Miten usein pesette koneellisen omia vaatteitanne?
Kommentit (22)
Pakko pestä vajaata konetta joka viikko että saa työvaatteet pestyä. Omia vaatteita pesisin täyden koneellisen kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran vuodessa.
En ymmärrä. Pesetkö yleensä perheen vaatteita sekaisin, vai mitä?
2 - 4 koneellista pyykkiä talon pyykkituvassa kerran viikossa ja siinä samalla parit kolmet villasukat käsinpesuna
Varmaan viimeksi 90-luvun puolella kun asuin yksin, usein silloinkin koneessa pyöri mukana lakana tai pyyhe.
Kerran viikossa pesen pari kolme (vajaata) koneellista pyykkiä. Asun teinin kanssa kaksin.
En ole kyllä ikinä laskenut kuinka usein. Täytyy ensin tehdä vuoden tilastot ja laskea yhteenveto, kerron sitten vuoden päästä.
En oikeastaan milloinkaan pese pelkästään omia, pitää olla jo erikoistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran vuodessa.
Ei ole perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko pestä vajaata konetta joka viikko että saa työvaatteet pestyä. Omia vaatteita pesisin täyden koneellisen kerran kuussa.
Ei työvaatteita tarvitse pestä.
Eikä ainakaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran vuodessa.
Ei ole perhettä.
Sitten en tajua, miten niin peset vaatteitasi vain kerran vuodessa.
Kuinka usein vaihdatte käsipyyhkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työvaatteita tarvitse pestä.
Eikä ainakaan itse.
Kyllä niitä työvaatteita kuuluu pestä jos työnantaja ei niitä pese. Ihan hirveetä jos työvaatteet haisee hielle eikä niitä ole pesty esim vuoteen. Metrossa sitten haisee pitkin penkkiriviä tämä henkilö työvaatteeineen. Onneksi nykyään monet pesevät jo työvaatteitaan itse. Kiitos heille:-)
Kamalaa olla samassa tilassa jos joku haisee pahalle
Noin kerran kahdessa viikossa pesen omia vaatteitani täyden koneellisen, lapsen vaatteita myös kerran /2 vko, siis erikseen, helpompi kun eivät sekoitu. Mies pesee omansa, en tiedä kuinka usein mutta veikkaisin että harvemmin. Tämä tahti vaatii tietysti yli 14 sukat + alushousut + riittävästi muitakin, kuten urheiluvaatteita. Ja tosiaan, kaikki samassa, joitain valkoisia tai muuten arkoja pesen harvemmin erikseen.
En käyännössä ikinä pese pelkästään omia vaatteita, kyllä joka koneellisesta yli puolet usein on teinin vaatteita. Mutta pari koneellista viikossa pitää pestä vaatteita.
Asun yksin ja pesen vaatteita vajaan koneellisen maksimissaan parin kuukauden välein. Niinkään usein ei tarvitsisi pestä muuten, mutta alkkarit loppuvat kesken. Paidat ja housut menisivät paljon pidempäänkin.
Joka päivä 30 min sporttipesu urheiluvaatteille ja alkkareille.
Minulla on 9 kilon kone. Olen etätöissä ja kuljen samoissa vaatteissa monta päivää. Puolet pesukoneesta pn alushousuja ja sukkia.
Ehkä saisin koneen täyteen kerran kuukaudessa? Pesen normisti koneellisen noin 1-2 viikon välein, kolmelta hengeltä.
Miks valkoiset vaatteet kellastuvat,ärsyttävää kun uus valkoinen paita on jo muutaman pesun jälkeen kellertävä
Ehkä kerran vuodessa.