Minkä tasoinen ihminen luulet olevasi asteikolla 0-10 jos otetaan huomioon kokonaisuus?
Kerro rehellinen arviosi.
Itse veikkaan olevani semmoista 6 tasoa.
Kommentit (106)
Jumalan silmissä olemme kaikki samanarvoisia.
Heti kun joku laittaa ne objektiiviset tasoteorian määrittävät kriteerit näkösälle, niin voidaan tehdä arvio. Kumma kyllä, ei sellaisia ole vielä näkynyt :)))
Niinkuin kenen näkökulmasta? Oman miehen, random miehen, työnantajan, lasten, kavereiden vai yhteiskunnan näkökulmasta?
Mä en tykkää pisteyttää itseäni enkä muita.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun joku laittaa ne objektiiviset tasoteorian määrittävät kriteerit näkösälle, niin voidaan tehdä arvio. Kumma kyllä, ei sellaisia ole vielä näkynyt :)))
Tämä oli oma-arviointi tehtävä.
Ihmisyys ei typisty mihinkään numeroasteikolle.
Oon niin laiska, etten jaksa arvioida itseäni. Sanokaa te.
Otetaanko huomioon myös peräsuolen laskeuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka sinä vaan läksyjen tekemistä
Veikkaan että suurin osa palstalaisista on 0-1 tasoa
Äiti sanoo että olen komea ja osaan laulaa hyvin. Elikkä olen 10!
En hyväksy kysymyksen taustalla olevia premissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen fyysikko (en edes matemaatikko), joten hömppäkriteerit sikseen jos tällaisia tasoarviointeja tehdään. Muutoinhan tuloksilla ei ole mitään merkitystä, jos niiden taustalla ei ole mitään, mihin ne oma-arviot perustuisivat.
Varmaan vitonen tulee keskiarvoksi.
0 , minä olen pyöreä nolla,eikä rasitu polla.
En ole asteikolla.