Te naiset joita isketään/kehutaan baareissa
Millaisia kehuja saat miehiltä? Entä miten miehet teitä iskee? Minua ei kukaan ole koskaan kehunut/iskenyt baarissa mutta olisi kiva lukea kauniiden naisten kokemuksia, kun en itse tule sellaista (luultavasti) koskaan kokemaan. Mulla ei ole hajuakaan miten miehet kehuu ja/tai iskee naisia kun ei tosiaan sitä omaa kokemusta ole :/
Kommentit (52)
onkos sun äitis ollu simpukka ku oot noin helmi xDD
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon miehet on omaksuneet myös tekniikan, jossa horjutetaan naisen itsetuntoa laukomalla jotain hieman loukkaavaa/arvostelevaa, jotta irtoaisi helpommin. Kiinnostuksen kuitenkin huomaa, kun jäävät takiaisena seuraamaan, vaikka ei reagoisi loukkaukseen mitenkään.
https://en.wikipedia.org/wiki/Negging
Enemmistö tekee tuon väärin. Päätarkoitus ei ole naisen itsetunnon horjuttaminen, vaan sen osoittaminen ettei mies ole epätoivoisesti naisen perässä tai metsästämässä seksiä.
30-vuotiaana ei joku baarikehu enää paljoa kiinnosta. Baarit on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Missä siis sormus, jos on naimisissa? Siitä kyllä heti näkee, onko toinen varattu. Jos on seuraa etsimässä, niin sitä nimetöntähän ensin katsotaan.
Minä oon varmaan aika outo nainen mutta en koskaan käytä vihkisormusta, ja harvoin kyllä katon muidenkaan nimettömiä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:07"]
Vaihtelevasti. On kehuttu kauniiksi ja silmiä "lumoaviksi", mutta myös kysytty suoraan, että annanko pillua :D
Eniten sain kehuja hieman pullukkana (noin 170/70), silloin kaiken näköiset miehet uskalsivat lähestyä. Nyt kun olen hoikempi (170/60), vain hyvännäköiset tulevat juttelemaan.
Niin ja olen siis parisuhteessa saman miehen kanssa ollut jo vuosikausia, mutta käyn kyllä sinkkukavereideni kanssa baareissa parin kuukauden välein.
Apua, jotkut siis OIKEASTI kysyvät suoraan että heruuko pillua? :D Vastaakohan jotkut tohon että heruu? :D Ap
Et todellakaan ole nainen jos tää on sulle uutta. Kaikilta naisilta vingutaan jossain vaiheessa yötä pi***ua, ihan kaiken näköisiltä.
Kauniiksi kehuminen ei tee minuun vaikutusta. Nokkela äly tekee.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti iskemiset on sellaisia, että tullaan moikkaamaan baaritiskillä, tullaan istumaan samaan pöytään ja juttelemaan tai tullaa hinkuttamaan persettä tanssilattialla. Kaksi ekaa ok, viimeinen ei todellakaan ole ok. Kehut on yleensä laatua "olet niin kaunis niin piti tulla juttelemaan / oot koko baarin kaunein nainen / sulla on niin kauniit silmät" eli lauseita, joita varmaan heitellään kaikille näteille naisille illan mittaan.
Mulla sama juttu ollut aina. Tietysti laittaudun iltamenoihin tuntitolkulla. Ja pukeudun. Mutta oon niitä jotka on tanssilattialla koko illan. Juomajonossa ja vessareissulla tulee näitä kommentteja. Ihan kiva kun en oo ihan juniori enää..
Vierailija kirjoitti:
Maailman noloin turn out baarissa ventovieraalta tyypiltä : "Sul on hyvät tissit! Irtooko?"
Minä aloitin joskus että noiden väliin voi tukehtua.
Tavattiin myöhemmin toinen kerta ja silloin me mentiin.mies
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:07"]
Vaihtelevasti. On kehuttu kauniiksi ja silmiä "lumoaviksi", mutta myös kysytty suoraan, että annanko pillua :D
Eniten sain kehuja hieman pullukkana (noin 170/70), silloin kaiken näköiset miehet uskalsivat lähestyä. Nyt kun olen hoikempi (170/60), vain hyvännäköiset tulevat juttelemaan.
Niin ja olen siis parisuhteessa saman miehen kanssa ollut jo vuosikausia, mutta käyn kyllä sinkkukavereideni kanssa baareissa parin kuukauden välein.
Apua, jotkut siis OIKEASTI kysyvät suoraan että heruuko pillua? :D Vastaakohan jotkut tohon että heruu? :D Ap
"Hyvin heruu. Entä teillä päin?"
Vierailija kirjoitti:
30-vuotiaana ei joku baarikehu enää paljoa kiinnosta. Baarit on nähty.
Eikä muuten kiinnosta sellainen baarijehu, joka on kaikki baarit 30-vuotiaaksi mennessä nähnyt.
Toisinaan on joku humalainen liimautunut iholle ja sössöttänyt korvaan, miten komea nainen olen. Rakastunut ja hurmioitunut katseestani ja rinnoistani. Seksin vonkumista.
En ole mitenkään erityisen sievä, enemmän sellainen maatalon riuska emäntä. Vetoaa se joihinkin miehiin, mutta vasta pilkun aikaan kauneuteni on vertaansa vailla ja niskaan hönkijöitä riittää.
En ikävä kyllä ole kiinnostunut tolkuttomassa humalassa mongertavista miehistä. Siksi toisekseen voisi herroille olla kauhistus herätä krapulassa mun vierestä. 😂
Missä siis sormus, jos on naimisissa? Siitä kyllä heti näkee, onko toinen varattu. Jos on seuraa etsimässä, niin sitä nimetöntähän ensin katsotaan.