Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä mun miestä vaivaa?

Vierailija
16.06.2015 |

Olin pitkään töissä. Tänään meillä oli suursiivous siivousfirmasta, ja matot tuli pesulasta. Soitin miehelle, että kun tulevat 5 v:n kanssa kotiin, niin eka homma on laittaa matot lattialle (ennen kuin parketeilla on hiekkaa, joka jää sitten naarmimaan parkettia maton ja parketin väliin.) Vinkiksi sanoin miehelle, että 5v:n voi ottaa mukaan niin että hän saa leikellä niitä muovinpätkillä niitattuja merkkilappuja pois matoista - näin hän tuntee itsensä tärkeäksi, eikä vingu huomiota, kun isä levittelee mattoja. Kyse 7 matosta, pari niistä isoja ja sillä lailla, että pitää siirtää huonekaluja. Tulin kotiin, kun olivat olleet kotona 2,5 h. Eteinen hiekassa, matot rullalla olkkarin lattialla merkit poistettuina. Isä oli ilmeisesti leperrellyt vieressä, kun 5 v oli leikellyt merkkejä irti. Olin tietty tarkottanut, että isä laittaa nesi töikseen matot lattialle ja lapsi tulee perässä saksien kanssa. "Ajattelin, että lapsen on helpompi leikellä niitä niin että matot rullalla kuin lattialla". Mua ahdistaa. Onko mun miehellä päässä joku vika, kun se ei tajuu mitään? On työelämässä menestyvä ja monessa suhteessa ihana isä ja mies, mutta tää käytännön asioissa esiin tuleva ihan käsittämätön kyvyttömyys ahdistaa. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:06"]

En ymmärrä mikä nyt noin ahdistaa. Onko se kovin paha asia, jos matot ovat vielä rullalla?

[/quote]

No tajuutsä, se hiekka siellä parkettien ja maton välissä tietty.

Ap, olet rasittava kontrollifriikki.

Vierailija
22/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rikkailla voi olla tällaisia "ongelmia".

Vierailija
24/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiähän laitat miehen kanssa matot porukalla lattialle. Jos tänään on liian myöhäistä, on huomenna uusi päivä.

Vierailija
25/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes lukea...mua vaivaa varmaan sama kuin miestäsi.

Vierailija
26/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Ota imuri käteen, imuroi ja levitä matot!!!

Vierailija
27/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysymys kuuluu: Mikä sua vaivaa? Ei sinun mielipide ole ainoa oikea tapa toimia!

Vierailija
28/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap näistä edellisistä kommenteista Av:lla, eivät varmaan ole töissä. Ymmärrän tuskasi, joku simppeli juttu jonka kumppani hoitaisi alta pois helpottaisi arjessa jaksamista. Voisi jakaa kotityöt sulle mulle mutta ne hommat osuu aina itselle. Koita tuulettaa päätä ennen kuin epätoivo hyökyy ja itket kun vessan lavuaari on taas tukossa ja seinässä on uusi koukku, josta riippuu keltainen äyskäri. Voimahali!

Vierailija
29/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä hiekkaa jo ehti niin lattioille?
Imuroi.

Vierailija
30/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ikävä sanoa, että nyt ihmettelen enemmänkin sinun toimintaa. Kuulostat aika pikkutarkalta ja kontrolloivalta ihmiseltä.

Mä en pistäisi miestä yksinään levittelemään isoja mattoja, varsinkin kun se vaatii huonekalujen siirtelyä. Noin minäkin olisin toiminut, kuten miehesi. Ohjeistit lasta leikkelemään laput. Niin hän tekikin. Matot voitte yhdessä levittää paikoilleen. Tuskinpa sitä hiekkaa on levinnyt koko asuntoon kuitenkaan.

Hieman ohi aiheen.. olen monesti ajatellut, että mieheni sietäisi olla onnekas sen suhteen, että en ole todellakaan nipo vaimo. Ei haittaa vaikka, mies hoitelee asioita oman mielensä mukaan. Asuntomme  on usein epäjärjestyksessä ja asioita hoidellaan vasemmalla kädellä. Meillä on kuitenkin kiva koti, raha-asiat hallinnassa, lapset viihtyvät ja me vanhemmat olemme onnellisia yhdessä ja nauramme paljon :)

Vierailija
31/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 11!

T:Ap

Vierailija
32/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Tän takia on hyvä olla sinkku. Eipä kukaan määräile mua minkään mattojen kanssa. Eikä  mun tarvitse hermoilla niistä. Elämä on pientä, kun se on pientä. 

Vierailija
33/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun täällä kaikki vähättelee ap:ta kontrollifriikkinä ja epäkelpona äitinä, vaimona ja ihmisenä. Ei ihme, että perheenäidit ajavat kiveen kanssa perheensä juhannuksena ja jouluna lumihankeen, juovat vodkaa ja kiroavat pariutumis- ja lisääntymisvietin.

Pari sanaa empatiaa saatana. Matot lattialle perkele. Haistakaa pitkä vattu te täydelliset "minä hallitsen tilanteen ja olen erittäin hyvä ellen täydellinen". No ap, he eivät ainakaan älyllä loista eivätkä oikein empatiallakaan. Juhannusloitsu kaikille av:n ylimielisellä aloitushyökkääjille: "naarmuuntukoon parkettisi, hajotkoon imurisi, venähtäköön selkäsi, astma aamuun asti, yskä pahin yömyöhään, hiekkaa persvakoosi, yllätysvieraat taloosi." Jussia.

Vierailija
34/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol 17 !

Vierailija
35/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:22"]Sorry ap näistä edellisistä kommenteista Av:lla, eivät varmaan ole töissä. Ymmärrän tuskasi, joku simppeli juttu jonka kumppani hoitaisi alta pois helpottaisi arjessa jaksamista. Voisi jakaa kotityöt sulle mulle mutta ne hommat osuu aina itselle. Koita tuulettaa päätä ennen kuin epätoivo hyökyy ja itket kun vessan lavuaari on taas tukossa ja seinässä on uusi koukku, josta riippuu keltainen äyskäri. Voimahali!
[/quote]

Helposta narusta vedät, kun eri mieltä kanssasi olevat eivät mielestäsi käy töissä.

Arjessa ei kannata olettaa, että toinen ymmärtää ajatuksesi jos et niitä ystävällisen selkeästi kerro. Meillä jokaisella varmaan menee välillä töissä myöhempään, mutta oletettavasti toisellakin on ollut sillä aikaa puuhaa kotona. Marttyyriksi ei tarvitse ryhtyä, vaikka jonain iltana onkin tullut tavallista myöhempään kotiin.

Vierailija
36/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue. Se. Aloitus. Nro 19..

Vierailija
37/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:43"]

Ihana kun täällä kaikki vähättelee ap:ta kontrollifriikkinä ja epäkelpona äitinä, vaimona ja ihmisenä. Ei ihme, että perheenäidit ajavat kiveen kanssa perheensä juhannuksena ja jouluna lumihankeen, juovat vodkaa ja kiroavat pariutumis- ja lisääntymisvietin. Pari sanaa empatiaa saatana. Matot lattialle perkele. Haistakaa pitkä vattu te täydelliset "minä hallitsen tilanteen ja olen erittäin hyvä ellen täydellinen". No ap, he eivät ainakaan älyllä loista eivätkä oikein empatiallakaan. Juhannusloitsu kaikille av:n ylimielisellä aloitushyökkääjille: "naarmuuntukoon parkettisi, hajotkoon imurisi, venähtäköön selkäsi, astma aamuun asti, yskä pahin yömyöhään, hiekkaa persvakoosi, yllätysvieraat taloosi." Jussia.

[/quote]

Mitä halvattua tämäkin yrittää kertoa? Ottaako kukaan tolkkua!?

Vierailija
38/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:55"]Lue. Se. Aloitus. Nro 19..
[/quote]

Luin. Sen. Aloituksen. Ja. Havaitsin. Marttyyrin.

Vierailija
39/39 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on aikaa ja kiinnostusta tehdä aloitus AV:lle, mutta ne kovin tärkeät matot lienevät edelleenkin rullalla eteisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan