Te naiset joita isketään/kehutaan baareissa
Millaisia kehuja saat miehiltä? Entä miten miehet teitä iskee? Minua ei kukaan ole koskaan kehunut/iskenyt baarissa mutta olisi kiva lukea kauniiden naisten kokemuksia, kun en itse tule sellaista (luultavasti) koskaan kokemaan. Mulla ei ole hajuakaan miten miehet kehuu ja/tai iskee naisia kun ei tosiaan sitä omaa kokemusta ole :/
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:03"]
Miten te pukeudutte yleensä baariin kun saatte niitä kehuja yms? Ap
[/quote]
En mä tiedä onko vaatteilla sinänsä suurta merkitystä kunhan ne istuu päällä ja on oikean kokoiset :D Eikä mitään liian tyrkkyä. Aina voi ja saa jotain paljasta pintaa olla, mutta hyvän maun rajoissa.
Nuorempana oli enemmän. Olin varmaan itse aktiivisempi. Nyt kävimme pikukaupungissa baarissa. Oli juttelua eri miesten kanssa. Ja sitten pari kivaa tyyppiä tuli juttelemaan. Tosi kiva keskustelu. Ei mitään iskumeininkiä, mies sanoi jotain merkittävää persoonallisuudestani. Jää pitkäksi aikaa mieleen.
Merkitys on omalla asenteella. Ei muulla
t. Vannoutunut uskollinen vaimo
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:51"]
Käy joskus baarissa, niin tiedät
[/quote]
Olen käynyt :/ Ap
Kehutaan kauniiksi. Siinäpä se. Isketään kun olen ilman miestäni (tullaan juttelemaan, haetaan tanssimaan ym) eikä se aina varsinaista iskemistä ole mutta jutuistahan se riippuu onko vai eikö. Ja jos olen mieheni kanssa ne miehet tulee ja kertoo miehelleni kuinka kaunis vaimo hänellä on. Ja tuo on ärsyttävää.
Pääsääntöisesti iskemiset on sellaisia, että tullaan moikkaamaan baaritiskillä, tullaan istumaan samaan pöytään ja juttelemaan tai tullaa hinkuttamaan persettä tanssilattialla. Kaksi ekaa ok, viimeinen ei todellakaan ole ok. Kehut on yleensä laatua "olet niin kaunis niin piti tulla juttelemaan / oot koko baarin kaunein nainen / sulla on niin kauniit silmät" eli lauseita, joita varmaan heitellään kaikille näteille naisille illan mittaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:58"]
Kehutaan kauniiksi. Siinäpä se. Isketään kun olen ilman miestäni (tullaan juttelemaan, haetaan tanssimaan ym) eikä se aina varsinaista iskemistä ole mutta jutuistahan se riippuu onko vai eikö. Ja jos olen mieheni kanssa ne miehet tulee ja kertoo miehelleni kuinka kaunis vaimo hänellä on. Ja tuo on ärsyttävää.
[/quote]
Voi, ihanaa :) <3 Olet varmasti tosi kaunis :) Ap
Aloittaja lienee mies joka etsii iskuvinkkejä.
Monenlaista tapaa ollut, yleisin on se, että mies yksinkertaisesti tulee puhumaan jotain, enkä tottapuhuen edes muista miten aloittavat koska tilanne on niin luonnollinen. Fiksu mies ei kehu, näkeehän sen molempien kehonkielestä, silmäpelistä jne. vetoaako toisen ulkonäkö. Turn offit sanovat heti kättelyssä jotain ulkonäöstäni kuten olet tosi seksikäs, sulla on ihanat rinnat/huulet, olet kaunis tms. Noi kommentit kuuluvat vasta siihen vaiheeseen kun on päästy iholle eli käydään jo vähän kuumina. Enintään voi kehua jonkin aikaa jutteltua esim. vaatetusta/hiustyyliä, niiin minäkin teen, esim. hyvännäköinen paita/farkut/leukaparta, sopii sulle tosi hyvin.
Tai näin mä ajattelen, voihan sitä olla enemmän kehuille persojakin naisia kuin minä.
Vaihtelevasti. On kehuttu kauniiksi ja silmiä "lumoaviksi", mutta myös kysytty suoraan, että annanko pillua :D
Eniten sain kehuja hieman pullukkana (noin 170/70), silloin kaiken näköiset miehet uskalsivat lähestyä. Nyt kun olen hoikempi (170/60), vain hyvännäköiset tulevat juttelemaan.
Niin ja olen siis parisuhteessa saman miehen kanssa ollut jo vuosikausia, mutta käyn kyllä sinkkukavereideni kanssa baareissa parin kuukauden välein.
Yleensä on alettu jutustelemaan niitä näitä ja sitten jossain välissä kehuttu esimerkiksi hymyä tai silmiä. Se on vielä ihan ok, toisin kuin vaikkapa vartalon kommentointi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:03"]
Aloittaja lienee mies joka etsii iskuvinkkejä. Monenlaista tapaa ollut, yleisin on se, että mies yksinkertaisesti tulee puhumaan jotain, enkä tottapuhuen edes muista miten aloittavat koska tilanne on niin luonnollinen. Fiksu mies ei kehu, näkeehän sen molempien kehonkielestä, silmäpelistä jne. vetoaako toisen ulkonäkö. Turn offit sanovat heti kättelyssä jotain ulkonäöstäni kuten olet tosi seksikäs, sulla on ihanat rinnat/huulet, olet kaunis tms. Noi kommentit kuuluvat vasta siihen vaiheeseen kun on päästy iholle eli käydään jo vähän kuumina. Enintään voi kehua jonkin aikaa jutteltua esim. vaatetusta/hiustyyliä, niiin minäkin teen, esim. hyvännäköinen paita/farkut/leukaparta, sopii sulle tosi hyvin. Tai näin mä ajattelen, voihan sitä olla enemmän kehuille persojakin naisia kuin minä.
[/quote]
Olen nainen jota ei ole koskaan isketty/kehuttu baarissa ja kysyn siksi koska olen utelias ja haluan vain kiduttaa itseäni lukiessani näitä kommentteja :D :/ Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:07"]
Vaihtelevasti. On kehuttu kauniiksi ja silmiä "lumoaviksi", mutta myös kysytty suoraan, että annanko pillua :D
Eniten sain kehuja hieman pullukkana (noin 170/70), silloin kaiken näköiset miehet uskalsivat lähestyä. Nyt kun olen hoikempi (170/60), vain hyvännäköiset tulevat juttelemaan.
Niin ja olen siis parisuhteessa saman miehen kanssa ollut jo vuosikausia, mutta käyn kyllä sinkkukavereideni kanssa baareissa parin kuukauden välein.
[/quote]
Apua, jotkut siis OIKEASTI kysyvät suoraan että heruuko pillua? :D Vastaakohan jotkut tohon että heruu? :D Ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:00"]Pääsääntöisesti iskemiset on sellaisia, että tullaan moikkaamaan baaritiskillä, tullaan istumaan samaan pöytään ja juttelemaan tai tullaa hinkuttamaan persettä tanssilattialla. Kaksi ekaa ok, viimeinen ei todellakaan ole ok. Kehut on yleensä laatua "olet niin kaunis niin piti tulla juttelemaan / oot koko baarin kaunein nainen / sulla on niin kauniit silmät" eli lauseita, joita varmaan heitellään kaikille näteille naisille illan mittaan.
[/quote]
Omat kokemukset hyvin pitkälti samanlaisia.
Piristäviä poikkeuksia ovat omalaatuiset iskuyritykset ("mä olen varma että ollaan oltu edellisessä elämässä rakastavaisia") ja kehut ("sulla on sadunkertojaksi sopiva ääni").
Usein vasta baarista lähtiessäni saattoi pitkin iltaa silmäillyt mies tulla pyytämään numeroa. Näiden kanssa tuli usein lähdettyä treffeille myöhemmin.
Voi niitä sinkkuaikoja :D
Parhaimmat iskuyritykset ja tutustumisen on niitä, joissa aletaan jutella ihan spontaanisti tavallisista asioista. Mitä kuuluu, onko kiva ilta jne. Siitä voi jatkaa tai olla jakamatta keskustelua. Sitten on näitä, että "oot tosi hyvännäköinen nainen" ja "sulla on kaunis hymy" jne. Ei nekään ikäviä ole, mutta jos ei-kiinnostava tyyppi jää jankuttamaan pakkien jälkeen, niin ne voi olla rasittavia. On myös suoria ehdotuksia: Haluaisin panna sua. Näytät siltä, että oot hyvä sängyssä. Sulla on mielettömän hyvät tissit. Saisinko nuolla sun pillua. Nähdään pian tuolla vessassa. Haluaisin ottaa sut takaapäin yms. Suorissa ehdotuksissa on se hyvä puoli, ettei ainakaan jää epäselväksi, mitä tyyppi hakee.
Yleensä tulevat vaan ihan juttelemaan, moikkaavat tai jotain. Usein ollessani joidenkin kauniiden kavereiden kanssa liikkeellä miehet lähestyvät porukalla - lähinnä kavereideni takia :D Itse olen aika taviksen näköinen. Ulkonäköäni ei ole juurikaan kehuttu, en ainakaan muista, mutta jos/kun olen alkanut jutella miesten kanssa tai heittää läppää niin ovat kiinnostuneet huumorintajustani, jutuistani tmv. Välillä ovat oikein yllättyneet, että nainen voi kertoa hauskoja juttuja... Siitä sitten alkaneet ehdotella muutakin, esim. että lähdenkö vessaan panemaan (oi kun romanttista). Parisuhteessa olen niin en kyllä mitenkään tee aloitetta tai etsi miestä baarista.
Ei mua yleensä iske kuin todella känniset pojat tai joskus semmoset 10 - 20 vuotta vanhemmat. Ja yleensä ei siis kukaan kiinnostava. Olen onneksi parisuhteessa ja epätoivoiset baarireissut tehty. Ehkä nykyään osaisin itsekin iskeä ja jutella toisin kuin nuorena, ranttuna tyttönä. En ees jutellut kenellekään miehille kuin odotin kivoja poikia tanssimaan. Eipä koskaan tulleet, kun eivät edes huomanneet minua. Siis olin liian ujo ja kiltti. En uskaltanut edes pussata tai katella.
Siis ei ne miehet tuu juttelemaan jossei itse kehtaa edes vilkaista sinne päin, ja välttelee huomiota.
Viimeksi joku mies laittoi kahteen kertaan peilin mun naaman eteen että näkisin itsekin kuinka kaunis oon. Olin pukeutunut kyseisellä hetkellä farkkuihin ja takkiin.
Yllättävän paljon miehet on omaksuneet myös tekniikan, jossa horjutetaan naisen itsetuntoa laukomalla jotain hieman loukkaavaa/arvostelevaa, jotta irtoaisi helpommin. Kiinnostuksen kuitenkin huomaa, kun jäävät takiaisena seuraamaan, vaikka ei reagoisi loukkaukseen mitenkään.
32 jatkaa, siis yleensä ei kukaan ookaan sanonut mitään vaatteista tms. Mulle sanottua
- kauniit silmät
- hyvä perse
- kaunein nainen täällä
- vitun hyvännäköinen
- sellanen nainen, jolla on ulkonäköä mutta jonka kanssa jaksaa myös jutella
- annatko pillua
- veikeän näköinen nainen (?!)