Vanha roosa värisävy. Sopiiko sen kanssa paremmin hopean vai messingin väri? Sisustus
Seinissä tapetti jossa pohja on tuota harmahtavaa roosaa, kuviona siinä ohuita valkoisia raitoja.
Kommentit (29)
Ukko39 kirjoitti:
Sopii just se sävy mikä itseäsi miellyttää, olkoon vaikka paskanruskea.
Asia erikseen, jos sisustat myyntiin, silloin oikea vastaus on maalarinvalkoinen.
Kummatkin sävyt miellyttää, kysynkin siksi mielipiteitä muilta. On mielenkiintoista lukea eri ihmisten näkökulmia asiaan, esiin voi tulla hyviä pointteja joita ei itse ole ajatellutkaan. Ap
Mun mielestä messingin kanssa tuosta tulee joku kuninkaanlinna hässäkkä. Hopea on modernimpi. Mutta makuasia. Mutta mihin sä sitä oot laittamassa? Jos kalusteet valkoisia? Tekstiileihin vai? En mä laittais kumpaakaan. Vai mitä muuta sinne vielä tulisi?
Esim. Teknoksellä on väripaletteja, joista näkee mitkä värit sopii keskenään ja mikä olisi hyvä säväys tehosteväriksi
Hopea hos sinulla on roosan lisäksi harmaata
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä messingin kanssa tuosta tulee joku kuninkaanlinna hässäkkä. Hopea on modernimpi. Mutta makuasia. Mutta mihin sä sitä oot laittamassa? Jos kalusteet valkoisia? Tekstiileihin vai? En mä laittais kumpaakaan. Vai mitä muuta sinne vielä tulisi?
Esim. Teknoksellä on väripaletteja, joista näkee mitkä värit sopii keskenään ja mikä olisi hyvä säväys tehosteväriksi
Esim valaisimien rungon värit, muutamia koriste-esineitä on valittavana jommassa kummassa sävyssä, taulujen/peilin kehykset yms pientä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Molemmat käy. Messinki on nyt muodikkaampi, hopea kestänee paremmin aikaa.
Tämä. Molemmat käyvät hyvin roosan kanssa, mutta messinki on tietysti lämpimämpi ja antaa lämpimämmän kuvan kodista.
Hopea taas on ajattomampi ja raikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim valaisimien rungon värit, muutamia koriste-esineitä on valittavana jommassa kummassa sävyssä, taulujen/peilin kehykset yms pientä. Ap
Siinä tapauksessa hopea, jos sitä tulee paljon.
Jos lähinnä korotukseen, niin sitten messinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat käy. Messinki on nyt muodikkaampi, hopea kestänee paremmin aikaa.
Tämä. Molemmat käyvät hyvin roosan kanssa, mutta messinki on tietysti lämpimämpi ja antaa lämpimämmän kuvan kodista.
Hopea taas on ajattomampi ja raikkaampi.
Ehkä se messinki sopii paremmin, kun on vanhasta talosta kyse🤔 Ap
Sopii just se sävy mikä itseäsi miellyttää, olkoon vaikka paskanruskea.
Asia erikseen, jos sisustat myyntiin, silloin oikea vastaus on maalarinvalkoinen.