Kuulen kun naapuri keittää perunat kuumalla hanavedellä
Vesijohto pitää erilaista ääntä jos ottaa kuumaa. Naapurin eläkeläinen keittää perunat aina samaan aikaan ja laskee kattilaan KUUMAA vettä... Bon appetit 😩
Ilmoitanko isännöitsijälle vai miten toimisitte?
Kommentit (13)
Käy koputtamassa oveen ja kerro mietteistäsi.
Joku heippalappukin voisi olla ok laittaa mutta ilmoita asuntosi numero niin tietää ketä asia koskee
No sehän laitetaan kiehumaan ja kiehuu apauttearallaa 20min. Ei kai siinä mitään muuta hätää, kun vain jos on multaiset perunat.
Mistä sä ylipäätään tiedät mitä se sillä vedellä tekee? Ehkä se tiskaa astoita sillä kuumalla vedellä.
Onko sulla joku kuumavesi kammo, kun näitä alotuksia satelee? Muista käydä kylmässä suihkussa.
Miksi isännöitsijää kiinnostaisi sun naapurin potunkeitto?
Totta kai isännöitsijälle kuuluu jos joku asukas tuhlaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän liittyy.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä helkkarissa kuulu, vaan se on asukkaan/asiakkaan ja sähköyhtiön välinen asia. Isännöitsijää ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kaikenlaisille trolleille sitä jaksaakin vastailla.
Pääasia, että haet apua ennenkuin lähtee kokonaan lapasesta
On se vaikeaa kun pitää kytätä naapureita aamusta iltaan.
Meillä taas pihi isännöitsijä ja hallitus pitää pattereiden kiertoveden niin kylmänä, että eihän täällä tarkene. Mitkään valitukset ei auta ja lisäpattereiden sähköt pitäis maksaa itse.
Mutta sitten hokasin, että minullahan on pontikkapannu 9 päivää kymmenestä ihan joutilaana. Vesimaksu on kiinteä. Otin pannun lisälämmittimeksi. Kierrätän hanasta kuumaa vettä lauhduttimen ja pannun kautta viemäriin. Oikein mukavasti lämmittää.
Vielä ei ole näkyny heippalappuja käytävässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tuhlaan? Säästän sähköä. Siitä on pörssissä pulaa. Kuuman veden pulasta ei ole ollu mitään uutisissa.
Minulla on helekatin hyvä kuulolaite ja minä kuulen kun naapuri kyttää juomalasi seinässä kiinni, että mitä minä hommaan. Niin minä pirruutani lasken kuumaa vettä altaassa oleviin kuppeihin ja otankin potunkeittovedet toiselta puolen asuntoa vessasta. Naapuri siellä sitten kiroaa ja kiehuu. Nautin ja näytän sille keskisormea
Hä?