Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joita isketään/kehutaan baareissa

Vierailija
17.06.2015 |

Millaisia kehuja saat miehiltä? Entä miten miehet teitä iskee? Minua ei kukaan ole koskaan kehunut/iskenyt baarissa mutta olisi kiva lukea kauniiden naisten kokemuksia, kun en itse tule sellaista (luultavasti) koskaan kokemaan. Mulla ei ole hajuakaan miten miehet kehuu ja/tai iskee naisia kun ei tosiaan sitä omaa kokemusta ole :/

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:07"]

Vaihtelevasti. On kehuttu kauniiksi ja silmiä "lumoaviksi", mutta myös kysytty suoraan, että annanko pillua :D

Eniten sain kehuja hieman pullukkana (noin 170/70), silloin kaiken näköiset miehet uskalsivat lähestyä. Nyt kun olen hoikempi (170/60), vain hyvännäköiset tulevat juttelemaan.

Niin ja olen siis parisuhteessa saman miehen kanssa ollut jo vuosikausia, mutta käyn kyllä sinkkukavereideni kanssa baareissa parin kuukauden välein.

[/quote]

Apua, jotkut siis OIKEASTI kysyvät suoraan että heruuko pillua? :D Vastaakohan jotkut tohon että heruu? :D Ap

[/quote]

Ainakin yks mun kaveri vastaa :D Hän siis menee itsekin baareihin lähinnä, hänen sanojaan lainaten "kullia metsästämään". Eikä siinä toki mitään, toiset tykkää seksistä tuntemattomien kanssa jne että miksipä ei menisi suoraan asiaan :D

Vierailija
2/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisen kaunis, joten en saa mitenkään merkittäviä aloitteita, vaikka niitä on tullut jonkin verran. Tanssilattialla monet ovat tulleet tanssimaan siihen ja kysyvät, haenko juomista heidän kanssa tai nimeä on tai jotain muuta. Joku umpikänninen pysäytti minut leikkimielisesti tuuppaisemalla, kun ohi kävellessään kiinnitti silmänsä muhun. Olemme vieläkin parin vuoden jälkeen tekemisissä, kavereina. Yksi oli kaverin kaveri, joka alkoi tehdä tuttavuutta sen illan aikana esittelyn jälkeen ja meille tuli seksisuhde. Yleensä miehet ovat jotenkin samasta porukasta, jonkun tuttuja, vieraat ei lähesty niin usein. Huomaan miesten katsovan usein ja ehkä tulisivat juttelemaan, jos vinkkaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 13:17"]

En ole erityisen kaunis, joten en saa mitenkään merkittäviä aloitteita, vaikka niitä on tullut jonkin verran. Tanssilattialla monet ovat tulleet tanssimaan siihen ja kysyvät, haenko juomista heidän kanssa tai nimeä on tai jotain muuta. Joku umpikänninen pysäytti minut leikkimielisesti tuuppaisemalla, kun ohi kävellessään kiinnitti silmänsä muhun. Olemme vieläkin parin vuoden jälkeen tekemisissä, kavereina. Yksi oli kaverin kaveri, joka alkoi tehdä tuttavuutta sen illan aikana esittelyn jälkeen ja meille tuli seksisuhde. Yleensä miehet ovat jotenkin samasta porukasta, jonkun tuttuja, vieraat ei lähesty niin usein. Huomaan miesten katsovan usein ja ehkä tulisivat juttelemaan, jos vinkkaisin.

[/quote]

Surullista, että koet ettet ole erityisen kaunis ja kuitenkin sullakin on sitä vientiä :/ Ap

Vierailija
4/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikehut nyt on mitä on, usein kömpelöitä seksiseuran hakemiseen liittyviä yrityksiä eivätkä välttämättä tarkoita yhtään mitään.
Aidoimmat ja siten parhaimmat kehut saa miehiltä jotka jo tuntee jotenkin edes, oli paikka sitten baari tai joku muu. Esim. spontaani kommentti "onpa sulla kiva kesämekko/hiukset kivasti/upeet kengät, tuoksut hyvältä, nätti meikki". Joskus vaan ihan liian pitkä kiinteä katsekin on itsellään kehu, ehtii itse ajatella kokonaisen lauseen että okeiiii....lopeta jo, mä nään että sä tuijotat mua ja justiin kohta näkee mun mieskin, tai no nyt se jo näki, heh.
Nainen 42v

Vierailija
5/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ne kehut lähinnä kyynistää, koska koen, että niillä on tarkoitus päästä pöksyihin. Olen aika tavallisen näköinen nainen, enkä siis tunnista itseäni sellaisesta kehusta, että joku kehuisi kauniiksi. Toki sitten taas voin yhdistää itseeni helpommin sellaisia kehuja, että olen tehnyt jonkun asian hyvin tai että vaate päälläni on kiva, mutta nuo ovat sellaisia, joita odotan enemmän ihmisiltä, jotka tuntevat minut. Siten jonkun tuntemattoman kehu voi jäädä ontoksi.

Baarissa olen kyllä ollut kuitenkin helposti lähestyttävä, olen sosiaalinen ja juttelen mukavia melkein kelle vaan, se liittyy siihenkin. Ikävä kyllä näin en ole koskaan tutustunut kehenkään baarissa paremmin mutta olen käynyt joskus ihan hyviä keskusteluja ja hauskaa on myös ollut.

Mielestäni ei aina tarvitse odotella, että joku muu tulee juttelemaan, sopivassa kohdassa voi itsekin alkaa jutella.

Vierailija
6/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niitä tyypillisiä kehuja kauniista silmistä tai hymystä tai ylipäätään ulkonäöstä. Iskeminen yleensä ilmenee ihan vaan juttelemisella ja ties mitä kaikkea kysymisellä. Usein myös tullaan tanssimaan ja väkisin yritetään halailla tai tarttua toisinaan käsiin, toisinaan ihan suoraan pepulle. Viimeksi huvitti kun minun ja kaverini tanssiessa ympärillemme änki viisi jätkää (kaksi heistä oli kaveruksia, muut ilmeisesti toisilleen vieraita) ja yritti näyttää et miten on parempia kun muut. :D yks näytti kuinka osas tanssia, toinen yritti tanssittaa mua, kolmas iski silmää ja yritti jos miten ilmeillä ja muista en edes muista.
Toki myös numeroa kysellään ja ehdotellaan kaikenlaista, mutta sanonkin aina, ettei mieheni pitäisi ajatuksesta.
Kerran myös yksi tuli kysymään, että onko mulla poikaystävää, johon vastasin, ettei ole. Siinä hän sitten ihmetteli miten näin kauniilla naisella ei sellaista ole, johon vastasin, ettei mun aviomies anna lupaa. Lähti sitten nauraen pois.

Vierailija
7/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tulee vain juttelemaan aloittamalla vaikka moikkaamalla baaritiskillä tms mut tässä tämmösiä pääsäntöisä teemoja iskemisessä:

Kehutaan:

-kauniiksi

-seksikkääksi

(kahteen ekaan "koko baarin kaunein/seksikkäin" tms... ja selitetään et "kaikki miehet kattoo/puhuu" )

-tyttömäiseksi

-persettä

-silmiä

-tyyliä

-kenkiä, kynsiä, tukkaa, meikkiä, ns "lookia"

-hymyä

-tanssimooveja hahaha...

- mielenkiintoiseksi

Kysytään:

-olenko malli/fitnessmalli ja pitäisi olla kun sanotaan et ei

- olenko urheilija / mitä harrastan / käynkö paljon salilla (luonnollisesti jatkuu "koska ....")

- ollaanko tavattu jossain / oon nähnyt jossain tms.....

-tiskille

-röökille

-tanssimaan

-jatkoille

-numeroa

-pillua yms suoraa seksiin viittaavaa

........

Eli IHAN MISTÄ TAHANSA asiasta miehet voi kehua kun yrittävät saada seuraa

Vierailija
8/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kehutaan silmälaseja (:D), vartaloo (selvä..?), vaatteita tai luonnetta. Monesti pyydetään jatkoille tai vongutaan yöks, mutta en haluu koskaan lähtee. Määh :D

Vierailija
9/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pillun kiilto silmissä ne miehet ny päästävät suusta mitä tahansa. Söpöksi useimmiten sanovat. Sit jos on kiva mies sanon sille että nyt mennään teille ettei jaksa jauha enää paskaa. Toimii.

Vierailija
10/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet baarissa/festareilla tms. Sellasessa paikassa jossa on paljon (humalaisia)ihmisiä tällaisen ilmiön: kävelet jostain esim ihmisjoukon läpi ja joukossa seisoskelevat miehet jotenkin suurieleisesti huomioivat sun olemassaolos siinä. Siis niinku jää tarkotuksella tuijottamaan ällöttävän näkösenä sillee että kaikki varmasti huomaa!

Vierailija
11/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat eivät voi iskemättä lähteä mihinkään.

Vierailija
12/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman noloin turn out baarissa ventovieraalta tyypiltä : "Sul on hyvät tissit! Irtooko?"

Vierailija
13/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:52"]Maailman noloin turn out baarissa ventovieraalta tyypiltä : "Sul on hyvät tissit! Irtooko?"
[/quote]
Hyi:D on ne jotkut sitten tökeröitä noiden iskurepliikkiensä kanssa...

Vierailija
14/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei enää seisonu entisen muijan kanssa kun se rupsahti, lähekkö panee?"

Vierailija
15/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ikinä isketä suoraan, kuulen vaan joskus sellaisia "VITTU TOI OLI HYVÄNNÄKÖINEN KATO NYT" -huutoja. Ei sillä että valittaisin, oon kovin epäsosiaalinen enkä tykkää jutella vieraille.

Vierailija
16/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pukeudutte yleensä baariin kun saatte niitä kehuja yms? Ap

Vierailija
17/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei baareissa isketä, mutta sitten ihan arkisilla paikoilla kiinnostuneita miehiä on ollut tarjolla.

Vierailija
18/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä kehutaan, useamman kerran sanottu että olen kaunein koskaan näkemänsä nainen, persettä kehutaan, jopa koruja kehutaan, huulia kehutaan, joskus joku "rakastuu" kauheesti.

Vierailija
19/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tulee sekä naiset, että miehet kehumaan :)

Vierailija
20/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää että vaatteita tai meikkiä kehutaan?! Sehän vaan tarkoittaa, että oon ostanut jotain kivaa, tai olen hyvä meikkaamaan. Tulee semmonen olo, että eikö mussa mitään muuta kehuttavaa oo kuin vaate päälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi