimmäisinä elinvuosina ollenkaan. Enemmän kuitenkin oli kyse siitä, etten oikeasti edes välittänyt käydä kampaajalla. Mieluummin käytin senkin vapaa-ajan johonkin muuhun.

Vierailija
6/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no eriasia onkin jos ei halua käydä. Mutta se että nostaa asiasta julkisen metelin. Ei voi ymmärtää

Vierailija
7/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kyse vieläpä oli pelkästä leikkauksesta jossa aikaa meni 20min :D

Vierailija
8/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä  en käy koskaan kampaajallla. mun mielestä on avutonta, jos perheestä ei löydy ihmsitä, joka voi värjätä tyvärin piilonn ja tasata tukan saksilla.

Vierailija
9/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi kyl onkin niitä marttyyriäitejä jotka eivät ehdi edes syömään saati vessassa käymään :D rajansa kontrollifriikkeydelläkin

Vierailija
10/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäisestä vielä tiedä onko erityislapsi vai ei, monesti se tulee vasta myöhemmin ilmi. Mutta kyllähän isän pitäisi pärjätä jos isovanhemmatkin pärjää.

Vierailija
11/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän myös yhden tollasen. On uskis ja todella yliampuva kaikissa asioissa

Vierailija
12/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähän voi olla jotain ihan muutakin mitä et vaan tiedä saati ymmärrä.

Sain lapsen ja tietysti vauva kohdussa kuuli kun sanoin ettei tämä lapsi syö tuttia tai pulloa. Otti sen hyvin kirjaimellisesti.

Lähdin yksin kauppaan 7kk synnytyksestä, tissitakiainen isän kanssa kotona. Itkin ja hätäilin itse koko matkan ja olin ihan paniikissa, itsellä oli ihan hirveä olo siitä.

Meni 1,5v että lähdin ekaa kertaa ulos niin että huomasin olevani ihan rento, omissa ajatuksissani ja huoleton. Onko se sitten uusavuttomuutta, en usko mutta asia ei aina ole sitä miltä näyttää.

Olisin minäkin halunnut kampaajalle mutta olisin juossut väri päässä kotiin.

Vierailija
13/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla tuntuu olevan termit hukassa... Ei kai se uusavutonta ole, jos ei uskalla tms. jättää lasta isälleen hoitoon vaan mieluummin antaa isovanhemmille. Ylihuolehtivaisuutta, marttyrointia, uhriutumista tms. se voisi olla, mutta ei kyllä uusavuttomuutta.

Vierailija
14/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä termeillä jos pääpointti tuli selväksi? Kyllä se lapsen kannalta varmaan fiksumpaa olisi olla tutun isän hoivissa kuin isovanhempien joita on nähnyt kahdesti koko elämänsä aikana.

Vierailija
15/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä uusavuttomuutta on se ettei voi isälle sanoa suoraan että hoidat nyt lasta kun käyn kampaajalla. Ja tuo ylikontrollointi on uusavuttomuutta ja epävarmuutta jolla yritetään kompensoida omaa osaamattomuutta

Vierailija
16/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos se isä ei osaa tai halua hoitaa lasta? Silloinhan se isä on uusavuton ja äiti on vain lapsen parasta ajatteleva realisti. Näin ainakin meillä on ollut tilanne.

Vierailija
17/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa koko perhe on yks uusavuttomuus

Vierailija
18/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:25"]Entäpä, jos se isä ei osaa tai halua hoitaa lasta? Silloinhan se isä on uusavuton ja äiti on vain lapsen parasta ajatteleva realisti. Näin ainakin meillä on ollut tilanne.
[/quote]

Mikä isä se sellainen on?

Vierailija
19/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 14:25"]Entäpä, jos se isä ei osaa tai halua hoitaa lasta? Silloinhan se isä on uusavuton ja äiti on vain lapsen parasta ajatteleva realisti. Näin ainakin meillä on ollut tilanne.
[/quote]

Mikä isä se sellainen on?
[/quote]
Joku isä voi olla jatkuvasti niin kiireinen, ettei ehdi. Ja joku toinen isä voi olla niin epäkäytännöllinen sählä, että sellaisen hoitoon ei lasta uskalla jättää.

Vierailija
20/20 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:56"]mä  en käy koskaan kampaajallla. mun mielestä on avutonta, jos perheestä ei löydy ihmsitä, joka voi värjätä tyvärin piilonn ja tasata tukan saksilla.
[/quote]

Juu niin on. Ja uusavuttomuuden huippu: Näin kaupassa kun joku osti perunoita!! Aika uusavutonta mun mielestä, ettei voi itse kasvattaa niitä. Saati sitten jauheliha, ihan kun ei vois itse kasvattaa lehmiä ja tehdä niistä. Kaikki on turhaa ja uusavutonta, mitä MINÄ en tee.