Persukansanedustaja poseeraa äärioikeistolaisten kanssa
On ne persut vaan vekkuleita...
Kommentit (47)
Reippai poikii...semmottii urheiluhenkissii ja luonnos viihtyvvii velikultii:)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:55"]
mitä väliä?
[/quote]
Ai mitä väliä että PS-kansanedustaja kaveeraa julkisesti uusnatsien kanssa? mietipä hetki...
[/quote]Jos kerran rikos on tapahtunut, niin ilmoita poliisille, tai hanki oma elämä. Oppositio tuntuu olevan sulle oikea paikka.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:55"]
mitä väliä?
[/quote]
Ai mitä väliä että PS-kansanedustaja kaveeraa julkisesti uusnatsien kanssa? mietipä hetki...
[/quote]Jos kerran rikos on tapahtunut, niin ilmoita poliisille, tai hanki oma elämä. Oppositio tuntuu olevan sulle oikea paikka.
[/quote]
Ei kai kukaan väitä että jotakin rikollista olisi tapahtunut? Kyse on perussuomalaisten uskottavuudesta hallituspuolueena. Kaveri hengailee vapaa-aikanaan äärettömän vähä-älyisten natsirikollisten kanssa, jotka uhkaavat Suomen turvallisuutta ja itsenäisyyttä. Olemalla puuttumatta tähän Perussuomalaiset hyväksyvät Suomalaisvastaisen terrorismin ja natsismin.
Olli Immosen natsikavereihin kuuluvat luuserit pitävät Halla-ahoa Terhoa salonkipersuina, joiden ajattelu on yhtä suomalaista kuin George W. Bushin. Harva kuitenkaan pitää Terhoa tai Halla-ahoa minään muuna kuin maahanmuuttopopulismiin opportunistisesti tarttuneina peruskokoomuslaisina.
Eugen Schauman teki Suomen historian tunnetuimman poliittisen murhan, kun vastusti venäläistämistoimia, mm. pakkovenäjää. Venäjän näkökulmasta hän oli terroristi, Suomen näkökulmasta vapaustaistelija. Voisin itse osallistua kyseisen henkilön muistojuhlaan. Schauman totesi itse:
"On hirveää ottaa toinen ihminen hengiltä. Omalla elämälläni olen minä sovittava rikokseni. Tehtyäni tämän päätöksen olen minä saanut rauhan; tyynenä ja iloisena menen nyt kuolemaan."
Siis tuolla logiikalla olisi siis ihan ok jos kansanedustaja ihan vaan vapaa-aikanaan yksityishenkilönä hengaisi vaikkapa ISIS-porukan kanssa?