Lue keskustelun säännöt.
Käyttääkö teidänkin teinit noita ylipitkiä pussifarkkuja, joiden lahkeissa kulkee kaikki ryönä kotiin?
25.06.2026 |
Ällöttää. Tekisi mieli leikata lahkeet lyhyemmiksi. Kaikki katujen räät ja paskat ja pölyt tulee kotiin. Sitten niillä farkuilla lötkötetään sängyllä ja tuodaan saasta lakanoille asti. Toivottavasti menee pian muodista nuo housut!
Kommentit (5)
Kuulostaa ihan omalta nuoruudelta vuosituhannen vaihteessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No nyt Vanhapiika on kovana haukkumaan nuorten pukeutumisesta. Se on turhaa tärinää, nuoret pukee mitä päättä siihen ei hetkautta ämmyleiden loudkutus. 💃💃🏃🏃🏃🏃💃💃
Ap. Veetä kö ulisee. Ei ne hiekat tule sun yksiöösi. Älä skitsoo 😝
Kyllä käyttävät. Aikansa kutakin kun itse niissä viihtyvät.
Ei käytä.