Mies maustoi laskiaispullien kermavaahdon
SALMIAKILLA. Olen niin kyllästynyt näihin lapsellisiin tempauksiin. Lapset on pettyneitä ja yökkäävät enkä itsekään kyllä halua mitään pelleilypullia. Olen kahden vaiheilla, mitä tästä tulee.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oi, kuulostaa hyvältä. Kiitos ideasta, täytyy ehdottomasti kokeilla.
Minä myös kokeilen, kiitos vinkistä!
Takaisin nukkumaan…luin otsikon mies masturboi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskiaiseen 20 päivää. Jos nyt syötäväksi niin eihän ne ole laskiaispullia.
Voi ne laskiaispulliksi laskea jos samalla laskee päiviä laskiaiseen.
Aika monta pullaa ja kiloa ehtii kertyä jos jo nyt alkaa laskemaan.
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Itse ajattelin laittaa lasten vanukkaat laskiaispullien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies kun uskaltaa kokeilla jotain erikoisempaa tai ylipäänsä tekee lasiaispullia. Jos ei nämä teitä miellyttäneet niin teette seuraavaksi ihan perinteisiä. Tai jos mies niistä innostui niin jatkossa voi maustaa vain omat pullansa.
Vielä kivempi, jos ymmärtäisi tehdä kokeilunsa ensin pienellä määrällä. Ei oo vaikea ottaa pieni määrä kermavaahtoa erilleen, maustaa se, ja kokeilla. Jos ei toimi, niin ainakin on loppu kermavaahto käytettävissä perinteisesti. Mutta tätä se on miesten putkiaivojen kanssa...
Millaisen satsin oikein teette pullia kerralla ja laitatte kermavaahdot odottamaan?
Ällöttävää... Salmiakki ei kuulu pulliin.
Vielä kivempi, jos ymmärtäisi tehdä kokeilunsa ensin pienellä määrällä. Ei oo vaikea ottaa pieni määrä kermavaahtoa erilleen, maustaa se, ja kokeilla. Jos ei toimi, niin ainakin on loppu kermavaahto käytettävissä perinteisesti. Mutta tätä se on miesten putkiaivojen kanssa...