Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HM:n uusin kuvasto ja loppuunmyydyt tuotteet?

Vierailija
17.06.2015 |

Eilen toi posti kuvaston kotiin ja iltapäivällä, kun olin tekemässä pantterikuvioisesta maksimekosta tilausta ostoskorista kassalle, niin kone alkoi herjaamaan, että yrität ostaa tuotteita liian monta kerralla.. Kohta olikin teksti, että loppuunmyyty. Ärsyttävä tuo systeemi, että ostoskorissa olevat tuotteetkaan eivät käytännössä ole varattuja sinulle :( Miten pieniä eriä ne ottavat noita tuotteita myyntiin, kun heti ovat loppuunmyytyjä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:53"]
[/quote]

Luuletko että ne rupeaa panttaamalla yuotetta sulle jos on halukkaita ja nopeampia ostajia? Ei tietenkään ala! Kaikki on tarkoitus myydä pois eikä odotella puoli vuorokautta että koska sä haluaisit sen ostaa vai et.
[/quote]
Niin, hennesissä eivät panttaa mutta vaikka aiemmin ketjussa mainitussa Asos.comissa se tuote pysyy ostoskorissa olikos kaksi tuntia. Kyllä tunninkin vara musta riittäisi. Onko sillä väliä, ostaako tuotteen joku NYT vai ostanko mä sen tunnin päästä? Myös siinä tapauksessa jos mä muutan mieleni ja en ostaisi, joku sen varmaan haluaisi uudestaan lyhyen ajan sisällä. Olisi kiinnostavaa tietää, mitkä ovat perustelut sille, saako vai eikö saa tuotetta varata ostoskorissa, koska yrityksillä varmaan jotkut syyt eri käytännölle on. Ymmärrän kyllä, että tavaran pitää kiertää ja kaupan olla kannattavaa. Asiakasystävällisyyskin on tässä yksi tärkeä aspekti.
[/quote]

Todella suuret murheet sullaki elämässäs on

Vierailija
2/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet tuotteet, jotka ovat tänään loppuun myytyjä, saattavat huomenna olla taas myynnissä. olen itse päätellyt, että heille palautetaan varmasti todella suuri osa tilatuista tuotteista, ja sitten palaavat siis varastoon. eli tilanne elää koko ajan. olen yleensä saanut kaiken minkä haluan, jos olen parina päivänä jaksanut käydä katsomassa, olisiko kokoani nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein myös kerran tästä aloituksen.. kun lisään tuotteen ostoskoriin, koen että se on minun. mutta kun jatkan shoppailua, häviääkin ostoskorini sisältö kuin pieru saharaan ! :O

Vierailija
4/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmeininkiä. Valitsemasi tuotteet ovat lähes poikkeuksetta loppuunmyytyjä kassalle päästessäsi.

Vierailija
5/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No h&m:n nettikaupassa tosiaan kaikki loppuu aina kesken. Mutta miten monta sä yritit niitä mekkoja ostaa, jos ei lukumäärän takia myynyt?

Vierailija
6/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuon mekon päätin ostaa siis heti, kun olin sen ostoskoriini klikannut, eikä se todellakaan kerennyt olla siinä kuin muutaman sekunnin, mutta sekin oli liikaa järjestelmälle, joka herjasi minun haluavan ostaa liikaa tuotteita kerralla ja loppuunmyi sen jollekin koristani. Joskus olen saanut jonkun loppuunmyydyn tuotteen ostetuksi kyttäämällä, mutta se on todella ärsyttävää ja aikaa vievää. Ei kiitos!

Vierailija
7/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne vaatteet olleet netissä myynnissä jo ennen kuin postinjakaja on vihdoin jaksantu raahata kuvaston sinulle kotiin, ei ihme, että ovat jo loppuneet.

Vierailija
8/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ostan mieluimmin esim asos.comista, siellä tuote on sinulle varattuna tietyn ajan

Vierailija
9/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi mekko oli ostoskorissa, mutta ilmeisesti aiheutti järjestelmässä virhetilanteen, kun joku ehti ostaa tuotteen loppuun samaan aikaan.

Vierailija
10/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla oli nyt sormensa pelissä.
Hän ei halua sinun pukeutuvan pantterikuvioituun maksimekkoon.

Vierailija
11/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä osta sitä lasten tekemää pantterimekkoa.

Vierailija
12/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hm nettikauppa on kyllä paska. Ja en oo kans koskaan tajunnu että kun laittaa tuotteen ostoskoriin, niin sit se onkin 5min kuluttua loppu! Eihän kukaan kaupassakaan vie mun maitopurkkia, jos oon sen koriini jo laittanut. Olisko se niin vaikeeta, jos asiakas sais vaikka tunnin säilyttää tuotetta ostoskorissa, että ehtis shoppailla rauhassa. Oon myös miettinyt, onko tuo markkinointitekniikkaa. Tulee ostettua kiireessä virhetuotteita, tai tekee monta tilausta, koska kaikkea ei saanut kerralla?

Vierailija
13/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin ärsyttävää! Yritin eilen ostaa yhtä tuotetta verkkokaupassa mutta kun pääsin kassalle asti niin tuli ilmoitus että tuote on loppuunmyyty. Silti tuote aina vaan näkyi siellä sivulla ja se oli mahdollista lisätä ostoskoriin. Sitten lopulta se poistui. Äsken huomasin sen taas sivuilla, ja sinä aikana kun kirjauduin sisälle se hävisi. Ja kyse ei ole mistään aletuotteesta. Oikeasti, ärsyttävää. Päättäkää nyt jo onko se loppuunmyyty vai ei.

Vierailija
14/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"]Toi hm nettikauppa on kyllä paska. Ja en oo kans koskaan tajunnu että kun laittaa tuotteen ostoskoriin, niin sit se onkin 5min kuluttua loppu! Eihän kukaan kaupassakaan vie mun maitopurkkia, jos oon sen koriini jo laittanut. Olisko se niin vaikeeta, jos asiakas sais vaikka tunnin säilyttää tuotetta ostoskorissa, että ehtis shoppailla rauhassa. Oon myös miettinyt, onko tuo markkinointitekniikkaa. Tulee ostettua kiireessä virhetuotteita, tai tekee monta tilausta, koska kaikkea ei saanut kerralla?
[/quote]

Luuletko että ne rupeaa panttaamalla yuotetta sulle jos on halukkaita ja nopeampia ostajia? Ei tietenkään ala! Kaikki on tarkoitus myydä pois eikä odotella puoli vuorokautta että koska sä haluaisit sen ostaa vai et.

Vierailija
15/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Niin, hennesissä eivät panttaa mutta vaikka aiemmin ketjussa mainitussa Asos.comissa se tuote pysyy ostoskorissa olikos kaksi tuntia. Kyllä tunninkin vara musta riittäisi. Onko sillä väliä, ostaako tuotteen joku NYT vai ostanko mä sen tunnin päästä? Myös siinä tapauksessa jos mä muutan mieleni ja en ostaisi, joku sen varmaan haluaisi uudestaan lyhyen ajan sisällä. Olisi kiinnostavaa tietää, mitkä ovat perustelut sille, saako vai eikö saa tuotetta varata ostoskorissa, koska yrityksillä varmaan jotkut syyt eri käytännölle on. Ymmärrän kyllä, että tavaran pitää kiertää ja kaupan olla kannattavaa. Asiakasystävällisyyskin on tässä yksi tärkeä aspekti.

Vierailija
16/19 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää postikuvastoa

Vierailija
17/19 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näistä leopardikuvioisista mekoista ja tunikoista se oli?

https://www2.hm.com/fi_fi/naiset/osta-tuotteen-mukaan/mekot.html?sort=s…

Vierailija
18/19 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ostamatta tuotteet missä malli on jossain ihme asennossa mistä ei näe millainen mekko on päällä. Mallien mitat pitäisi olla myös ilmoitettu ja vaatteen koko mikä on päällä kuvassa.

Vierailija
19/19 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aina H&M kaikista suosituin tusina? kannattaa kokeilla muitakin, H&M on varmaan koko Euroopan suosituin eli pukeudut sitten samaan joka on jo kaikilla muilla päällä, myös muissa maissa kaikilla sama vaate. Siksihän ne loppuvat heti nettikaupastakin kun kaikki ostavat samaa kamaa. Onneksi löytyy muitakin kauppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi