Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannuksen viettoon anoppilaan - vain meiltä pyydetään rahaa

Vierailija
17.06.2015 |

Miehellä useita sisaruksia, joilla kaikilla enemmän tai vähemmän perhettä. Meillä ei le vielä lapsia. Kokoonnutaan anoppilaan juhannukseksi, ja vain meitä on pyydetty osallistumaan ruokahankintoihin. Eli 20 hengen porukasta 4 maksaa 99%. Sama juttu joka joulu, joka vietetään anoppilassa. Saa olla vika kerta, kun sinne lähden muiden juttuja maksamaan :(

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksatte?

Vierailija
2/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suostutte tuollaiseen ja kai olet kysynyt, miksi vain teidän pitää osallistua maksamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että vain teiltä? Mitä antavat selitykseksi? Onko muilla rahapulaa?

Epäreiluahan tuo on, enkä menisi itsekään.

Vierailija
4/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. En menisi.

Vierailija
5/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä kysyneet syytä? Kuulostaa tosi epäreilulta. Kannattaisi ottaa asia esille. Jos appivanhemmilla on jotenkin ajatuksena, että teillä olisi varaa osallistua, mutta muilla ei? 

Vierailija
6/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin itse aiheutettu ongelma.

Vierailija
7/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:55"]Miksi maksatte?
[/quote]
Koska musta on kohtuutonta maksattaa myöskään appivanhemmilla meidän juhannussapuskoita/-juomia. Mua ei siis haittaa maksaa tai tuoda ruokaa, mut vituttaa, kun aina huomaa olevansa ainoa vieras, joka osallistuu kuluihin. Ap

Vierailija
8/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vietätte juhannusta anoppilassa?

Vierailija
9/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa anoppilat on todella mielenkiintoisia

Vierailija
10/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö muut vieraat että joudutte maksamaan? En kyllä itse hyväksyisi tällaista meininkiä, vaikka olisin ns. saamapuolella...

Vierailija
11/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:56"]Mistä tiedät, että vain teiltä? Mitä antavat selitykseksi? Onko muilla rahapulaa?

Epäreiluahan tuo on, enkä menisi itsekään.
[/quote]
Varmaankin kuvittelevat, että lapsettomana parina meillä olisi jotenkin erityisen paljon ylimääräistä rahaa. Ja me annetaan rahaa, koska tullaan bussilla kauempaa, eikä oikein saada roudattua makkaroita ja muita repuissa. Ap

Vierailija
12/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi laittaa sähköpostia osallistujille etukäteen, että voisivat hoitaa oman osuutensa?

Vierailija
13/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytävätkö appivanhemmat teiltä rahaa vai vietkö omaehtoisesti ruuat ja juomat mennessäsi? Tässä on iso ero. 

Vierailija
14/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miksi juhannuksia ja jouluja vietetään toisten nurkissa ylipäänsä. Me pysymme kotona mieheni kanssa. Juhannusta emme edes vietä.

Vierailija
15/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotte vain omat ruokanne. En todellakaan maksaisi muiden eväitä vuodesta toiseen.

Vierailija
16/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:01"]Tietävätkö muut vieraat että joudutte maksamaan? En kyllä itse hyväksyisi tällaista meininkiä, vaikka olisin ns. saamapuolella...
[/quote]
Tietää ne. Jouluna muidenkin piti tuoda sitä ja tätä, mutta loppujen lopuksi me oltiin ainoita, jotka osti mitään. Koko perheessä sanat on aina olleet tekoja suurempia. Ap

Vierailija
17/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuoko muut kuitenkin ruokaa vai?

Vierailija
18/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän EI OLE pakko maksaa tai viedä ruokia muille! Nyt niskasta itseäsi kiinni! Viette tasan omat ruokanne. Jos muut harmistuu niin oma vikansa, osaavatpa ensi kerralla tuoda omat eväät.

Vierailija
19/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teette poikkeuksen. Viette sinne vain oman osuutenne, joko rahana tai sitten syömisenä.
Aivan älytöntä tuollainen. Muut varmaan ajattelevat, että ovat oikeutettuja elämään teidän siivellä, koska teillä ei ole lapsia ja sitä kautta pitäisi olla enemmän rahaa kuin muilla.

Vierailija
20/52 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten jonkun vanhemmat ottaa rahaa ruuista. Juomia ei tarvitse kenellekään ostas, mutta kyllä mun vanhemmat naurais, jos mä niille rahaa ruuasta kiikuttaisin.